עמוד הבית > תגיות כלליות > חוויית לקוח

חוויית לקוח בחדשות

סוכן חדשות
 
חוויית לקוח. להנחיל ולחזק תרבות ארגונית רצויה צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
"חברות מתחילות לעסוק בחוויית לקוח רק כשהתלונות מגיעות"
פול לוי, סופר, מרצה ויועץ בינלאומי בתחום חוויית לקוח, אומר כי ארגונים רבים נוטים שלא לראות את חוויית הלקוח בצורה רחבה ● בראיון עמו הוא מסביר כי על מנת לייצר חוויה שכזו נדרשת תרבות ארגונית ששואפת למצויינות, שבה העובדים חשים שכדאי להם לדווח על טעויות בכדי שיתוקנו
  
 
חוויית הלקוח בהתחדשות עירונית / צילום:Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
מהי חוויית הלקוח בפרויקטי התחדשות עירונית?
בעולם הנדל"ן המושג חוויית הלקוח אינו שגור, אולם יש הטוענים כי חשוב להטמיע אותה בד.נ.א של הענף ולהעמיד את הדייר במרכז, במיוחד בפרויקטי התחדשות עירונית ■ "על היזמים להבין כי זכות הקיום שלהם נובעת מהלקוחות שהם בעלי הקרקע"
  
 
שיווק / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
עסקים מוכרים לעסקים: כיצד תגדילו את המחזור?
עסקים המוכרים לעסקים (B2B) מתמודדים ללא הרף עם הצורך להתאים את האסטרטגיה השיווקית שלהם למציאות דיגיטלית וטכנולוגית משתנה תדיר ■ כיצד ניתן לעשות זאת?
  
 
יצחק פטרבורג / צלם: איל יצהר
החולה כלקוח - עולם הבריאות משנה שפה וחוויה
צרכן הבריאות של היום דורש נוחות, שקיפות, יחס אישי והכל בעלות סבירה ■ צרכן לא יסכים לקבל את הטיפול המוצג לו כטוב ביותר אם הוא יקר מדי או מחייב אותו ללכת מספר פעמים לבית המרקחת, או אם הוא לא מבין כיצד הטיפול הולך להשפיע על השגרה שלו
  
 
דומינו'ס / צילום: רויטרס
5 דרכים לבנות חוויית קנייה שתחסוך ללקוח זמן ותגרום לו לחזור
בעולם של מוצרים דומים ופנאי שהולך ונכחד, יש ערך אחד שאתם יכולים להעניק ללקוח שלכם: זמן ■ חזית הבידול הבאה
  
 
מישל פלקון / צילום: יחצ
"חברות משקיעות הרבה כסף בפרסום, וזה בזבוז של מיליארדים"
מישל פלקון, בעלי סוכנות הייעוץ טרוגון, משוכנע כי הקרב על הצרכן מתחיל ונגמר בחוויית לקוח ■ לכן, לטענתו, ארגונים צריכים להתמקד פחות במכירות ובפרסום, ולהפנות משאבים לשיפור הטכנולוגיה ולהכשרת עובדים ■ מחיר נמוך, הוא אומר, לא יגרום לקונים מאוכזבים להישאר נאמנים
  
 
סטן פלפס/צילום: יחצ
"70% מהצרכנים מוכנים לשלם עבור חוויית לקוח טובה"
סטן פלפס, מומחה בינלאומי לתחום חוויית הלקוח, מסביר ל"גלובס" איך כדאי לחברות לבדל את עצמן, בעולם שבו כל המותגים כבר נראים לצרכן אותו הדבר