עמוד הבית > תגיות כלליות > הפרסומות הזכורות והאהובות

הפרסומות הזכורות והאהובות בחדשות - עמוד 4

סוכן חדשות
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יח"צ
שני כהן שולטת: 9 מיליון שוב הפרסומת האהובה; טורנדו - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון אהודה בעיקר על גברים, מסורתיים ודתיים-חרדים ■ בני 55 ומעלה אוהדים את פרסומות לטורנדו ולבזק
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יח"צ
פעם 15 ברצף: 9 מיליון היא הפרסומת האהובה; טורנדו - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: זה השבוע השני ברציפות שהקמפיינים המושקעים ביותר - השבוע ישראכרט ובשבוע שעבר וואלה - לא נכנסו כלל לעשירייה הראשונה בדירוג
  
 
קמפיין תשעה מיליון / צילום: יחצ
9 מיליון - עדיין הפרסומת האהובה ביותר; בזק - הכי זכורה
זהו השבוע ה-14 ברציפות שהפרסומת בכיכובה של שני כהן היא הכי אהובה ■ הקמפיין של וואלה NEWS הוא המושקע ביותר השבוע - 1.2 מיליון שקל - אך לא הצליח להיכנס לעשירייה
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יח"צ
שוב: 9 מיליון - הפרסומת האהובה ביותר השבוע; בזק - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: בקמפיין של דיסקונט הושקעו 2 מיליון שקל - אך הפרסומת ממוקמת במקום החמישי בדירוג הפרסומות הזכורות ובמקום התשיעי בדירוג האהובות
  
 
קמפיין בזק בית חכם / צילום: יחצ
בזק היא הפרסומת הזכורה ביותר; 9 מיליון היא שוב האהובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת שבה מצטרפת קרין גורן לפרזנטור גידי גוב נכנסה היישר לראש הזכורות, בין השאר הודות להשקעה של 2.5 מיליון דולר
  
 
קמפיין טורנדו / צילום:יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון עדיין הכי האהובה; טורנדו - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין המושקע ביותר השבוע הוא של הוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, והושקעו בו כ-1.3 מיליון דולר, בדומה לשבוע שעבר
  
 
שני כהן / צילום: יחצ
אין הפתעות: 9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה; yes - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes, שמתאפיינת בסגנון שונה מהרגיל, הייתה אהובה במיוחד על בעלי השכלה אקדמית
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יח"צ
סקר הפרסומות: 9 מיליון - עדיין הכי אהובה; קוקה-קולה - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: זהו השבוע התשיעי ברציפות שהפרסומת בכיכובה של שני כהן היא האהובה ביותר ■ הפרסומת של ביטוח ישיר אהובה במיוחד על בעלי השכלה גבוהה
  
 
קמפיין יס / צילום: אנדריי לובוב
סקר הפרסומות: 9 מיליון עדיין הכי אהובה; קוקה-קולה - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון ממשיכה להיות אהודה למרות ההשקעה הנמוכה ■ הקמפיין של yes הוא המושקע ביותר
  
 
קמפיין מילקי מוס / צילום: יח"צ
קוקה-קולה - הפרסומת הזכורה השבוע, 9 מיליון - שוב הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: פפסי מקס נכנס באופן לא שגרתי לדירוג, כנראה הודות להשתתפותה של בר רפאלי ■ הקמפיין לבנק הפועלים הוא המושקע ביותר
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
9 מיליון - עדיין הפרסומת האהובה ביותר; ביטוח ישיר - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת הוויראלית של רועי כפרי למילקי מוס הגיעה למקום השני בדירוג הפרסומות הזכורות
  
 
קמפיין ביטוח ישיר / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה, ביטוח ישיר - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של בנק הפועלים הוא המושקע ביותר השבוע ■ הפרסומת של הוט טריפל יורו עם משפחת פוליאקוב אהודה יותר ככל שההכנסה עולה
  
 
קמפיין קוקה קולה / צילום: סטודיו דחף
קוקה-קולה - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע, 9 מיליון - שוב הכי אהובה
הקמפיין להוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית
  
 
קמפיין הוט / צילום: אבי קרפיק
ללא שינוי: הוט - הפרסומת הכי זכורה השבוע, 9 מיליון - האהובה
גיאוקרטוגרפיה: שני כהן רושמת שיעורי אהדה גבוהים במיוחד בקרב גילאי 35-45, אקדמאים ובעלי הכנסה גבוהה ■ הפרסומת ללוטו, שהיא המושקעת ביותר השבוע, לא נכנסה לדירוג
  
 
קמפיין הוט / צילום: אבי קרפיק
קמפיין השירות של הוט - הזכור ביותר השבוע, 9 מיליון - הכי אהוב
גיאוקרטוגרפיה: מפתיע לראות שהפרסומת לסלקום בכיכובו של "משיח" זכתה לשיעורי זכירה גבוהים יותר מהפרסומת של 9 מיליון, המופיעה בקביעות
  
 
קמפיין תשעה מיליון / צילום: יחצ
שני כהן חוזרת: 9 מיליון - הפרסומת הזכורה והאהובה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: שני כהן מצליחה להביס כוכבים גדולים כמו בר רפאלי להודיס או רונאלדו להוט
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 401 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 26