חיתולים בחדשות

סוכן חדשות
 
חיתולים של האגיס / צלם: יחצ
"החיתול הדולף" של האגיס: 10,000 תלונות ב-4 ימים ב-2010
אושרה תביעה ייצוגית נגד חוגלה-קימברלי בדבר דליפות בחיתול האורגני של האגיס שהושק בשנת 2010 ■ "החיתולים היו פגומים, לא ספגו נוזלים, גרמו להרטבה של בגדי התינוק, השאירו את עורו רטוב ואף גרמו סימנים אדומים על גופו"
  
 
חיתולי בייביסיטר / צילום: עינת לברון
שוק החיתולים: "בייביסיטר" כבשו נתח שוק של 9%
זאת שנתיים בלבד אחרי ההשקה ■ המותג ליטופים של סנו יצא מכל רשתות השיווק הגדולות ■ יצרנית בייביסיטר: "השוק התנהל ע"י שני יצרנים, שלא עניין אותם להוריד מחירים. אנחנו גרמנו גם לצרכני האגיס לקנות יותר בזול"
  
 
בייבי סיטר  / צילום: יחצ
תקציב הפרסום של חיתולי BabySitter יטופל בפובליסיס
המותג הושק לפני כשנתיים ■ היקף התקציב בשנה הקרובה יהיה כ-6 מיליון שקל
  
 
מותג החיתולים נייטי / צילום: יחצ
שחקן חדש בשוק החיתולים: המותג השבדי "נייטי" מגיע לארץ
"נייטי", המכיל חומרי ספיגה טבעיים, הוא מותג פרימיום שמחירו גבוה יותר מהמותגים בשוק ■ ישווק ברשתות עדן טבע מרקט וניצת הדובדבן ובחנויות טבע
  
 
תחבושות/ צילום: יחצ
יצרנית חיתולי בייביסיטר משיקה תחבושות היגייניות מוזלות
DPL מבקשת לשחזר את הצלחת החיתולים המוזלים ולכבוש בתוך שנה נתח של 10% מקטגוריית התחבושות ההיגייניות הדקות, שמגלגלת 84 מיליון שקל בשנה
  
 
חוגלה קימברלי
מצטרפת לגל: גם חוגלה קימברלי מעלה מחירים עד 6.3%
הודיעה על העלאת מחירים ב-3%-6.3% על כל מוצריה, למעט "טיטולים" והאגיס "בנים בנות" ■ הסיבה, לטענת החברה: התייקרויות חומרי הגלם וייצור הנייר
  
 
חיתולי האגיס / צלם: יחצ
ייצוגית: חיתולי האגיס משחררים סיבים מסוכנים לתינוקות
בתביעה, בהיקף 410 מיליון שקל, נטען כי חיתולי "האגיס פרידום פלוס" נוטים להתפורר ולשחרר סיבים המהווים סכנה לפעוטות ■ חוגלה: המוצר בטוח לשימוש
  
 
פרוקטור אנד גמבל, פמפרס, טיטולים, תינוקות / צלם בלומברג
שוק החיתולים 2011: פמפרס התחזק על חשבון האגיס
הקרב שניהלו רשתות השיווק בגיזרת החיתולים הביא לשחיקה במחיר לצרכן של כל המותגים ■ השוק רשם צמיחה כספית של 0.5% ■ האגיס עדיין המותג הכי נמכר
  
 
רמי לוי / צלם: תמר מצפי
רמי לוי מוריד מהמדפים את חיתולי פמפרס
זאת עקב סכסוך מסחרי בין רמי לוי וחברת פרוקטר אנד גמבל ■ רמי לוי: "לא התאים לי המחיר, הם לא העלו את המחיר הבסיסי אבל רצו לתת לי פחות הנחות"
  
 
ליאור רייטבלט, ניצן לביא / צלם: יחצ-אסף עברון
סופר-פארם: המכירות ב-2011 צמחו ב-6%, הרווחים נשחקו
המשנה למנכ"ל, ניצן לביא, טוען כי הרשת הפסידה אשתקד 50 מיליון שקל במכירות חיתולים ומזון לתינוקות: "החלוקה בין יצרניות החיתולים לקמעונאי בלתי נסבלת"
  
 
פרוקטור אנד גמבל, פמפרס, טיטולים, תינוקות / צלם בלומברג
מלחמת החיתולים עוברת לזירה המקוונת: וואלה שופס נכנסת לשוק
אתר וואלה שופס ימכור חיתולי "פמפרס פרימיום קר" במחיר של 50 שקל לחבילה
  
 
עגלת תינוק / צלם: תמר מצפי
"צעדות העגלות": "ביבי תתעורר - ההורים שווים יותר"
(עדכון) - מחאת ההורים על יוקר המחייה צוברת תאוצה: מאות הורים יצאו בצעדות ב-25 ערים ברחבי ישראל ■ בין הקריאות לממשלה: "מדינת רווחה - בשביל המשפחה"
  
 
חיתולים ליטופים / צלם: יחצ
מלחמת החיתולים: שלל רשתות מציעות חבילות במבצע
בסופר-פארם חיתולי "פמפרס פרימיום" נמכרים ב-40 שקל ■ חיתולי "בייביסיטר" נמכרים ברמי לוי ב-36 שקל ■ בניו-פארם מוצעות 4 חבילות חיתולי "ליטופים פרימיום" ב-100 שקל
  
 
מטרנה
המלחמה על מחירי החיתולים: הרשתות במבצעים חדשים
מגה תמכור את אריזות האגיס המיובאות מטורקיה גם במגה בעיר ומגה באינטרנט ■ חוגלה קיבמרלי מיהרה להצהיר כי איכות החיתולים המיובאים נחותה מאלה שהיא משווקת
  
 
דפנה כפיר הראל
מחלבת הכספים חייבת להיפסק
המותגים הגדולים הרגילו אותנו לחשוב שיש הצדקה לשלם מאות שקלים על מוצר בסיסי
  
 
קוטג' / צלם: גלובס TV
לאחר הוזלת הקוטג' והחיתולים - האם המחאה דועכת?
הוועדה הממשלתית לבחינת מוצרי החלב תגיש בקרוב המלצות, ובעוד כחודשיים יוגשו המלצות רחבות הנוגעות לכל שוק המזון ■ בינתיים, הצרכן הישראלי הצליח להשיג הוזלות נקודתיות ■ גורל המחאה תלוי בגורם אחד: מידת הלחץ על מקבלי ההחלטות, קרי נחישותו של הצרכן
  
 

   12    >

   נמצאו 27 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

 
 

תגיות

 
 
גלובס מציג
1 2