עמוד הבית > תגיות כלליות > הפרסומות הזכורות והאהובות

הפרסומות הזכורות והאהובות בחדשות - עמוד 10

סוכן חדשות
 
קמפיין אופטיקה הלפרין / צילום: יחצ
אופטיקה הלפרין - הפרסומת הכי זכורה; קופ"ח מכבי - הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: השבוע ניכרת במדד השפעת מבצע "צוק איתן" על היקפי הפרסום ■ קמפיין מאקו, בהיקף 855 אלף דולר בלבד, הוא המושקע ביותר השבוע
  
 
קמפיין קופת חולים מכבי / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: קופ"ח מכבי - הכי אהובה; הוט - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת של קופ"ח מכבי, בכיכובו של אדיר מילר, גבוהים ב-70% מהממוצע ■ השבוע ניכרת בולטות במדד לפרסומות הומוריסטיות
  
 
קמפיין בזק / צילום: יחצ
הפרסומות הזכורות והאהובות: בזק האהובה; מזרחי טפחות הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין ברנפלקס תלמה מדורג אחרון בדירוג הזכורות, אך משתלב במדד האהובות במקום הרביעי
  
 
קמפיין טרה / צילום: יחצ
הפרסומת של 9 מיליון שוב הכי אהובה; טרה עם מנשה נוי - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת בכיכובה של שני כהן גבוהים ב-50% מהממוצע ■ גם השבוע קמפיין בזק הוא המושקע ביותר מבחינה כספית
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; הוט - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת עם שני כהן רושמת אהדה הגבוהה ב-20% מהממוצע ■ קמפיין בזק הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה כספית
  
 
קמפיין סלקום / צילום: יחצ
הוט ו"זגורי אימפריה" - הפרסומת הכי אהובה השבוע; סלקום הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה והזכירות של הפרסומות המובילות נמוכים השבוע מהממוצע ■ לבאומן-בר-ריבנאי יש 4 פרסומות בטבלה השבועית
  
 
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; קוקה-קולה - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת המונדיאל של קוקה-קולה נמוכים ב-50% מהממוצע החצי-שנתי
  
 
סקר הפרסומות: ביטוח ישיר - הכי אהובה השבוע; הוט - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: סך תקציבי הקמפיינים השבוע גבוה משמעותית מהשבוע שעבר
  
 
עושה זאת שוב: הפרסומת של 9 מיליון - הכי אהובה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מילקי שייק הכי זכורה השבוע ■ הקמפיין של מותג הרכב אופל הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית
  
 
סקר הפרסומות: שקע ותקע הכי אהובים; קולה ZERO הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: החברה המרכזית למשקאות קלים הצליחה השבוע להכניס לטבלאות שני מותגים נוספים שלה מלבד קולה ZERO - פאנטה וספרייט
  
 
סקר הפרסומות: בזק - הכי אהובה השבוע; פוקס - הכי זכורה
גיאוקרטורפיה: 7 פרסומות שנכנסו השבוע למדד כלל לא שודרו בשבוע האחרון
  
 
בר רפאלי ו-Hoodies כובשים את פסגת הפרסומות הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של שופרסל דיל עם ציון ברוך שמחופש לקרפיון מדורגת בראש מדד האהדה
  
 
הפרסומות הזכורות והאהובות: קוקה-קולה האהובה; פוקס הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של פוקס נכנסה למדד כבר בשבוע הראשון לשידורה ■ הוט נכנסה לדירוג למרות שלא הייתה באוויר ■ סך תקציבי הפרסום עלה השבוע כנראה לקראת חג הפסח
  
 
הפרסומות האהובות: קפה טורקי הכי אהובה; טרה - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: השבוע בולטות במדד פרסומות בהשתתפות פרזנטורים קבועים של החברות השונות ■ קמפיין בזק הוא הכי מושקע השבוע מבחינה תקציבית
  
 
הקרב על המסך: yes הכי אהובה, הוט - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: חמש מתוך עשר הפרסומות במדד הנוכחי הן פרסומות מבית מקאן אריקסון
  
 
הפרסומות הזכורות והאהובות: הקשישה של yes מובילה
גיאוקרטוגרפיה: הוט ו-yes ניהלו השבוע "קרב" פרסומות על המסך, והיו צמודות מבחינת רמת הזכירות אליהן
  
 

<    34567891011121314151617    >

   נמצאו 401 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 26