סנו בחדשות

סוכן חדשות
 
סנו מקסימה / צילום: יחצ
סכסוך מסחרי: המותג סנו מקסימה הורד ממדפי יינות ביתן
לדברי מקורות הקרובים לנושא, ההחלטה להסיר את סנו מקסימה באה על רקע מחלוקת לגבי מחיר הקנייה של הרשת, שביינות ביתן טוענים כי הוא גבוה
  
 
סנו ספארק/ צילום:יחצ
תקציב נוזל הכלים סנו ספארק יטופל בגליקמן-נטלר-סמסונוב
סנו תגדיל משמעותית את ההשקעה שלה בקטגוריה
  
 
מוצרי סנו / צילום: יחצ
המשבר באוקראינה הסב לסנו הפסד של 16 מיליון שקל
סנו מדווחת כי לסכסוך הצבאי באוקראינה תהיה השפעה שלילית נוספת על פעילות החברה-הבת "איסו טרייד אוקראינה", בשל היחלשות נוספת של המטבע האוקראיני
  
 
אסלה / צילום: אבשלום ששוני
ייצוגית: יצרניות המגבונים הנשטפים באסלה מטעות צרכנים
בתביעה, בהיקף 45 מיליון שקל, נטען: המגבונים "הנשטפים באסלה" של חוגלה, סנו, ד"ר פישר, שופרסל וסופר-פארם יקרים ופוגעים במערכת הביוב
  
 
סניף רשת שופרסל דיל, בית שמש   / צלם: אוריה תדמור
שופרסל הציעה למנהליה אייפון 6 תמורת קידום מוצרים
הרשת הציעה הטבות למנהלי סניפים שיקדמו את מוצרי סנו, קרליין ורקיט בנקיזר - ואז חזרה בה ■ בכיר באחת החברות: "מה האסון הגדול?"
  
 
מוצרי סנו סושי / צילום: יחצ
סנו: המתיחות באוקראינה עלולה להסב לנו הפסד של 6 מיליון שקל
בסנו ציינו כי לא ניתן להעריך כעת את גודל ההפסד, וכי "בכל מקרה לא תהיה לכך השפעה מהותית על פעילות החברה ונזילותה"
  
 
אלכס לנדסברג / צילום: ניב קנטור
חברה מקבוצת סנו שילמה 500 אלף ש' כופר לרשות המסים
בשנים 2004-2011 ניכה אלכס לנדסברג בחברה הדרומית לשיווק מס תשומות שלא כדין, בסכום מס של כמיליון שקל
  
 
הפרסומות הסקסיטיות / צילום מסך
ויצ"ו: הפרסומת לסנו JET - "אות הקלון למפרסם הסקסיסטי"
ארגון ויצ"ו עורך מדי שנה דירוג של הפרסומות הסקסיסטיות ■ במקום השני - הקמפיין של קרולינה למקה עם בר רפאלי ואוזני השפנפנה ■ הקמפיין הפרובוקטיבי "תשמרי על הכוֹס שלך" במגזין "טיים אאוט" דורג במקום החמישי
  
 
ברונו לנדסברג, מייסד סנו / צלם תמר מצפי
בגיל 94: ברונו לנדסברג מסיים את תפקידו כיו"ר סנו
בנו, אלכס לנדסברג, צפוי להחליפו בתפקיד ■ ברונו לנדסברג, שייסד את החברה בשנת 1965: "סנו הייתה ועודנה המסע המרתק של חיי"
  
 
חיתולי בייביסיטר / צילום: עינת לברון
שוק החיתולים: "בייביסיטר" כבשו נתח שוק של 9%
זאת שנתיים בלבד אחרי ההשקה ■ המותג ליטופים של סנו יצא מכל רשתות השיווק הגדולות ■ יצרנית בייביסיטר: "השוק התנהל ע"י שני יצרנים, שלא עניין אותם להוריד מחירים. אנחנו גרמנו גם לצרכני האגיס לקנות יותר בזול"
  
 
מוצרי סנו / צילום: יחצ
דרורי-שלומי עשוי לאבד נתח נוסף מתקציב הפרסום של סנו
בסנו מתכננים מכרז על מותג סבון הכלים "סנו-סאן" ■ ‎באחרונה איבד דרורי-שלומי את תקציב המותג "סנו סושי" לטובת משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער
  
 
מוצרי סנו / צילום: יחצ
סוף לסכסוכים: סנו חוזרת ליינות ביתן, בלדי ימשיך לספק לרמי לוי
הסכסוך בין יינות ביתן לסנו היה בשל מחלוקות כספיות, ונראה כי הוא הסתיים אחרי ששני הצדדים התפשרו ■ גם ספק הבשר בלדי ורשת רמי לוי הגיעו להסכמות
  
 
מוצרי סנו סושי / צילום: יחצ
ברוקנר-נטע-יער מקבל חלק נוסף מתקציב סנו
יטפל במותג "סנו סושי" - אחת הקטגוריות האסטרטגיות של סנו בשנים האחרונות, תקציב שטופל עד כה במשרד הפרסום דרורי-שלומי
  
 
הילה גור  / צילום: יחצ
הילה גור מונתה לסמנכ"לית השיווק של מגה קמעונאות
שימשה בתפקידה האחרון כמנהלת חטיבת הטואלטיקה והקוסמטיקה בקבוצת סנו
  
 
ברונו לנדסברג / צילום: יונתן בלום
"לא ייתכן שאדם שעובד לא יכול לפרנס את משפחתו בכבוד"
בגיל 93 ברונו לנדסברג, שייסד את סנו במחסן קטן בדרום תל-אביב והפך אותה לחברה בשווי של למעלה ממיליארד שקל, קורא לצדק חברתי ■ "הטבות המס לטבע מוצדקות ביותר. התרומה שלה לישראל בלתי ניתנת להערכה"
  
 
הגבינות של גד / צילום: יחצ
מוצרי מחלבות גד ויעקבי חוזרים למדפי יינות ביתן
עם זאת, נמשך הסכסוך המסחרי בין רשת יינות ביתן לחברת סנו ושוקולד השחר
  
 

   12345    >

   נמצאו 68 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 5

 
 

תגיות

 
 
גלובס מציג Sponsored
 
 
חזרה למעלה