עמוד הבית > תגיות כלליות > יפעת בקרת פרסום
 
 

יפעת בקרת פרסום בחדשות

סוכן חדשות
 
ישראל היום / צילום: יחצ
כמה השקיע "ישראל היום" בקמפיין נגד החוק בעניינו?
‎‎עלות הקמפיין של "ישראל היום" נגד החוק להפסקת חלוקתו החינמית, שעבר היום בקריאה טרומית, עמדה על יותר מ-10 מיליון שקל - כך עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום ■ "ישראל היום": "ההוצאה בפועל נמוכה עשרות מונים"
  
 
שטראוס
שטראוס - המפרסמת הגדולה במחצית הראשונה של 2014
20% מתקציבי שטראוס הושקעו בתקופה זו בפרסום בר המים תמי 4 ■ קטגוריית רשתות השיווק ממשיכה להוביל את ההשקעה בפרסום עם עלייה של 15%
  
 
אילן שילוח / צילום: יוסי כהן
התאוששות? גידול של 5% בהיקפי הפרסום במשרדים הגדולים
המחצית הראשונה של 2014 לא מביאה שינוי מהותי ביחסי הכוחות בענף הפרסום, למרות שמשרדים בינוניים וקטנים, כמו LEAD, לעומק התודעה ופרסום אברהם, רושמים גידול דו-ספרתי ■ המשרד המוביל בישראל הוא עדיין מקאן-אריקסון
  
 
נתי יעקובי / צילום: תמר מצפי
לראשונה בישראל: מערכת לניטור וניתוח פרסומות וידיאו באתרים
המערכת של יפעת בקרת פרסום מספקת מידע על מי מהגולשים דילג על פרסומות ביו-טיוב, וכן יכולות לפלח נתונים לפי פרזנטורים, הוצאות פרסום וקבוצות אחזקה
  
 
מור לביא / צילום: איל יצהר
יפעת משיקה את Vigo - חברה לניטור מידע ברשתות חברתיות
השקת Vigo היא ניסיון נוסף של קבוצת יפעת להיכנס לעולם ניטור המידע באינטרנט, לאחר שבעבר מיתגה פעילות דומה תחת חברת "יפעת סושיאל"
  
 
קוטג' שטראוס / צילום: אריאל ירוזולימסקי
גם ב-2013: המפרסמת הגדול בישראל היא קבוצת שטראוס
יפעת בקרת פרסום: שטראוס רשמה הוצאה שנתית לפרסום של 118.1 מיליון שקל ■ קטגוריית הנדל"ן היא הצומחת ביותר בפרסום ב-2013: גדלה ב-44%
  
 
אילן שילוח   אייל חומסקי / צלם: תמר צפי איל יצהר
לקראת מהפך? הפער בין אדלר-חומסקי למקאן - פחות מ-4%
יפעת בקרת פרסום: ענף הפרסום הפך ב-2013 לריכוזי יותר, ו-5 המשרדים הגדולים מרכזים 56% מפעילות 20 הגדולים ■ אדלר, גליקמן, ראובני וליאו ברנט עלו; ואילו Y&R ופובליסיס ישראל רשמו גם השנה ירידות משמעותיות בהיקפים
  
 
פרסום בכניסה למושב צופית / צילום: מירב מורן
שוק הנדל"ן למגורים רשם עלייה של 44% בהיקף הפרסום ב-2013
מאמצי השיווק אולי מעידים שיותר קשה למכור ואולי שיש יותר פרויקטים, מה שבטוח - זו עוד הוצאה שמצטרפת למחיר הדירה
  
 
אנשים צופים בטלוויזיה  / צלם:  טינקסטוק
יוצאים מהמשבר? עוגת הפרסום ב-2013 תפחה ב-4%
הוצאות הפרסום בישראל עמדו ב-2013 על 3.6 מיליארד שקל ■ הטלוויזיה התחזקה והפכה לכלי משמעותי יותר, העיתונות נחלשה, והאינטרנט צמח מאד
  
 
קמפיין של קופת חולים כללית / צילום: יחצ
אחרי עיכובים רבים: תקציב הפרסום של הכללית יוצא לדרך
‎‎בשנה שעברה פרסמה הקופה בהיקף של 7 מיליון דולר במחירים ריאליים‏
  
 
סופרמרקט עם עגלה / צלם: thinkstock
מחצית 2013: רשתות השיווק ממשיכות להוביל את ענף הפרסום
עם זאת, מדירוג המפרסמים עולה כי רשתות השיווק רשמו ירידה של 4% במחצית הראשונה של 2013 ■ שטראוס ממשיכה להיות המפרסמת הגדולה בישראל, אך גם היא הקטינה את תקציבי הפרסום ב-5% לעומת המחצית המקבילה אשתקד
  
 
אילן שילוח   אייל חומסקי / צלם: תמר צפי איל יצהר
מחצית 2013: הפער בין אדלר למקאן מצטמצם דרמטית
דירוג משרדי הפרסום: גליקמן-נטלר-סמסונוב מצליח להיכנס לראשונה לחמישייה המובילה, רגב-קויצקי בעידן ליאו ברנט מתמקם במקום שמיני, ו-LEAD מתקדם בצעדי ענק לכיוון העשירייה ■ גיתם, פובליסיס ישראל ו-y&r מאבדים גובה
  
 
חרדים קניות דתיים / צלם: אריאל ירוזלימסקי
המשבר מתרחב: סטגנציה בפרסום במגזר הדתי-חרדי
משרד בולטון פוטנציאל הוא הבולט במגזר, ושטראוס היא המפרסמת הגדולה
  
 
בייגל בייגל / צילום: יחצ
הפרסומות הזכורות והאהובות: בייגל בייגל ונביעות בפסגה
בייגל בייגל מובילה את האהובות, נביעות בראש דירוג הזכורות ■ גיאוקרטוגרפיה: האהדה לפרסומת גבוהה ב-40% מהממוצע החצי שנתי
  
 
מודי כידון / צלם: רוני שיצר
מודי כידון: "מצב הפרסום לא צפוי להשתנות בקרוב. להפך"
מדד הפרסום ברבעון הרביעי של 2012 חוזר אחורה לרמת פעילות דומה לזו שהייתה לפני ארבע שנים, אחרי המשבר הפיננסי הגלובלי ■ יו"ר איגוד הפרסום: "התמונה הקודרת של מצב ענף הפרסום אינה מגמה חולפת, זו כבר המציאות הקיימת"
  
 
ענבל אור מככבת על מגדל פיבקו / צילום: תמר מצפי
כמה הוציאה ענבל אור על פרסומות בשנה החולפת?
שוק הפרסום נרתם גם הוא בשנה האחרונה כדי להחזיר קונים לשוק הדיור ■ ניתוח מיוחד ל"גלובס" של יפעת בקרת פרסום מגלה כמה גדלה עוגת הפרסום בענף ב-2012, מי היו המפרסמות הגדולות, וכיצד התחלקה העוגה בין המדיות
  
 

   1234567    >

   נמצאו 111 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 7

 
 

תגיות

 
 
גלובס מציג
 
 
חזרה למעלה