לאחר עזיבת הבכירים בשופרסל: האחים אמיר בשורת מינויים להנהלת הקבוצה

האחים אמיר הודיעו על שורה של מינויים להנהלת שופרסל, לאחר שהמשנה למנכ"ל ושתי סמנכ"ליות בקבוצה הודיעו על עזיבתם • לדברי האחים, המשמשים כמנכ"לים משותפים של הקבוצה, המהלך הוא חלק מתוכנית התייעלות שמגובשת בימים אלה בשופרסל

האחים שלומי ויוסי אמיר / צילום: יח''צ, עיבוד: טלי בוגדנובסקי
האחים שלומי ויוסי אמיר / צילום: יח''צ, עיבוד: טלי בוגדנובסקי

לאחר עזיבתו של המשנה למנכ"ל ניצן גולדברג - בעלי השליטה בשופרסל , האחים שלומי ויוסי אמיר, מודיעים על שורת מינויים להנהלת הקבוצה, במסגרת מה שהם מתארים כהיערכות ארגונית מחודשת וכתוכנית התייעלות שמגובשת בימים אלה בחברה.

במסגרת זו, רו"ח אפרת בינשטוק ועו"ד יצחק כהן-יהונתן ימונו למשנים למנכ"ל, רעות רפאלי-כהן תמונה לסמנכ"לית משאבי אנוש, ואלה ברין תמונה כצפוי לסמנכ"לית הסחר במקומו של גולדברג.

כאב הראש החדש של האחים אמיר בשופרסל
הגל נמשך: עליות מחירים במוצרי טרה וקוקה קולה

רו"ח אפרת בינשטוק (47), שמונתה כאמור למשנה למנכ"ל, תשמש כחברת הנהלה. בינשטוק היא רואת חשבון ושותפה בכירה בפירמת הייעוץ והחשבונאות הגלובלית דלויט, ויש לה ניסיון של כ-25 שנים בליווי ובייעוץ לחברות ציבוריות, ממשלתיות, גלובליות ופרטיות גדולות. בינשטוק מתמחה בליווי חברות הפועלות במגזר מוצרי הצריכה, לרבות חברות קמעונאות, תעשייה ושיווק והפצה, וכן בתחומי תשתיות, נדל"ן והייטק. היא בעלת תואר BA בכלכלה וחשבונאות מאוניברסיטת בן גוריון.

עו"ד יצחק כהן-יהונתן (50), שמונה למשנה למנכ"ל לצד בינשטוק וישמש גם הוא כחבר הנהלה, כיהן כשותף במשרד שבלת ושות' ועסק בתחומי המשפט המסחרי, עסקאות מיזוג ורכישה, דיני תאגידים ודיני ניירות ערך. הוא בעל תואר LL.B במשפטים ותואר BA במינהל עסקים מהמרכז הבינתחומי הרצליה.

שתי סמנכ"ליות מקבוצת פרשמרקט

רעות רפאלי-כהן (39) מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש של הקבוצה במקומה של עינת מנחם-אמיתי, שהודיעה על עזיבתה לפני פסח, ותשמש כחברת הנהלה. בתפקידה האחרון כיהנה רפאלי-כהן כסמנכ"לית משאבי אנוש של קבוצת פרשמרקט. היא בעלת תואר BA במדעי החברה ותואר MBA במינהל עסקים, עם התמחות בייעוץ ארגוני ובמשאבי אנוש מהמכללה למינהל.

אלה ברין (53) מונתה לסמנכ"לית הסחר של הקבוצה במקומו של גולדברג, לאחר שבפועל היא מכהנת כבר בתפקיד בשבועות האחרונים, ותשמש כחברת הנהלה. בתפקידה האחרון, כיהנה כסמנכ"לית הסחר והשיווק של קבוצת פרשמרקט. ברין היא בעלת תואר שני בהנדסת מכונות.

"אנו שמחים להודיע על שורת מינויים של חברי הנהלה בעלי ניסיון רב והבנה מעמיקה בתחום הקמעונאות ושוק ההון", מסרו שלומי ויוסי אמיר, מנכ"לים משותפים בשופרסל. "אנו משוכנעים כי הצטרפותם של אפרת, יצחק, רעות ואלה לצוות ההנהלה תהווה תרומה משמעותית בקידום היעדים העסקיים, על-מנת להמשיך את צמיחת הקבוצה כמובילה בשוק הקמעונאות בישראל. אנו גאים ושמחים במיוחד על כך שמתוך ארבעה מינויים חדשים להנהלת החברה, מונו שלוש נשים, ומאחלים לכולם הצלחה רבה בתפקידיהם החדשים".