חיתולים בחדשות

סוכן חדשות
 
חיתולי בייביסיטר / צילום: עינת לברון
יצרנית חיתולי בייביסיטר: "חוגלה מנסה לסלק אותנו מהשוק"
חברת DPL דורשת מהממונה על ההגבלים למנוע מחוגלה לייצר מותג פרטי בחיתולים עבור רמי לוי ■ טוענת כי כל מטרת המהלך היא לדחוק אותה מהשוק ולגרום לעליית מחירים החיתולים בישראל
  
 
חיתולי האגיס בכמויות שונות/ מתוך פייסבוק
תלונה: ריזות זהות של חיתולי האגיס מכילות כמות שונה
אם זועמת העלתה פוסט בפייסבוק ובו תהתה כיצד ייתכן שרכשה שתי אריזות זהות לחלוטין של חיתולי האגיס - בסופר-פארם ובניו-פארם - אלא שבשתיהן הכמות שונה: אריזה אחת מכילה 48 חיתולים, והשנייה - 42 בלבד
  
 
רמי לוי / צילום: איל יצהר
התחרות מתחממת: רמי לוי ימכור חיתולים תחת המותג הפרטי
"ידיעות אחרונות": חיתולי "רמי לוי בייבי", שיוצרו ע"י חוגלה קימברלי, יחלו להימכר בינואר ■ ההבטחה: מחיר נמוך בכ-10% מהמתחרים
  
 
חיתולי בייביסיטר / צילום: עינת לברון
ניאופרם רוכשת את יצרנית חיתולי בייביסיטר
22 שנים אחרי שהקימו את DPL, עינב אדיב-ברר וערן אדיב מוכרים את השליטה (80%) בחברה לקבוצת ניאופרם של מיכל ודוד פורר, לפי שווי של 100 מיליון שקל
  
 
מפעל נייר חדרה / צילום: איל יצהר
נייר חדרה מוכרת את חלקה בחוגלה תמורת 650 מיליון שקל
המכירה לקימברלי קלארק תניב לנייר חדרה רווח לפני מס של כ-500 מיליון שקל ■ העסקה משקפת לחוגלה שווי של 1.298 מיליארד שקל ■ מאוגוסט צנחה מניית נייר חדרה ב-50%; שווי השוק שלה רחוק ב-80% מהשיא
  
 
האגיס פרידום DRY/ צילום: יחצ
האגיס מנסה לבלום הירידה במכירות: משיקה חיתול חדש
חוגלה-קימבלי ממשיכה להוביל את שוק החיתולים שנאמד ב-600 מיליון שקל במכירות לצרכן, אך נתח השוק שלה ירד במהלך השנתיים האחרונות
  
 
חיתולי בייביסיטר / צילום: עינת לברון
סכסוך מסחרי בין רמי לוי ליצרנית חיתולי "בייביסיטר"
חברת DPL עצרה את אספקת חיתולי "בייביסיטר" לרשת רמי לוי, וזאת בעקבות חיוב כספי חד-צדדי ששלחה הרשת ל-DPL על שנת 2014
  
 
אמזון לוגו / צילום: יחצ
כוננות ספיגה: אמזון משיקה חיתולים לתינוקות במחירי רצפה
תמכור חבילה של 40 חיתולים ב-7.99 דולר, מחיר של 19 סנט לחיתול
  
 
תינוק / צילום: שאטרסטוק
כוננות ספיגה: מי מוביל במבחן החיתולים של "גלובס"?
ההוצאה על חיתולים מכבידה על ההורים, אך לאחרונה התעוררה תחרות עם כניסת סופר-פארם לשוק ■ "גלובס" בדק את המותגים המובילים וחזר עם מסקנה מפתיעה - פמפרס בראש, ומיד אחריו מוצר אקולוגי ולא מוכר: ביו בייבי
  
 
חוגלה משקיעה 100 מיליון שקל בהקמת מפעל חדש בעפולה
המפעל החדש יעמיד לחוגלה קימברלי יכולות ייצור מתקדמות בשוק החיתולים
  
 
סופר-פארם משיקה את חיתולי Life Baby's ב-8 מיליון שקל
‎‎החיתולים יימכרו ב-42.90 שקל, ולדברי מנכ"ל סופר-פארם, ניצן לביא, הוא מתחייב להיות זול יותר מהמתחרים האגיס ופמפרס הנמכרים ברשת
  
 
יצרנית חיתולי BabySitter השקיעה 120 מיליון שקל במפעל חדש
DPL: המותג ‏BabySitter‏ תופס כיום נתח שוק כספי של כ-10% משוק החיתולים
  
 
"החיתול הדולף" של האגיס: 10,000 תלונות ב-4 ימים ב-2010
אושרה תביעה ייצוגית נגד חוגלה-קימברלי בדבר דליפות בחיתול האורגני של האגיס שהושק בשנת 2010 ■ "החיתולים היו פגומים, לא ספגו נוזלים, גרמו להרטבה של בגדי התינוק, השאירו את עורו רטוב ואף גרמו סימנים אדומים על גופו"
  
 
שוק החיתולים: "בייביסיטר" כבשו נתח שוק של 9%
זאת שנתיים בלבד אחרי ההשקה ■ המותג ליטופים של סנו יצא מכל רשתות השיווק הגדולות ■ יצרנית בייביסיטר: "השוק התנהל ע"י שני יצרנים, שלא עניין אותם להוריד מחירים. אנחנו גרמנו גם לצרכני האגיס לקנות יותר בזול"
  
 
תקציב הפרסום של חיתולי BabySitter יטופל בפובליסיס
המותג הושק לפני כשנתיים ■ היקף התקציב בשנה הקרובה יהיה כ-6 מיליון שקל
  
 
שחקן חדש בשוק החיתולים: המותג השבדי "נייטי" מגיע לארץ
"נייטי", המכיל חומרי ספיגה טבעיים, הוא מותג פרימיום שמחירו גבוה יותר מהמותגים בשוק ■ ישווק ברשתות עדן טבע מרקט וניצת הדובדבן ובחנויות טבע
  
 

   123    >

   נמצאו 39 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 3