עמוד הבית > תגיות כלליות > משקה אנרגיה
 
 

משקה אנרגיה בחדשות

סוכן חדשות
 
קוקה קולה
קוקה-קולה תרכוש 16.7% מ-Monster תמורת 2.15 מיליארד דולר
בעסקה זו תנסה קוקה-קולה להרוויח מהעלייה בפופולריות של משקאות האנרגיה, ובפרט אלה של Monster, אשר צברו קהל צעיר נאמן
  
 
טובורג סטלה ארטואה משקה אנרגיה / צילום: יחצ
תקציבי טובורג וסטלה ארטואה עברו לגליקמן-נטלר-סמסונוב
גליקמן יטפל גם ב-CRANERGY - משקה האנרגיה החדש של החברה המרכזית
  
 
קוקה קולה, משקאות קלים / צלם רויטרס
החברה המרכזית למשקאות נכנסת לשוק משקאות האנרגיה
‎‎תשיק משקה אנרגיה מבוסס חמוציות, באמצעות פריגת, תחת המותג "אושן ספריי"‏
  
 
רד בול
רד בול מצמצמת חשיפה בישראל - ותפטר עשרות עובדים
המהלך של רד בול בא לאחר שנתח השוק בישראל של משקה האנרגיה הפופולרי ירד בשנים האחרונות, ברקע תחרות עזה מצד המותגים XL ו-BLU
  
 
רד בול
רד בול משקיעה 4 מיליון שקל באירוע שיווקי
אירוע "רד בל פלוגטאג" ייערך זו הפעם השלישית בשיתוף עם עיריית תל-אביב
  
 
BLU
קמפיין פרובוקטיבי של משקה האנרגיה BLU מעורר סערה באוסטרליה
בקמפיין נראים שני שוורים, כאשר שור כחול, המייצג את BLU, רוכן מעל שור אדום, המייצג את המותג המתחרה רד בול, בתנוחה בעלת אופי מיני
  
 
משקה XL
משרד הבריאות: מכירת משקאות אנרגיה תוגבל למבוגרים בלבד
הצעדים החדשים מגיעים על רקע אזהרה שפרסם מינהל התרופות האמריקני בעניין כמות הקפאין הקיימת במשקאות האנרגיה, המסכנת את הצרכנים
  
 
בירה באדוויזר, משקאות, אלכוהול / צלם בלומברג
כמו 4 בירות: ניו-יורק תפסיק מכירת משקאות אנרגיה אלכוהוליים
מפיצת הבירות הגדולה במדינת ניו-יורק הסכימה להפסיק למכור את המשקאות הנ"ל בעוד 4 שבועות ■ זאת לאחר שהמשקאות נקשרו למקרים של הרעלות אלכוהול ולמוות
  
 
קניות, צרכנות / צלם בלומברג
מה נקנה בעשור הבא: הצצה לטרנדים הצרכניים בשנים הקרובות
בעשור הבא נשלם פחות על תקשורת, נקנה קרוב לבית, נרקוד במקום להתעמל, נאכל יותר בריא ונזדקן יותר לאט ■ "גלובס" מסכם עשור של שינויים בצרכנות, ממזון עד פיננסים - וגם מציץ לטרנדים של העשור הקרוב
  
 
רד ריין
הפרסומת המדוברת ביותר השבוע: קמפיין גרילה למשקה "רד ריין"
קמפיין הפרסום כלל הזמנות להופעות של ג'ון לנון וג'ימי הנדריקס, תחת הסלוגן: "מעיר את המתים" ■ קמפיין יופלה "שטוזים" במקום השני בדירוג
  
 
סידס: XL הפרה הסכם איתנו לשיווק בלעדי של המשקה בארץ
לטענת חברת משה סידס, XL שיווקה את משקה האנרגיה בישראל גם באמצעות יבואנים אחרים
  
 
מקאן-אריקסון, גיתם וגליקמן-נטלר-סמסונוב מתמודדים על תקציב XL
בעקבות העברת ההפצה של משקה האנרגיה לחברת טמפו, יתמודדו 3 המשרדים המטפלים בתקציבי טמפו על תקציב הפרסום של XL, המוערך בכ-2.5 מיליון דולר
  
 
שמחה  סיגן, עורך ניוזלטר טרנדים למגמות מסחריות בעולם
מה תשתו?
המשקאות פונקציונאליים דוחקים הצידה את המשקאות המסורתיים
  
 
תערוכת המזון העולמית: משקאות האנרגיה מכרו סקס והביתן הישראלי פספס
מתחם משקאות האנרגיה היה למתחם התוסס ביותר בתערוכת המזון העולמית אנוגה: 45 מותגים נלחמו על תשומת-לב המבקרים ולא בחלו בשום אמצעי כדי לכבוש את עיניהם, לרבות רקדניות וחשפניות
  
 
המותג BLU כבש את המקום השני בשוק משקאות האנרגיה
זאת על חשבון רד בול ■ המותג XL ממשיך להוביל את השוק ומחזיק כמחצית מהנתח הכספי בקטגוריה כולה
  
 
משקה האנרגיה BLU משקיע 4.5 מיליון שקל בפעילות קיץ בפארק הירקון
במסגרת הפעילות ייבנו 5 בפארק מתחמי מוסיקה ובריכת שחייה וייערכו הופעות חיות של אמנים ■ הפסטיבל ישווק תחת השם "OUT OF THE BLU - DANCE CITY"
  
 

   12    >

   נמצאו 19 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

 
 

תגיות

 
 
גלובס מציג
 
 
חזרה למעלה