עמוד הבית > חברות > לעומק התודעה

לעומק התודעה בחדשות

סוכן חדשות
 
H and O אייץ' אנד או לוגו / צילום: יחצ
עקב התחרות: H&O תעביר את תקציב הפרסום שלה
בפגישות עם משרדי פרסום דובר על הבעיה התדמיתית של הרשת ■ כרגע המועמדים הבולטים הם לעומק התודעה וסאצ'י
  
 
הסוכנות היהודית
הסוכנות יוצאת בקמפיין לעידוד סובלנות לכל הזרמים ביהדות
זאת על רקע חוק הגיור והקפאת מתווה הכותל ■ במהלך שותף גם המכון הישראלי לדמוקרטיה, ובמסגרתו נעשתה פנייה למשרדי הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב ולעומק התודעה
  
 
רנו מגאן 2017 / צילום : יחצ
לעומק התודעה, זרמון ו-four מתמודדים על תקציב רנו
בתקציב הפרסום, בהיקף 15 מיליון שקל, מטפל כיום four ■ תקציבי רכב נחשבים לאסטרטגיים מאוד במשרדי הפרסום בארץ ובעולם
  
 
קמפיין הטינופת הביתה / צילום: ענת ביין
לעומק התודעה, גבי אטל ופיניש - מאחורי "טינופת הביתה"
למרות שיח אלים ברשת שקשר הקמפיין לנושאים פוליטיים או מסחריים האג'נדה מאחוריו היא של איכות סביבה ומי שעומד מאחורי הקמפיין הוא המותג "פיניש"
  
 
מוצרי רקיט בנקיזר / צילום: יחצ
TMF זכתה במכרז על תקציב הדיגיטל של רקיט בנקיזר
התקציב, בהיקף של כ-15 מיליון שקל, התנהל עד עתה בענבר-מרחב ובמקאן דיגיטל ■ לעומק התודעה יטפל בתקציב הקריאייטיב
  
 
משרדי הפרסום של השנה
דירוג "גלובס" המלא של משרדי הפרסום ל-2016: מקומות 11-20
מי פותחת את העשירייה השנייה של הדירוג? ■ מי הן חברות הבוטיק שנכנסו לרשימה? ■ ומה צופנת 2017 לענבר-מרחב G, ברוקנר-יער-לוי, יהושע TWBA ומצטיינים אחרים?
  
 
בוש לוגו
משרד לעומק התודעה זכה בתקציב מוצרי החשמל של בוש
על התקציב, בהיקף של כ-3 מיליון שקל, התמודדו גם משרדי הפרסום ראובני-פרידן, מקאן וואלי וגיתם
  
 
סלולר Huawei / צילום: יחצ
תקציב מותג הסלולר Huawei עובר למשרד לעומק התודעה
בחברת אלפא טלקום, היבואנית הרשמית של המותג, הגיעו להסכם עם Huawei על הגדלה משמעותית של תקציב השיווק והפרסום בישראל
  
 
BBB לוגו / צילום: יחצ
דרורי-שלומי, KDA, ו-i&m מתמודדים על תקציב BBB
היקף תקציב הפרסום של רשת ההמבורגרים עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה, מתוכם יופנו כ-2 מיליון שקל לפעילות דיגיטלית
  
 
סניף של רשת Ramilee רמי לי / צילום: יחצ
"לעומק התודעה" יטפל בתקציב הפרסום של רשת ramilee
העברת התקציב של רשת בגדי ההריון היא חלק ממהלך לשינוי תדמית הרשת ■ היקף הפרסום של ramilee בשנים האחרונות עמד על כ-2 מיליון שקל בשנה
  
 
חנות אירוקה / צלם: יחצ
תקציב הפרסום של אירוקה יטופל זמנית ב"לעומק התודעה"
התקציב שטופל במשרד הפרסום DAVID יטופל ב"לעומק התודעה" עד סוף השנה ואז ייצא למכרז ■ מתחילת 2014 פרסמה הרשת בהיקף של 5.3 מיליון דולר
  
 
"לעומק התודעה" נאלץ לוותר על תקציב הפרסום של BBB
הוויתור נעשה בעקבות לחץ של מקדונלד'ס, אשר משרד הפרסום שלה, יהושע TBWA, מחזיק במניות של "לעומק התודעה"
  
 
"לעומק התודעה" יטפל בתקציב DHL; אשכנזי-זלצמן יטפל באונ' בר-אילן
היקף בפרסום של DHL נאמד ב-1.5 מ' ש' בשנה ותקציב אונ' בר-אילן נאמד ב-3 מ' ש'
  
 
"לעומק התודעה" יטפל בתקציב הפרסום של רשת BBB
היקף תקציב הפרסום של רשת בורגוס בורגר בר עומד על כ-2.5 מיליון שקל
  
 
יהושע TBWA רוכש 33% ממניות "לעומק התודעה"
משרד הפרסום "לעומק התודעה" מראה גידול בהיקפי הפרסום שלו מאז הקמתו ■ זיו פופלבסקי, מבעלי המשרד: "צעד אסטרטגי חשוב לביסוס מעמדנו"
  
 
לעומק התודעה צפוי לזכות בתקציב הפרסום של ההסתדרות
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של ההסתדרות עמד ב- 2012 על כ-2.5 מיליון דולר במחירי מחירון שהם כ-750 אלף דולר במחירים ריאליים
  
 

   123    >

   נמצאו 45 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 3