עמוד הבית > תגיות כלליות > הפרסומות הזכורות והאהובות

הפרסומות הזכורות והאהובות בחדשות - עמוד 10

סוכן חדשות
 
קמפיין בזק / צילום: יחצ
בזק - הפרסומת האהובה, הזכורה והמושקעת ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין החדש של רשת קרולינה למקה, בכיכובה של בר רפאלי, עורר ביקורת ציבורית ודורג במקום השני בזכירות - אך במקום נמוך באהדה
  
 
קמפיין בזק / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: בזק הכי אהובה השבוע; קוקה-קולה - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: את רמת הזכירות הגבוהה לקמפיין קוקה-קולה ניתן לייחס להשקעה הכספית הגבוהה בטלוויזיה ולקמפיין שילוט החוצות שתמך בו במקביל
  
 
קמפיין עלית/ צילום: יחצ אלירן אביטל
קפה טורקי עלית - האהובה; אופנת הילדים של קסטרו - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הזכירות של קמפיין קסטרו גבוהה מהממוצע, בין היתר בשל שידורו ב"ברייק הזהב" בגמר ה"אח הגדול"
  
 
קמפיין אופטיקה הלפרין / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; אופטיקה הלפרין - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של אופטיקה הלפרין העפילה לראש טבלת הזכירות בהשקעה נמוכה, באמצעות מסר ששודר בתדירות גבוהה
  
 
קמפיין הוט מובייל / צילום: יחצ
שוב בפסגה: הוט מובייל - הפרסומת הכי אהובה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לדור 4.5 של סלקום מדורגת בראש הפרסומות הזכורות
  
 
קמפיין הוט מובייל / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: הוט מובייל - הכי אהובה השבוע; סלקום - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: 3 חברות הסלולר הוותיקות נכנסו למדד עם פרסומות לדור 4 ■ ניכרת התאוששות בהשקעה בפרסום מאז הפסקת האש הראשונה ב"צוק איתן"
  
 
קמפיין 9 מיליון /צילום: יחצ
9 מיליון - הפרסומת האהובה השבוע; אופטיקה הלפרין - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת של 9 מיליון עם שני כהן גבוהים ב-30% מהממוצע, וזאת על אף השקעה כספית נמוכה במדיה
  
 
קמפיין אופטיקה הלפרין / צילום: יחצ
אופטיקה הלפרין - הפרסומת הכי זכורה; קופ"ח מכבי - הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: השבוע ניכרת במדד השפעת מבצע "צוק איתן" על היקפי הפרסום ■ קמפיין מאקו, בהיקף 855 אלף דולר בלבד, הוא המושקע ביותר השבוע
  
 
קמפיין קופת חולים מכבי / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: קופ"ח מכבי - הכי אהובה; הוט - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת של קופ"ח מכבי, בכיכובו של אדיר מילר, גבוהים ב-70% מהממוצע ■ השבוע ניכרת בולטות במדד לפרסומות הומוריסטיות
  
 
קמפיין בזק / צילום: יחצ
הפרסומות הזכורות והאהובות: בזק האהובה; מזרחי טפחות הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין ברנפלקס תלמה מדורג אחרון בדירוג הזכורות, אך משתלב במדד האהובות במקום הרביעי
  
 
קמפיין טרה / צילום: יחצ
הפרסומת של 9 מיליון שוב הכי אהובה; טרה עם מנשה נוי - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת בכיכובה של שני כהן גבוהים ב-50% מהממוצע ■ גם השבוע קמפיין בזק הוא המושקע ביותר מבחינה כספית
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; הוט - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת עם שני כהן רושמת אהדה הגבוהה ב-20% מהממוצע ■ קמפיין בזק הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה כספית
  
 
קמפיין סלקום / צילום: יחצ
הוט ו"זגורי אימפריה" - הפרסומת הכי אהובה השבוע; סלקום הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה והזכירות של הפרסומות המובילות נמוכים השבוע מהממוצע ■ לבאומן-בר-ריבנאי יש 4 פרסומות בטבלה השבועית
  
 
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; קוקה-קולה - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת המונדיאל של קוקה-קולה נמוכים ב-50% מהממוצע החצי-שנתי
  
 
סקר הפרסומות: ביטוח ישיר - הכי אהובה השבוע; הוט - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: סך תקציבי הקמפיינים השבוע גבוה משמעותית מהשבוע שעבר
  
 
עושה זאת שוב: הפרסומת של 9 מיליון - הכי אהובה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מילקי שייק הכי זכורה השבוע ■ הקמפיין של מותג הרכב אופל הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית
  
 

<    34567891011121314151617    >

   נמצאו 408 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 26