עמוד הבית > תגיות כלליות > הפרסומות הזכורות והאהובות

הפרסומות הזכורות והאהובות בחדשות - עמוד 5

סוכן חדשות
 
קמפיין חלבה בארכה / הדמיה: RESPECT
ביטוח ישיר - הפרסומת הכי אהובה השבוע; חלבה בארכה - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של המשביר לצרכן בכיכובה של איילת זורר הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע
  
 
קמפיין ביטוח ישיר/ הדמיה בית פוסט מונואבולו
ביטוח ישיר - הפרסומת הכי אהובה השבוע; בזק - עדיין הזכורה ביותר
גיאוקרטוגרפיה: למרות השקעה גבוהה ושימוש בפרזנטורים מבטיחים, הפרסומת של פוקס הגיעה למקום נמוך, ואילו הפרסומת לרנואר לא נכנסה לדירוג
  
 
קמפיין בזק / צילום: יחצ טובי הוכשטיין
סקר הפרסומות: שוב - טמבור האהובה ביותר, בזק הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק בכיכובו של גידי גוב היא גם הפרסומת המושקעת ביותר השבוע ■ הפרסומת של 9 מיליון עם שני כהן הגיעה למקום השני באהובות, אף שהורדה השבוע מהאוויר בהוראת ביהמ"ש
  
 
קמפיין טמבור/ צילום: יחצ
סקר הפרסומות: בזק בראש הזכורות, טמבור בראש האהובות
גיאוקרטוגרפיה: אדלר-חומסקי מככב בשלושת הפרמטרים: אהדה, זכירות והשקעה כספית ■ אפקט חג הפסח כבר מורגש בשתי פרסומות לצבעים
  
 
קמפיין בזק / צילום: יחצ שוקה כהן
9 מיליון חוזרת לראש האהובות; קוקה-קולה שוב בראש הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: בדירוג מתברגות שתי פרסומות "מוזיקליות" בכיכובן של סלבריטאיות - קמפיין קרולינה למקה עם בר רפאלי וקמפיין נקה 7 עם רוני דלומי
  
 
קמפיין טמבור/ צילום: יחצ
טמבור - הפרסומת הכי אהובה השבוע, קוקה-קולה בראש הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר השבוע היא זו של yes, שהושקעו בה 2.3 מיליון דולר - יותר מכפול מהפרסומת המושקעת ביותר בשבוע שעבר
  
 
קמפיין טמבור/ צילום: יחצ
ביטוח מקיף: 9 מיליון - הפרסומת האהובה, ביטוח ישיר - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: טמבור חוזרת למסך לאחר היעדרות ארוכה מאוד עם קמפיין מושקע, הממקם אותה במקום השני בדירוג האהובות
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יח"צ
הולכים על ביטוח: פרסומת אי.די.אי בראש הדירוגים
גיאוקרטוגרפיה: 9 מיליון היא הפרסומת האהובה, וביטוח ישיר - הזכורה ■ למרות ההשקעה הגבוהה, הקמפיין של משרד החינוך לא נכנס לעשיריות המובילות
  
 
קמפיין ביטוח ישיר / צילום: יח"צ
ביטוח ישיר - הפרסומת הכי אהובה השבוע; הוט מובייל עדיין הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: בשוק שמתבסס על לוח שידורים שאינו מלא, הכסף המושקע במדיה שווה יותר מבחינת הבולטות של הפרסומות
  
 
קמפיין הוט/ צילום: יחצ
דאבל לטריפל: הוט - הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של בזק בינלאומי הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית ■ קמפיין ההשקה של פרטנר, שירד מהטלוויזיה אחרי יום אחד - נכנס לטבלה
  
 
קמפיין תשעה מיליון/ צילום: יחצ
הפרסומת ל-9 מיליון - שוב הכי אהובה; הוט טריפל - שוב הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: 40.2 מיליון דולר הושקעו בקמפיינים השבוע ■ המלחמה בקטגוריות הגבינות הצהובות מתחממת: הפרסומת של עמק אהובה יותר, נעם זכורה יותר
  
 
קמפיין הוט / צילום: יחצ
9 מיליון - הפרסומת האהובה; רונאלדו בעט את הוט לראש הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: אף שההשקעה בקמפיין של דן דיזיין עם אסי עזר ורותם סלע הייתה הגבוהה ביותר, הוא לא נכנס כלל למדד השבוע
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה השבוע; בנק לאומי - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: גל הפרסום החדש של סלקום הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע עם כ-1.7 מיליון דולר; כמו בפעמים הקודמות, הקמפיין לא השתלב מיד בצמרת הדירוג
  
 
קמפיין מזרחי טפחות / צילום: אילן בשור
מזרחי-טפחות - הפרסומת הזכורה השבוע; הוט מובייל - האהובה
למרות השקעה לא מבוטלת של 1.8 מיליון דולר, הפרסומת של yes הגיעה רק למקום השמיני בפרסומות הזכורות
  
 
קמפיין הוט מובייל / צילום: יחצ
הפרסומת של בזק - עדיין הכי אהובה; הוט מובייל - הזכורה והמושקעת
גיאוקרטוגרפיה: למרות התמהיל המנצח, הפרסומת של מחסני חשמל עם אלי פיניש לא מצליחה להעפיל לפסגת הדירוג
  
 
קמפיין בזק / צילום: יחצ
בזק - הפרסומת האהובה, הזכורה והמושקעת ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: במקום השני, גם בזכורות וגם באהובות, נמצא הקמפיין של הוט באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 401 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 26