חיתולים בחדשות

סוכן חדשות
 
תינוק / צילום: שאטרסטוק
כוננות ספיגה: מי מוביל במבחן החיתולים של "גלובס"?
ההוצאה על חיתולים מכבידה על ההורים, אך לאחרונה התעוררה תחרות עם כניסת סופר-פארם לשוק ■ "גלובס" בדק את המותגים המובילים וחזר עם מסקנה מפתיעה - פמפרס בראש, ומיד אחריו מוצר אקולוגי ולא מוכר: ביו בייבי
  
 
חוגלה קימברלי
חוגלה משקיעה 100 מיליון שקל בהקמת מפעל חדש בעפולה
המפעל החדש יעמיד לחוגלה קימברלי יכולות ייצור מתקדמות בשוק החיתולים
  
 
חיתולי Life Baby's / צילום: יחצ
סופר-פארם משיקה את חיתולי Life Baby's ב-8 מיליון שקל
‎‎החיתולים יימכרו ב-42.90 שקל, ולדברי מנכ"ל סופר-פארם, ניצן לביא, הוא מתחייב להיות זול יותר מהמתחרים האגיס ופמפרס הנמכרים ברשת
  
 
חיתולי בייביסיטר / צילום: עינת לברון
יצרנית חיתולי BabySitter השקיעה 120 מיליון שקל במפעל חדש
DPL: המותג ‏BabySitter‏ תופס כיום נתח שוק כספי של כ-10% משוק החיתולים
  
 
חיתולים של האגיס / צלם: יחצ
"החיתול הדולף" של האגיס: 10,000 תלונות ב-4 ימים ב-2010
אושרה תביעה ייצוגית נגד חוגלה-קימברלי בדבר דליפות בחיתול האורגני של האגיס שהושק בשנת 2010 ■ "החיתולים היו פגומים, לא ספגו נוזלים, גרמו להרטבה של בגדי התינוק, השאירו את עורו רטוב ואף גרמו סימנים אדומים על גופו"
  
 
חיתולי בייביסיטר / צילום: עינת לברון
שוק החיתולים: "בייביסיטר" כבשו נתח שוק של 9%
זאת שנתיים בלבד אחרי ההשקה ■ המותג ליטופים של סנו יצא מכל רשתות השיווק הגדולות ■ יצרנית בייביסיטר: "השוק התנהל ע"י שני יצרנים, שלא עניין אותם להוריד מחירים. אנחנו גרמנו גם לצרכני האגיס לקנות יותר בזול"
  
 
בייבי סיטר  / צילום: יחצ
תקציב הפרסום של חיתולי BabySitter יטופל בפובליסיס
המותג הושק לפני כשנתיים ■ היקף התקציב בשנה הקרובה יהיה כ-6 מיליון שקל
  
 
מותג החיתולים נייטי / צילום: יחצ
שחקן חדש בשוק החיתולים: המותג השבדי "נייטי" מגיע לארץ
"נייטי", המכיל חומרי ספיגה טבעיים, הוא מותג פרימיום שמחירו גבוה יותר מהמותגים בשוק ■ ישווק ברשתות עדן טבע מרקט וניצת הדובדבן ובחנויות טבע
  
 
תחבושות/ צילום: יחצ
יצרנית חיתולי בייביסיטר משיקה תחבושות היגייניות מוזלות
DPL מבקשת לשחזר את הצלחת החיתולים המוזלים ולכבוש בתוך שנה נתח של 10% מקטגוריית התחבושות ההיגייניות הדקות, שמגלגלת 84 מיליון שקל בשנה
  
 
חוגלה קימברלי
מצטרפת לגל: גם חוגלה קימברלי מעלה מחירים עד 6.3%
הודיעה על העלאת מחירים ב-3%-6.3% על כל מוצריה, למעט "טיטולים" והאגיס "בנים בנות" ■ הסיבה, לטענת החברה: התייקרויות חומרי הגלם וייצור הנייר
  
 
חיתולי האגיס / צלם: יחצ
ייצוגית: חיתולי האגיס משחררים סיבים מסוכנים לתינוקות
בתביעה, בהיקף 410 מיליון שקל, נטען כי חיתולי "האגיס פרידום פלוס" נוטים להתפורר ולשחרר סיבים המהווים סכנה לפעוטות ■ חוגלה: המוצר בטוח לשימוש
  
 
פרוקטור אנד גמבל, פמפרס, טיטולים, תינוקות / צלם בלומברג
שוק החיתולים 2011: פמפרס התחזק על חשבון האגיס
הקרב שניהלו רשתות השיווק בגיזרת החיתולים הביא לשחיקה במחיר לצרכן של כל המותגים ■ השוק רשם צמיחה כספית של 0.5% ■ האגיס עדיין המותג הכי נמכר
  
 
רמי לוי / צלם: תמר מצפי
רמי לוי מוריד מהמדפים את חיתולי פמפרס
זאת עקב סכסוך מסחרי בין רמי לוי וחברת פרוקטר אנד גמבל ■ רמי לוי: "לא התאים לי המחיר, הם לא העלו את המחיר הבסיסי אבל רצו לתת לי פחות הנחות"
  
 
ליאור רייטבלט, ניצן לביא / צלם: יחצ-אסף עברון
סופר-פארם: המכירות ב-2011 צמחו ב-6%, הרווחים נשחקו
המשנה למנכ"ל, ניצן לביא, טוען כי הרשת הפסידה אשתקד 50 מיליון שקל במכירות חיתולים ומזון לתינוקות: "החלוקה בין יצרניות החיתולים לקמעונאי בלתי נסבלת"
  
 
פרוקטור אנד גמבל, פמפרס, טיטולים, תינוקות / צלם בלומברג
מלחמת החיתולים עוברת לזירה המקוונת: וואלה שופס נכנסת לשוק
אתר וואלה שופס ימכור חיתולי "פמפרס פרימיום קר" במחיר של 50 שקל לחבילה
  
 
עגלת תינוק / צלם: תמר מצפי
"צעדות העגלות": "ביבי תתעורר - ההורים שווים יותר"
(עדכון) - מחאת ההורים על יוקר המחייה צוברת תאוצה: מאות הורים יצאו בצעדות ב-25 ערים ברחבי ישראל ■ בין הקריאות לממשלה: "מדינת רווחה - בשביל המשפחה"
  
 

   12    >

   נמצאו 31 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

 
 

תגיות

 
 
גלובס מציג
 
 
חזרה למעלה