עמוד הבית > תגיות כלליות > הפרסומות הזכורות והאהובות

הפרסומות הזכורות והאהובות בחדשות - עמוד 9

סוכן חדשות
 
קמפיין 9 מיליון / צילום יח"צ
קמפיין למותג הפרטי של שופרסל: זוכרים אבל פחות אוהבים
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין חברת הביטוח 9 מיליון מוביל זה השבוע השני ברציפות את דירוג הפרסומות האהובות
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום יח"צ
עושה זאת שוב: 9 מיליון בראש האהובות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בנק מזרחי טפחות עם דביר בנדק וארקדי דוכין מתברגת בראש הזכורות
  
 
קמפיין בזק / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: בזק - הכי אהובה השבוע; מזרחי-טפחות - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה והזכירות של הפרסומות המובילות נמוכים השבוע מהממוצע החצי-שנתי ■ הקמפיין של אתר השוואת מחירי הביטוח WOBI הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית
  
 
קמפיין בזק / צילום: יחצ
"יותר טוב מזה לא יכול להיות": קמפיין בזק הכי זכור ואהוב השבוע
גיאוקרטוגרפיה: משרד הפרסום ראובני-פרידן הכניס השבוע שתי פרסומות לטבלת הזכורות והאהובות - של קסטרו ובנק מזרחי-טפחות
  
 
ישראל נגמלת משקיות ניילון / צילום: נמשרד להגנת הסביבה
קמפיין השקיות עם משה איבגי - הפרסומת הכי אהובה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של ביטוח 9 מיליון מדורגת בראש מדד הזכורות
  
 
קמפיין ישראכרט  / צילום: יחצ
קמפיין ישראכרט עם אופטיקה הלפרין - הכי זכור השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של 9 מיליון ממשיכה זה השבוע השלישי ברציפות להוביל את דירוג הפרסומות האהובות
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יח"צ
הפרסומת לביטוח 9 מיליון - בראש דירוג הזכורות והאהובות
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של ביטוח הראל מצליח להתברג למדד למרות שתשדיריו קצרים - 5 שניות בלבד
  
 
קמפיין YES / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; yes - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: המחאה סביב מחיר המילקי העלתה את המעדן לתודעה - ולמרות שהפרסומת לא שודרה בשבוע החולף, היא נכנסה למדד
  
 
קמפיין טרה / צילום: שוקה כהן
סקר הפרסומות: בזק - הכי אהובה השבוע; טרה - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: בזק ממשיכה להוביל את דירוג הפרסומות האהובות זה השבוע השני, למרות שכלל לא שודרה בו
  
 
קמפיין בזק / צילום: יחצ
בזק - הפרסומת האהובה, הזכורה והמושקעת ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין החדש של רשת קרולינה למקה, בכיכובה של בר רפאלי, עורר ביקורת ציבורית ודורג במקום השני בזכירות - אך במקום נמוך באהדה
  
 
קמפיין בזק / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: בזק הכי אהובה השבוע; קוקה-קולה - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: את רמת הזכירות הגבוהה לקמפיין קוקה-קולה ניתן לייחס להשקעה הכספית הגבוהה בטלוויזיה ולקמפיין שילוט החוצות שתמך בו במקביל
  
 
קמפיין עלית/ צילום: יחצ אלירן אביטל
קפה טורקי עלית - האהובה; אופנת הילדים של קסטרו - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הזכירות של קמפיין קסטרו גבוהה מהממוצע, בין היתר בשל שידורו ב"ברייק הזהב" בגמר ה"אח הגדול"
  
 
קמפיין אופטיקה הלפרין / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; אופטיקה הלפרין - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של אופטיקה הלפרין העפילה לראש טבלת הזכירות בהשקעה נמוכה, באמצעות מסר ששודר בתדירות גבוהה
  
 
קמפיין הוט מובייל / צילום: יחצ
שוב בפסגה: הוט מובייל - הפרסומת הכי אהובה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לדור 4.5 של סלקום מדורגת בראש הפרסומות הזכורות
  
 
קמפיין הוט מובייל / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: הוט מובייל - הכי אהובה השבוע; סלקום - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: 3 חברות הסלולר הוותיקות נכנסו למדד עם פרסומות לדור 4 ■ ניכרת התאוששות בהשקעה בפרסום מאז הפסקת האש הראשונה ב"צוק איתן"
  
 
קמפיין 9 מיליון /צילום: יחצ
9 מיליון - הפרסומת האהובה השבוע; אופטיקה הלפרין - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת של 9 מיליון עם שני כהן גבוהים ב-30% מהממוצע, וזאת על אף השקעה כספית נמוכה במדיה
  
 

<    2345678910111213141516    >

   נמצאו 401 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 26