עמוד הבית > תגיות כלליות > הפרסומות הזכורות והאהובות

הפרסומות הזכורות והאהובות בחדשות - עמוד 9

סוכן חדשות
 
קמפיין פריגת / צילום: שוקה כהן
ה"גאון" נכנס לטבלה: הפרסומת של פריגת מובילה את הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין היונים של ביטוח ישיר הוא האהוב ביותר בשבוע האחרון ■ חצי מהפרסומות שהצליחו להתברג השבוע לטבלאות הן פרסומות של משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי
  
 
קמפיין בזק / צילום: יחצ
באומן-בר-ריבנאי - שיאן הפרסומות הזכורות והאהובות ב-2014
הכניס בשנה שעברה 93 פעמים פרסומות שלו לדירוגים ■ הקמפיין הזכור ביותר ב-2014 הוא קמפיין בזק לשדרוג האינטרנט, והקמפיין האהוב מכולם הוא של מכבי שירותי בריאות שמתמקד ברופאים המומחים של הקופה
  
 
מתוך קמפיין לפמ/ צילום: יחצ
היונים של ביטוח ישיר - הכי אהובות; הצב של משרד הפנים - הכי זכור
גיאוקרטוגרפיה: בשני השבועות האחרונים הפרסומות המושקעות ביותר תקציבית נעשו באמצעות לפ"מ
  
 
קמפיין מאוחדת / צילום: יחצ
קופ"ח מאוחדת - הפרסומת הכי אהובה השבוע; 9 מיליון - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: התחרות בענף הטלוויזיה הרב-ערוצית מכניסה השבוע את הפרסומות של הוט, yes והמתחרה החדשה סלקום לדירוג השבועי
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום יח"צ
הפרסומת של 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; בזק - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה והזכירות של שתי הפרסומות המובילות השבוע נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי
  
 
קמפיין בזק / צילום: יחצ
הפרסומת למבצע ה-GoPro של בזק: - הכי זכורה ואהובה השבוע
קמפיין בזק הוא גם המושקע ביותר השבוע מבחינה כספית ■ גיאוקרטוגרפיה: הביקורת והשיח הציבורי על קמפיין "שישי ישראלי" סייעו לו להתברג בטבלאות השבועיות
  
 
קמפיין קוקה קולה / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; קוקה-קולה - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של בנק מזרחי-טפחות ושל נספרסו נכנסו לדירוג למרות שכלל לא שודרו השבוע
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום יח"צ
קמפיין למותג הפרטי של שופרסל: זוכרים אבל פחות אוהבים
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין חברת הביטוח 9 מיליון מוביל זה השבוע השני ברציפות את דירוג הפרסומות האהובות
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום יח"צ
עושה זאת שוב: 9 מיליון בראש האהובות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בנק מזרחי טפחות עם דביר בנדק וארקדי דוכין מתברגת בראש הזכורות
  
 
קמפיין בזק / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: בזק - הכי אהובה השבוע; מזרחי-טפחות - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה והזכירות של הפרסומות המובילות נמוכים השבוע מהממוצע החצי-שנתי ■ הקמפיין של אתר השוואת מחירי הביטוח WOBI הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית
  
 
קמפיין בזק / צילום: יחצ
"יותר טוב מזה לא יכול להיות": קמפיין בזק הכי זכור ואהוב השבוע
גיאוקרטוגרפיה: משרד הפרסום ראובני-פרידן הכניס השבוע שתי פרסומות לטבלת הזכורות והאהובות - של קסטרו ובנק מזרחי-טפחות
  
 
ישראל נגמלת משקיות ניילון / צילום: נמשרד להגנת הסביבה
קמפיין השקיות עם משה איבגי - הפרסומת הכי אהובה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של ביטוח 9 מיליון מדורגת בראש מדד הזכורות
  
 
קמפיין ישראכרט  / צילום: יחצ
קמפיין ישראכרט עם אופטיקה הלפרין - הכי זכור השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של 9 מיליון ממשיכה זה השבוע השלישי ברציפות להוביל את דירוג הפרסומות האהובות
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יח"צ
הפרסומת לביטוח 9 מיליון - בראש דירוג הזכורות והאהובות
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של ביטוח הראל מצליח להתברג למדד למרות שתשדיריו קצרים - 5 שניות בלבד
  
 
קמפיין YES / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; yes - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: המחאה סביב מחיר המילקי העלתה את המעדן לתודעה - ולמרות שהפרסומת לא שודרה בשבוע החולף, היא נכנסה למדד
  
 
קמפיין טרה / צילום: שוקה כהן
סקר הפרסומות: בזק - הכי אהובה השבוע; טרה - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: בזק ממשיכה להוביל את דירוג הפרסומות האהובות זה השבוע השני, למרות שכלל לא שודרה בו
  
 

<    2345678910111213141516    >

   נמצאו 408 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 26