עמוד הבית > תגיות כלליות > הפרסומות הזכורות והאהובות

הפרסומות הזכורות והאהובות בחדשות - עמוד 6

סוכן חדשות
 
קמפיין הוט/ צילום: יחצ
דאבל לטריפל: הוט - הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של בזק בינלאומי הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית ■ קמפיין ההשקה של פרטנר, שירד מהטלוויזיה אחרי יום אחד - נכנס לטבלה
  
 
קמפיין תשעה מיליון/ צילום: יחצ
הפרסומת ל-9 מיליון - שוב הכי אהובה; הוט טריפל - שוב הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: 40.2 מיליון דולר הושקעו בקמפיינים השבוע ■ המלחמה בקטגוריות הגבינות הצהובות מתחממת: הפרסומת של עמק אהובה יותר, נעם זכורה יותר
  
 
קמפיין הוט / צילום: יחצ
9 מיליון - הפרסומת האהובה; רונאלדו בעט את הוט לראש הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: אף שההשקעה בקמפיין של דן דיזיין עם אסי עזר ורותם סלע הייתה הגבוהה ביותר, הוא לא נכנס כלל למדד השבוע
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה השבוע; בנק לאומי - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: גל הפרסום החדש של סלקום הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע עם כ-1.7 מיליון דולר; כמו בפעמים הקודמות, הקמפיין לא השתלב מיד בצמרת הדירוג
  
 
קמפיין מזרחי טפחות / צילום: אילן בשור
מזרחי-טפחות - הפרסומת הזכורה השבוע; הוט מובייל - האהובה
למרות השקעה לא מבוטלת של 1.8 מיליון דולר, הפרסומת של yes הגיעה רק למקום השמיני בפרסומות הזכורות
  
 
קמפיין הוט מובייל / צילום: יחצ
הפרסומת של בזק - עדיין הכי אהובה; הוט מובייל - הזכורה והמושקעת
גיאוקרטוגרפיה: למרות התמהיל המנצח, הפרסומת של מחסני חשמל עם אלי פיניש לא מצליחה להעפיל לפסגת הדירוג
  
 
קמפיין בזק / צילום: יחצ
בזק - הפרסומת האהובה, הזכורה והמושקעת ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: במקום השני, גם בזכורות וגם באהובות, נמצא הקמפיין של הוט באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן
  
 
קמפיין בזק / צילום: יחצ
הפרסומת לבזק עם גוב וביילין - האהובה והזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של חברות הביטוח 9 מיליון וביטוח ישיר ממשיכות להיות מדורגות במקומות גבוהים בטבלה
  
 
קמפיין 9 מיליון
שוב בראש: 9 מיליון - הפרסומת האהובה והזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: משרד הפרסום אדלר-חומסקי מכניס 3 פרסומות לטבלה השבועית
  
 
קמפיין 9 מיליון
9 מיליון חוזרת לראש דירוג האהובות; ביטוח ישיר - הפרסומת הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון בכיכובה של שני כהן כובשת את צמרת הטבלה אחרי שבוע אחד של היעדרות ממנה
  
 
קמפיין תמיר פח כתום/ צילום: יחצ
החתול של תאגיד המיחזור תמיר - הפרסומת הכי אהובה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: 9 מיליון - הפרסומת הזכורה ביותר ■ קמפיין מפעל הפיס, באמצעות גיתם BBDO, היה המושקע ביותר השבוע עם 1.4 מיליון דולר
  
 
קמפיין AIG / אורן דאי
AIG - הפרסומת האהובה השבוע; מילקי גולד - הזכורה ביותר
גיאוקרטוגרפיה: למרות שאינה טלוויזיונית, הפרסומת הגזענית של חברת הנדל"ן באמונה נכנסה למקום השני בדירוג הפרסומות הזכורות
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
נבחרה שוב לאהובה ביותר: הפרסומת של 9 מיליון
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של ביטוח ישיר מדורגת השבוע במקום הראשון במדד הזכורות
  
 
קמפיין מילקי / צילום: יחצ
הפרסומת למילקי גולד הזכורה ביותר השבוע; 9 מיליון - האהובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון צועדת בראש דירוג האהובות זו הפעם ה-11 ברציפות
  
 
קמפיין נעם של טרה / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; גבינת נעם של טרה - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון שוברת שיאי אהדה שלא נראו מאז הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן ב-2011
  
 
ניקול ראידמן / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון - האהובה; הוט מזנקת לראש דירוג הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לממיר המולטי החדש של הוט, בכיכובה של ניקול ראידמן, מצטרפת לפרסומות קודמות של הוט שהובילו את טבלת הזכורות
  
 

<    123456789101112131415    >

   נמצאו 408 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 26