פריגת בחדשות

סוכן חדשות
 
קמפיין פריגת / צילום: שוקה כהן
הפרסומות הזכורות והאהובות: פריגת וסופר פארם מובילות
גיאוקרטוגרפיה: דיסקונט, עם הקמפיין המושקע ביותר תקציבית השבוע , חוזר למדד אחרי תקופה
  
 
קמפיין אל על / צילום: יחצ
נוחתת בפסגה: הפרסומת של אל-על בראש מדד האהובות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לתפוזינה ממוקמת בראש מדד הזכורות זה השבוע השני ברציפות
  
 
קמפיין חדש לפריגת בהשתתפות הגאון / צילום: שוקה כהן
פריגת: קמפיין חדש יבליט את מיץ התפוזים עם חתיכות פרי
פריגת משיקה קמפיין נוסף בכיכובו של שלום מיכאלשווילי המגלם את הדמות הקומית "הגאון" ■ הקמפיין יכלול פרסום בטלוויזיה, פעילות דיגיטל וסלולר ופעילות שטח
  
 
קמפיין קליק לייבל  / צלם:יחצ
מדד הפרסומות של יו-טיוב: ניצחון מתוק לקליק בינואר
במדד חודש ינואר, שילוב של הומור, פרזנטורים טובים ומשחק משובח הם סוד ההצלחה של הקמפיינים המובילים
  
 
קמפיין פריגת / צילום: שוקה כהן
ה"גאון" נכנס לטבלה: הפרסומת של פריגת מובילה את הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין היונים של ביטוח ישיר הוא האהוב ביותר בשבוע האחרון ■ חצי מהפרסומות שהצליחו להתברג השבוע לטבלאות הן פרסומות של משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי
  
 
דירוג גלובס DUN'S 100: תנובה - המובילה מבין יצרניות המזון ב-2014
החברה רשמה מכירות של יותר מ-7 מיליארד שקל בשנת 2013 ■ אחריה בדירוג גלובס DUN'S 100 נמצאות קוקה קולה ושטראוס
  
 
סקר הפרסומות: בזק - הכי אהובה השבוע; פוקס - הכי זכורה
גיאוקרטורפיה: 7 פרסומות שנכנסו השבוע למדד כלל לא שודרו בשבוע האחרון
  
 
החברה המרכזית למשקאות נכנסת לשוק משקאות האנרגיה
‎‎תשיק משקה אנרגיה מבוסס חמוציות, באמצעות פריגת, תחת המותג "אושן ספריי"‏
  
 
קוקה-קולה ישראל נחלשת עקב צניחה במכירות פריגת
שוק המשקאות בישראל צמח ב-2012 ב-1.8% ל-4.2 מיליארד שקל ■ מכירות פריגת צנחו ריאלית בכ-13.9% ■ יפאורה-תבורי וטמפו התחזקו
  
 
משקאות 2011: קוקה-קולה מתחזקת, יפאורה-תבורי נחלשת
המכר הסתכם ב-4.39 מיליארד שקל ■ טמפו שומרת על כוחה ■ המותגים ספרינג וקולה ZERO מתחזקים, פריגת נחלש
  
 
תוסס: שינויים בפרסום של החברה המרכזית למשקאות
תקציב הפרסום של המותג נביעות עובר ליהושע TBWA ובאומן-בר-ריבנאי מקבלים את פריגת וקרלסברג
  
 
הכרה בינלאומית: פייסבוק מציינת לטובה קמפיינים של פריגת וקשת
פייסבוק ציינה השבוע, במסגרת עמוד מיוחד בו היא מסקרת סיפורי הצלחה של קמפיינים בכל העולם, את הפעילות הדיגיטלית של פריגת ושל זכיינית ערוץ 2 קשת
  
 
שוק המשקאות 2010: קוקה-קולה ירדה בנתח השוק
שוק המשקאות רשם ב-2010 גידול של 10.6% ל-4.38 מיליארד שקל ■ קוקה-קולה הוא המותג הנמכר ביותר, אחריו פריגת ונביעות ■ המותגים הבולטים בצמיחה במכירות: שוופס וגולדסטאר
  
 
הכינו את הארנקים: מאות מוצרים יתייקרו החל מ-1 בינואר
בין המוצרים: פסטות, מנות חמות, אבקות מרק ורטבים של אסם; חומוס, טחינה ונקניקים; קפה נמס עלית; חטיפי שוקולד של ליימן שלייסל; משקאות מוגזים, מיצים של פריגת ודגני בוקר
  
 
אייל מרקוס מנכל סטודיו INK
לאיזה בר הולכים סינגלס בפייסבוק
מצעד הלייקים בודק למי קר בחורף, איך להשיג תלושי קנייה בגולף ולמה פריגת רוצה שנחייך
  
 
מסחטת החיוכים: אידיאולוג'יק מעלה קמפיין פייסבוק לפריגת
‎‎הקמפיין לפריגת מבוסס על טכנולוגיה של זיהוי החיוכים של הגולש - והפיכתם למיץ תפוזים‏
  
 

   12    >

   נמצאו 25 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

 
 

תגיות



צפו: קמפיין חדש ומשעשע למיץ התפוזים של פריגת 15:12
צפו: פריגת משיקה היום את הקמפיין הפרסומי בכיכובו של שלום מיכאלשווילי המגלם את הדמות הקומית "הגאון" ■ הקמפיין יעלה בפרסומת בטלוויזיה, בפעילות דיגיטל, בסלולר ובפעילות שטח 17/06/2015, 15:12
 
 
גלובס מציג Sponsored
 
 
חזרה למעלה