סנו בחדשות

סוכן חדשות
 
סניף רשת שופרסל דיל, בית שמש   / צלם: אוריה תדמור
שופרסל הציעה למנהליה אייפון 6 תמורת קידום מוצרים
הרשת הציעה הטבות למנהלי סניפים שיקדמו את מוצרי סנו, קרליין ורקיט בנקיזר - ואז חזרה בה ■ בכיר באחת החברות: "מה האסון הגדול?"
  
 
מוצרי סנו סושי / צילום: יחצ
סנו: המתיחות באוקראינה עלולה להסב לנו הפסד של 6 מיליון שקל
בסנו ציינו כי לא ניתן להעריך כעת את גודל ההפסד, וכי "בכל מקרה לא תהיה לכך השפעה מהותית על פעילות החברה ונזילותה"
  
 
אלכס לנדסברג / צילום: ניב קנטור
חברה מקבוצת סנו שילמה 500 אלף ש' כופר לרשות המסים
בשנים 2004-2011 ניכה אלכס לנדסברג בחברה הדרומית לשיווק מס תשומות שלא כדין, בסכום מס של כמיליון שקל
  
 
הפרסומות הסקסיטיות / צילום מסך
ויצ"ו: הפרסומת לסנו JET - "אות הקלון למפרסם הסקסיסטי"
ארגון ויצ"ו עורך מדי שנה דירוג של הפרסומות הסקסיסטיות ■ במקום השני - הקמפיין של קרולינה למקה עם בר רפאלי ואוזני השפנפנה ■ הקמפיין הפרובוקטיבי "תשמרי על הכוֹס שלך" במגזין "טיים אאוט" דורג במקום החמישי
  
 
ברונו לנדסברג, מייסד סנו / צלם תמר מצפי
בגיל 94: ברונו לנדסברג מסיים את תפקידו כיו"ר סנו
בנו, אלכס לנדסברג, צפוי להחליפו בתפקיד ■ ברונו לנדסברג, שייסד את החברה בשנת 1965: "סנו הייתה ועודנה המסע המרתק של חיי"
  
 
חיתולי בייביסיטר / צילום: עינת לברון
שוק החיתולים: "בייביסיטר" כבשו נתח שוק של 9%
זאת שנתיים בלבד אחרי ההשקה ■ המותג ליטופים של סנו יצא מכל רשתות השיווק הגדולות ■ יצרנית בייביסיטר: "השוק התנהל ע"י שני יצרנים, שלא עניין אותם להוריד מחירים. אנחנו גרמנו גם לצרכני האגיס לקנות יותר בזול"
  
 
מוצרי סנו / צילום: יחצ
דרורי-שלומי עשוי לאבד נתח נוסף מתקציב הפרסום של סנו
בסנו מתכננים מכרז על מותג סבון הכלים "סנו-סאן" ■ ‎באחרונה איבד דרורי-שלומי את תקציב המותג "סנו סושי" לטובת משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער
  
 
מוצרי סנו / צילום: יחצ
סוף לסכסוכים: סנו חוזרת ליינות ביתן, בלדי ימשיך לספק לרמי לוי
הסכסוך בין יינות ביתן לסנו היה בשל מחלוקות כספיות, ונראה כי הוא הסתיים אחרי ששני הצדדים התפשרו ■ גם ספק הבשר בלדי ורשת רמי לוי הגיעו להסכמות
  
 
מוצרי סנו סושי / צילום: יחצ
ברוקנר-נטע-יער מקבל חלק נוסף מתקציב סנו
יטפל במותג "סנו סושי" - אחת הקטגוריות האסטרטגיות של סנו בשנים האחרונות, תקציב שטופל עד כה במשרד הפרסום דרורי-שלומי
  
 
הילה גור  / צילום: יחצ
הילה גור מונתה לסמנכ"לית השיווק של מגה קמעונאות
שימשה בתפקידה האחרון כמנהלת חטיבת הטואלטיקה והקוסמטיקה בקבוצת סנו
  
 
ברונו לנדסברג / צילום: יונתן בלום
"לא ייתכן שאדם שעובד לא יכול לפרנס את משפחתו בכבוד"
בגיל 93 ברונו לנדסברג, שייסד את סנו במחסן קטן בדרום תל-אביב והפך אותה לחברה בשווי של למעלה ממיליארד שקל, קורא לצדק חברתי ■ "הטבות המס לטבע מוצדקות ביותר. התרומה שלה לישראל בלתי ניתנת להערכה"
  
 
הגבינות של גד / צילום: יחצ
מוצרי מחלבות גד ויעקבי חוזרים למדפי יינות ביתן
עם זאת, נמשך הסכסוך המסחרי בין רשת יינות ביתן לחברת סנו ושוקולד השחר
  
 
ברונו לנדסברג ובתו, אוה ז"ל  ואיה שחר / צילום: איל יצהר יחצ
הסתיים מאבק הירושה בסנו: מניות אוה לנדסברג עברו לבתה
איה שחר, נכדתו של המייסד ברונו לנדסברג המשמשת כמנכ"לית סנו אינטרנשיונל, מחזיקה כעת מניות של חברת חומרי הניקוי בשווי של כ-90 מיליון שקל
  
 
מוצרי סנו / צילום: יחצ
רשת כמעט חינם מסירה את מוצרי סנו מהמדפים
כמעט חינם נרכשה ע"י יינות ביתן, שאינה משווקת את מוצרי סנו כבר 9 חודשים
  
 
שלומי ניסים חיים סלטי רפי שפר / צילום: יחצ
"למה למכור תירס קפוא ב-16 שקל כשאפשר למכור ב-10?"
6 שנים אחרי השקת המותג הפרטי לרשת הרביעית, בעלי "ברנד פור יו" פותחים חזית ■ בראיון ל"גלובס" הם תוקפים את אסם, סנפרוסט, ויסוצקי וסנו על המחירים הגבוהים, ומסבירים כיצד המחאה החברתית הקפיצה אותם במכירות
  
 
אלכס לנדסברג / צלם: ניב קנטור
עוד התייקרות: סנו מעלה מחירים בשיעור ממוצע של 5%
עליית המחירים תהיה גורפת בכל מוצרי סנו, לרבות במותגים קרמה, קרליין וכיף
  
 

   1234    >

   נמצאו 64 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 4

 
 

תגיות

 
 
גלובס מציג
 
 
חזרה למעלה