עמוד הבית > תגיות כלליות > הפרסומות הזכורות והאהובות

הפרסומות הזכורות והאהובות בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
קמפיין הוט / צילום מסך
שלוק מנצח: הפרסומת לפריגת - הכי אהובה וזכורה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: באומן-בר-ריבנאי הכניס לעשירייה עוד שתי פרסומות ■ הקמפיין המושקע ביותר השבוע - לאסם פלוס - לא נכנס לדירוג
  
 
קמפיין קוקה קולה / צילום מסך
סקר הפרסומות: קוקה-קולה - הכי זכורה השבוע, 9 מיליון - האהובה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין המושקע ביותר מבחינת כספית בשבוע החולף הוא הקמפיין לבזק בינלאומי, בו הושקעו 2.2 מיליון דולר
  
 
קמפיין טורנדו / צילום מסך
דאבל קריר: מזגני טורנדו - הפרסומת הזכורה והאהובה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין המושקע ביותר השבוע הוא לקוקה-קולה עם 2 מיליון דולר, והוא הגיע למקום השני בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות
  
 
קמפיין טורנדו / צילום מסך
מזגן עילי: טורנדו - הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין לפיוז טי היה המושקע ביותר השבוע עם 1.5 מיליון דולר, אך לא השתלב כלל בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
מה שבטוח: ביטוח ישיר - הפרסומת הזכורה, 9 מיליון - האהובה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של מזגני טורנדו, באמצעות מקאן ת"א, הוא המושקע ביותר השבוע - אך הגיע רק למקום השלישי בדירוג האהדה
  
 
קמפיין סופר פארם אופטיקה / צילום מסך
סקר הפרסומות: סופר-פארם - הכי זכורה, 9 מיליון - האהובה
גיאוקרטוגרפיה: למרות הסיקור הרחב בתקשורת של שלומית מלכה, קמפיין פוקס בכיכובה הגיע למקומות נמוכים יחסית בדירוג השבועי
  
 
קמפיין ביטוח ישיר / צילום: יחצ
ביטוח ישיר - הפרסומת האהובה השבוע; קוקה-קולה - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה והזכירה לשתי הפרסומות היו נמוכים ב-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות
  
 
קמפיין בזק / צילום מסך
סקר הפרסומות: בזק הכי זכורה השבוע, 9 מיליון - הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קסטרו ילדים עם סטטיק ובן אל ירדה למקום השני בשני הדירוגים - אך בפערים קטנים מהמקומות הראשונים 
  
 
מתוך קמפיין קסטרו / צילום מסך
הזהב של סטטיק ובן אל: קסטרו - הפרסומת הכי זכורה ואהובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למותג בגדי הילדים של קסטרו אהודה בעיקר על נשים ועל צופים בני 18-54
  
 
קמפיין קרולינה למקה / צילום מסך
פעמיים ראובני-פרידן: הוט - הפרסומת הכי אהובה; מזרחי - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של דיסקונט הוא המושקע ביותר השבוע - 2.3 מיליון דולר - אך הוא הגיע למקומות בינוניים בדירוג
  
 
קמפיין סלקום / צילום מסך
דאבל לראובני פרידן: מזרחי טפחות הפרסומת הזכורה, הוט האהובה
גיאוקרטוגרפיה: הוט דחקה שוב את הפרסומת ל-9 מיליון עם שני כהן, והייתה אהודה בעיקר על שתי קבוצות גיל: 18-34 ו-35-54
  
 
קמפיין הוט / צילום מסך
חזית חמה: הפרסומת של הוט - האהובה והזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: מדובר בהיסטוריה קטנה, שכן הפרסומת של הוט עברה השבוע את הפרסומת של 9 מיליון - ובפער משמעותי
  
 
קמפיין מזרחי טפחות / צילום מסך
סקר הפרסומות: 9 מיליון - שוב הכי אהובה; מזרחי-טפחות - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט בכיכובו של שלום מיכאלשווילי נושפת בעורפה של שני כהן, בפער של פחות מ-1%
  
 
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין
תואר כפול: 9 מיליון - הפרסומת האהובה והזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף היא זו של משרד החינוך להעצמת מורשת יהדות המזרח - אך היא לא נכנסה לדירוג הזכורות והאהובות
  
 
קמפיין ביטוח ישיר / צילום: יחצ
ביטוח ישיר - הפרסומת הכי זכורה השבוע; 9 מיליון - הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של מחלבות גד למוצרלה פרסקה בכיכובו של השף אייל שני הוא המושקע ביותר השבוע עם כ-1.2 מיליון דולר - אך הוא דורג רק תשיעי בזכורות ושביעי באהובות
  
 
קמפיין יס / צילום מסך
יוצאים השוקה: 9 מיליון האהובה, סלטי צבר הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה והאהדה של שתי הפרסומות נמוכים ב-5% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 401 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 26