ספרינג בחדשות

סוכן חדשות
 
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין
חזרה לפסגה: 9 מיליון הפרסומת - הכי אהובה, פריגת - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של פריגת הגיעה למקום השני בדירוג האהדה ■ הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף היא לספרינג
  
 
סם נזרי / צילום: איל יצהר
גולף במו"מ לקנות את רשתות הנעליים אלדו וספרינג
לפי הערכות בשוק, המו"מ ינוהל לפי שווי של 140 מיליון שקל לאלדו ■ אם המו"מ יבשיל, תידרש הסכמה של חברת אלדו הבינלאומית
  
 
"הקניונים ירו לעצמם ברגל ויצרו בועת קמעונאות הפוכה"
סם נזרי, בעלי רשתות ההנעלה אלדו וספרינג, מרגיש בטוח: הוא מצהיר כי לא יפתח חנויות חדשות מבלי לקבל השקעה כספית מהקניונים, חושב שהקניונים ירו לעצמם ברגליים, ומשיב לטענות על המחירים: "כשאומרים 'יקר' זה סימן מעולה"
  
 
סופר-פארם - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.9 מיליון שקל
אירועי "ביוטי סייל" של סופר-פארם והזעזוע בשוק הסלולר משתלטים על הטבלה
  
 
שוק המשקאות 2010: קוקה-קולה ירדה בנתח השוק
שוק המשקאות רשם ב-2010 גידול של 10.6% ל-4.38 מיליארד שקל ■ קוקה-קולה הוא המותג הנמכר ביותר, אחריו פריגת ונביעות ■ המותגים הבולטים בצמיחה במכירות: שוופס וגולדסטאר
  
 
נילסן: קוקה-קולה וספרינג עולים - פריגת ונביעות יורדים
מסיכום 12 החודשים האחרונים עולה כי המותג קוקה-קולה זוכה לפריחה, בין היתר כתוצאה מהתחרות בין רשתות השיווק במסגרתה נמכרו שישיות קולה במבצע ■ נביעות ומי עדן נפגעו ממשבר האיכות, ועין גדי נהנתה ממנו
  
 
דירוג המותגים השנתי - משקאות קלים: קוקה-קולה מוביל, פריגת נשחק והמים בעלייה
קולה זירו סייע למותג המטריה קוקה-קולה לפתוח פער גדול מול המתחרים ; מותגי המיצים פריגת וספרינג רושמים ירידה ; החדשות הרעות לענף: טרנד הבריאות והמיתון פגעו בשוק המשקאות והזניקו את האהדה למים רגילים
  
 
מזרן עמינח ומיץ ספרינג ב"הישרדות" - הם מהלכי התוכן השיווקי המוצלחים של פברואר
Effect-TV: החיבור של עמינח וספרינג ב"הישרדות" נעשה כחלק מהפרסים שניתנו למשתתפים, ובכך יצר נראות גדולה למותג ולערכיו ; במקום השלישי: פעילות התוכן השיווקי של חברת הנסיעות איסתא ב"המרוץ למיליון"
  
 
נביעות ופריגת מאבדות נתחי שוק בעקבות הורדתן ממדפי שופרסל
כזכור, שופרסל הורידה מהמדפים שישיות מים של נביעות, קרטוניות מיץ של פריגת, קפה נמס רד מאג של אסם ותה קר "אייס T" של ויסוצקי ; חודשיים לאחר המהלך, המרוויחים הגדולים מהמשבר הם המותגים עין גדי וספרינג