עמוד הבית > תגיות כלליות > הפרסומות הזכורות והאהובות

הפרסומות הזכורות והאהובות בחדשות - עמוד 4

סוכן חדשות
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
הפרסומת החדשה של 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; yes עדיין הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: לאחר היעדרות של שבוע חוזרת הפרסומת בכיכובה של שני כהן לדירוג ■ הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן היא המושקעת ביותר בשבוע החולף
  
 
קמפיין יס / צילום: יחצ
שוב: הפרסומת של yes - הזכורה והאהובה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של 9 מיליון הגיעה רק למקום השני בדירוג האהובות ■ הפרסומת לסלקום TV היא המושקעת ביותר בשבוע החולף
  
 
קמפיין יס / צילום: יחצ
מהפך: הפרסומת של yes - הזכורה והאהובה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: לאחר 20 שבועות הודחה 9 מיליון מפסגת האהובות ואף נעלמה מהדירוג  חברת הלוויין yes השקיעה בפרסומת החדשה שלה 2.6 מיליון דולר
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יח"צ
אין חדש: 9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה, סופר-פארם - הזכורה
הפרסומת עם שני כהן ופיתגורס, שתוחלף בקרוב, אהודה בעיקר על בני 35 ומעלה בעלי השכלה על-תיכונית
  
 
קמפיין תשעה מיליון / צילום: יחצ
שינוי? אולי בשנה הבאה: 9 מיליון - הפרסומת האהובה, קוקה-קולה הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעור האהדה של הפרסומת בכיכובה של שני כהן גבוה ב-20% מהממוצע ■ הפרסומת המושקעת ביותר השבוע היא של בנק לאומי - 1.6 מיליון דולר
  
 
שני כהן / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון עדיין הכי אהובה; סופר-פארם - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של ניסאן, שלא נכנס לדירוג, הוא המושקע ביותר השבוע עם סך השקעה של מיליון דולר
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יח"צ
נשבר השיא: 9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה 17 שבועות ברציפות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת הזכורה ביותר היא של סופר-פארם, פעם שנייה ברציפות ■ הקמפיין של "משיח" לסלקום TV הוא המושקע ביותר בשבוע החולף עם 1.5 מיליון דולר
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יח"צ
שני כהן שולטת: 9 מיליון שוב הפרסומת האהובה; טורנדו - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון אהודה בעיקר על גברים, מסורתיים ודתיים-חרדים ■ בני 55 ומעלה אוהדים את פרסומות לטורנדו ולבזק
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יח"צ
פעם 15 ברצף: 9 מיליון היא הפרסומת האהובה; טורנדו - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: זה השבוע השני ברציפות שהקמפיינים המושקעים ביותר - השבוע ישראכרט ובשבוע שעבר וואלה - לא נכנסו כלל לעשירייה הראשונה בדירוג
  
 
קמפיין תשעה מיליון / צילום: יחצ
9 מיליון - עדיין הפרסומת האהובה ביותר; בזק - הכי זכורה
זהו השבוע ה-14 ברציפות שהפרסומת בכיכובה של שני כהן היא הכי אהובה ■ הקמפיין של וואלה NEWS הוא המושקע ביותר השבוע - 1.2 מיליון שקל - אך לא הצליח להיכנס לעשירייה
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יח"צ
שוב: 9 מיליון - הפרסומת האהובה ביותר השבוע; בזק - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: בקמפיין של דיסקונט הושקעו 2 מיליון שקל - אך הפרסומת ממוקמת במקום החמישי בדירוג הפרסומות הזכורות ובמקום התשיעי בדירוג האהובות
  
 
קמפיין בזק בית חכם / צילום: יחצ
בזק היא הפרסומת הזכורה ביותר; 9 מיליון היא שוב האהובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת שבה מצטרפת קרין גורן לפרזנטור גידי גוב נכנסה היישר לראש הזכורות, בין השאר הודות להשקעה של 2.5 מיליון דולר
  
 
קמפיין טורנדו / צילום:יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון עדיין הכי האהובה; טורנדו - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין המושקע ביותר השבוע הוא של הוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, והושקעו בו כ-1.3 מיליון דולר, בדומה לשבוע שעבר
  
 
שני כהן / צילום: יחצ
אין הפתעות: 9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה; yes - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes, שמתאפיינת בסגנון שונה מהרגיל, הייתה אהובה במיוחד על בעלי השכלה אקדמית
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יח"צ
סקר הפרסומות: 9 מיליון - עדיין הכי אהובה; קוקה-קולה - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: זהו השבוע התשיעי ברציפות שהפרסומת בכיכובה של שני כהן היא האהובה ביותר ■ הפרסומת של ביטוח ישיר אהובה במיוחד על בעלי השכלה גבוהה
  
 
קמפיין יס / צילום: אנדריי לובוב
סקר הפרסומות: 9 מיליון עדיין הכי אהובה; קוקה-קולה - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון ממשיכה להיות אהודה למרות ההשקעה הנמוכה ■ הקמפיין של yes הוא המושקע ביותר
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 408 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 26