עמוד הבית > תגיות כלליות > הפרסומות הזכורות והאהובות

הפרסומות הזכורות והאהובות בחדשות - עמוד 14

סוכן חדשות
 
סקר הפרסומות: נטוויז'ן - הכי זכורה והכי אהובה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: השבוע נכנסו לטבלאות 3 פרסומות שונות שבהן מככבים ילדים
  
 
גיאוקרטוגרפיה: אורנג' בראש דירוג הפרסומות הזכורות
הפרסומת של נגב, שהובילה בשבוע שעבר את הזכורות, מובילה השבוע את האהובות
  
 
סקר הפרסומות: סלקום - הכי אהובה השבוע; נגב - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של פלאפון היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית, עם השקעה של כ-1.7 מיליון דולר
  
 
סקר הפרסומות: סלקום - הכי אהובה השבוע; בזק - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של הבנק הבינלאומי, בכיכובו של אסי כהן, היא המושקעת ביותר השבוע עם השקעה של כ-1.67 מיליון דולר
  
 
הפרסומת לסלקום - הזכורה והאהובה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של סלקום היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות ששודרו השבוע, עם השקעה של כ-1.38 מיליון דולר
  
 
סקר הפרסומות: הוט - האהובה ביותר; בזק - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: אדלר-חומסקי הצליח השבוע להכניס לטבלאות 4 פרסומות שונות
  
 
פרסומת "איחוד המשפחות" של סלקום - הכי זכורה ואהובה
הקמפיין, באמצעות גיתם BBDO, זוכה לנתונים גבוהים לעומת הממוצע החצי-שנתי
  
 
הפרסומת של 9 מיליון עם שני כהן - הכי זכורה ואהובה השבוע
עקב המצב, מפרסמים גדולים נמנעו בשבוע האחרון מלהעלות קמפיינים לאוויר
  
 
סקר הפרסומות: 9 מיליון ממשיכה להיות הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: שתי פרסומות של לשכת הפרסום הממשלתית - למשרד התיירות ולמשרד התמ"ת - התברגו השבוע בטבלאות
  
 
ביטוח 9 מיליון ושני כהן ממשיכים להוביל את הפרסומות האהובות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט מובייל עם כוכבי "הבורר" וג. יפית - הכי זכורה
  
 
סקר הפרסומות: 9 מיליון - האהובה; הוט מובייל - הזכורה
‎גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט מובייל, עם כוכבי "הבורר" וג. יפית, רושמת את שיעור הזכירה הגבוה ביותר שהתקבל במדד בשנתיים האחרונות
  
 
הפרסומת של 9 מיליון עם שני כהן - שוב הזכורה והאהובה
הפרסומות של נביעות ומקדונלד'ס, שלא היו השבוע באוויר, הצליחו להיכנס לטבלה
  
 
הפרסומות הזכורות והאהובות: ביטוח 9 מיליון חוזרת להוביל
גיאוקרטוגרפיה: 9 מיליון הכי זכורה, אהובה ומושקעת השבוע ■ בשבוע האחרון קטן סך ההשקעה בפרסומות ■ באומן-בר-ריבנאי הכניס 4 פרסומות לטבלה
  
 
סקר הפרסומות: האגיס ובזק שוב בראש הטבלאות
בזק היא הפרסומת הכי זכורה, והאגיס האהובה ■ מקאן הכניס 5 פרסומות לדירוג
  
 
הצחוק טוב למותג? "פרסומת הומוריסטית זה צל"ש או טר"ש"
מצד אחד, פרזנטור מוכר ותסריט משעשע יוצרים זכירות ואהדה לפרסומת ■ מצד שני, הצרכן זוכר את הבדיחה אבל לא תמיד יודע על מה בכלל המפרסם מדבר ■ אנשי הקריאייטיב מנסים לפצח מתי הומור בפרסום הוא אפקטיבי - ומתי לא
  
 
סקר הפרסומות: האגיס - הכי אהובה; FUZE tea - הכי זכורה
הפרסומות של FUZE tea זוכה לתחרות צמודה בדירוג הזכורות מצד האגיס ובזק
  
 

<    789101112131415161718192021    >

   נמצאו 401 כתבות   |   עמוד 14 מתוך 26