עמוד הבית > תגיות כלליות > יפעת בקרת פרסום

יפעת בקרת פרסום בחדשות

סוכן חדשות
 
יגאל בראון (מימין) ונתי יעקובי / צילומים: תמר מצפי, איל יצהר
דירוג משרדי הפרסום: יפעת פנתה ישירות למשרדים; באיגוד זעמו
איגוד חברות הפרסום מתנגד לדירוג המשרדים, בטענה כי יכולותיה של יפעת בניטור הפעילות בדיגיטל מוגבלות ■ מנכ"ל האיגוד במייל למשרדים: "דוח יפעת אינו מייצג את הפעילות האמיתית" ■ יפעת: "מדובר במתווה שגובש עם המשרדים ושנשלח לאישורם לפני שיובא בפני האיגוד"
  
 
פרסומת לאתר WOBI עם נלי תגר/ צילום מסך
ייצוג הולם בפרסומות? מס' הפרזנטורים - פי 3 מהפרזנטוריות
לצד מספרן הנמוך של הפרזנטוריות בפרסומות nתקיימת בעיה גדולה לא פחות - הצגת הנשים בצורה סטריאוטיפית וסטיגמטית ■ מחקר שערכה יפעת בקרת פרסום עבור "גלובס" מראה כי בפרסומות בטלוויזיה נשים עדיין ממלאות תפקידים מסורתיים כמו ניקיון ובישול
  
 
מילקי שמינייה / צילום: יחצ
דירוג הפרסום החצי-שנתי: שטראוס - המפרסמת הגדולה ביותר
יפעת בקרת פרסום: קטגוריית רשתות השיווק היא זו שבה נעשתה ההשקעה הגדולה ביותר במחצית השנה האחרונה, והיא רושמת עלייה של 4% ל-141 מיליון שקל
  
 
נתי יעקובי / צילום: יחצ
דירוגי הפרסום: פגישה בין הנהלת יפעת ואיגוד חברות הפרסום
הנהלת יפעת בקרת פרסום ונציגי איגוד חברות הפרסום נפגשו במטרה לנסות לגבש פשרה בנוגע לדרך שבה יש למדוד את היקפי הפרסום של המשרדים בדירוגי הפרסום שמפרסמת יפעת
  
 
אילן זרמון / צילום: איל יצהר
מה הביא את איגוד הפרסום לצאת נגד דירוג יפעת?
הדרישה של איגוד הפרסום מיפעת להפסיק לדרג את משרדי הפרסום תוך איום בפנייה לבית המשפט, החלה להתגלגל בעקבות עימות של זרמון עם אנשי יפעת ■ כשהצדדים לא הגיעו להסכמה, הציע זרמון בישיבה של האיגוד לנקוט צעדים משפטיים - וההצעה התקבלה ברוב מוחץ
  
 
לוגו יפעת בקרת פרסום
איגוד חברות הפרסום ליפעת: חדלו לפרסם את דירוג הפרסום
האיגוד טוען כי נתוני דירוג הפרסום של יפעת בקרת פרסום רחוקים מהאמת - ומאיים לפנות לביהמ"ש בשל לשון הרע ופגיעה בתחרות ■ יפעת: "מספר משרדים, הפעילים מאוד באיגוד, לא היו מרוצים מתוצאותיהם השנה"
  
 
הבנקאות החדשה / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
סקר: 73% מעדיפים לבצע פעולות בבנק בערוצים הדיגיטליים
לפי סקר שביצעה יפעת בקרת פרסום, הציבור שמעדיף במיוחד את הערוצים הדיגיטליים הוא בגילאי 18-49, בעלי השכלה על-תיכונית והכנסה ממוצעת ומעלה
  
 
אורי עיני ועמית משיח / צילומים: יוסי כהן ואיל יצהר
דירוג משרדי הפרסום ב-2016: אדלר מצמצם את הפער ממקאן
מאזן הכוחות בין המשרדים הגדולים לא השתנה דרמטית ב-2016 ■ מקאן ת"א שומר על הבכורה, אך אדלר-חומסקי הוא המשרד הגדול היחיד שרושם גידול ■ AVRAHAM וענבר-מרחב מציגים גידולים נאים, מנצ' ממצב עצמו כשחקן קבוע ב-20 הגדולים, ויהושע TBWA סופג מכה
  
 
סניף סופר פארם / צילום: יחצ
דירוג המפרסמים לשנת 2016: סופר-פארם המפרסמת המובילה
שטראוס - המפרסמת הגדולה בתחום המזון ■ היקפי הפרסום בקטגוריית הסלולר עלו משמעותית
  
 
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock
קיפאון בענף הפרסום: השוק כמעט לא גדל יחסית לשנה שעברה
10 מיליון שקל - זה הסכום הזעום בו צמח היקף ההוצאות לפרסום ב-2016 לעומת 2015 ■ הדיגיטל המשיך להתחזק, הפרינט המשיך להידרדר, ושילוט החוצות ספג מכה כואבת ■ גם הטלוויזיה נאלצת לצאת לקרב מול האיום הדיגיטלי
  
 
דירה לדוגמא / צילום: משרד השיכון
סקירת היקפי הפרסום מלמדת שענף המגורים מדשדש במקום
המהומה סביב קבוצות הרכישה וחברות המשווקות קרקע חקלאית, לצד שיווק מכרזים במחיר למשתכן בלבד, גרמו לכך שההשקעה בפרסום הסתכמה במחצית הראשונה של 2016 ב-66 מיליון שקל
  
 
נתי יעקובי / צילום: תמר מצפי
המפרסמים הממשלתיים הגדולים: משרדי התחבורה והמשפטים
142 מיליון שקל השקיעו משרדי הממשלה מאז תחילת הקדנציה בקמפיינים של לפ"מ ■ אילו משרדים הוציאו הכי הרבה, מה מידת האפקטיביות של הפרסום ובאיזו מדיה?
  
 
מוצרי שטראוס / צילום: יחצ
בגלל טרנד הבריאות? חברות המזון בקיצוץ מסיבי בפרסום
משטראוס, דרך נסטלה ותנובה ועד יוניליוור - המפרסמות הגדולות במשק צמצמו את תקציבי הפרסום שלהם, לעתים ב-20% ואף יותר
  
 
עמית משיח / צילום: יחצ
פני הפרסום ב-2016: הקיפאון העמיק, התקציבים הצטמקו
עוגת הפרסום הצטמקה ב-2% במחצית הראשונה של 2016 ■ אדלר-חומסקי צמצם את הפער ממקאן תל-אביב ופתח מחדש את הפער בינו לבין באומן-בר-ריבנאי
  
 
נתי יעקובי / צילום: תמר מצפי
איגוד הפרסום יבקש מיפעת לשפר מהימנות דירוג הפרסום
יו"ר האיגוד: "חלק הולך וגדל מהוצאת המפרסמים לפרסום אינו נמדד על ידי יפעת, ולכן אינו משקף במדויק את פעילות משרדי הפרסום ואת גודלם"
  
 
פרסום לכל דירה שנמכרת / צילום: מירב מורן
זינוק של 32% בהיקפי הפרסום של חברות הנדל"ן בשנת 2015
משפחת גינדי על שלוחותיה עומדת בראש רשימת המפרסמים ■ לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, קבוצת אלדד פרי נכנסה לראשונה לרשימת המפרסמים הגדולים בנדל"ן ועקפה את שיכון ובינוי
  
 

   123456789    >

   נמצאו 139 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 9