פריגת בחדשות

סוכן חדשות
 
קמפיין פריגת / צילום:יחצ
פריגת - הפרסומת הכי אהובה השבוע; מזרחי-טפחות - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לגבינת "עמק" של תנובה חזרה לדירוג לאחר חודשים של היעדרות, שבמהלכם המתחרה "נעם" של טרה נכחה בו כמעט בקביעות
  
 
קמפיין 9 מיליון/ צילום: יחצ
הפרסומת ל-9 מיליון היא האהובה ביותר - שבוע חמישי ברציפות
גיאוקרטוגרפיה: פריגת בראש טבלת הפרסומות הזכורות השבוע
  
 
קמפיין פריגת / צילום: שוקה כהן
הפרסומות הזכורות והאהובות: פריגת וסופר-פארם מובילות
גיאוקרטוגרפיה: דיסקונט, עם הקמפיין המושקע ביותר תקציבית השבוע, חוזר למדד אחרי תקופה
  
 
קמפיין אל על / צילום: יחצ
נוחתת בפסגה: הפרסומת של אל-על בראש מדד האהובות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לתפוזינה ממוקמת בראש מדד הזכורות זה השבוע השני ברציפות
  
 
קמפיין חדש לפריגת בהשתתפות הגאון / צילום: שוקה כהן
פריגת: קמפיין חדש יבליט את מיץ התפוזים עם חתיכות פרי
פריגת משיקה קמפיין נוסף בכיכובו של שלום מיכאלשווילי המגלם את הדמות הקומית "הגאון" ■ הקמפיין יכלול פרסום בטלוויזיה, פעילות דיגיטל וסלולר ופעילות שטח
  
 
קמפיין קליק לייבל  / צלם:יחצ
מדד הפרסומות של יו-טיוב: ניצחון מתוק לקליק בינואר
במדד חודש ינואר, שילוב של הומור, פרזנטורים טובים ומשחק משובח הם סוד ההצלחה של הקמפיינים המובילים
  
 
קמפיין פריגת / צילום: שוקה כהן
ה"גאון" נכנס לטבלה: הפרסומת של פריגת מובילה את הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין היונים של ביטוח ישיר הוא האהוב ביותר בשבוע האחרון ■ חצי מהפרסומות שהצליחו להתברג השבוע לטבלאות הן פרסומות של משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי
  
 
סקרלט ג'והנסן בקמפיין סודה סטרים  / צילום: יחצ
דירוג גלובס DUN'S 100: תנובה - המובילה מבין יצרניות המזון ב-2014
החברה רשמה מכירות של יותר מ-7 מיליארד שקל בשנת 2013 ■ אחריה בדירוג גלובס DUN'S 100 נמצאות קוקה קולה ושטראוס
  
 
סקר הפרסומות: בזק - הכי אהובה השבוע; פוקס - הכי זכורה
גיאוקרטורפיה: 7 פרסומות שנכנסו השבוע למדד כלל לא שודרו בשבוע האחרון
  
 
החברה המרכזית למשקאות נכנסת לשוק משקאות האנרגיה
‎‎תשיק משקה אנרגיה מבוסס חמוציות, באמצעות פריגת, תחת המותג "אושן ספריי"‏
  
 
קוקה-קולה ישראל נחלשת עקב צניחה במכירות פריגת
שוק המשקאות בישראל צמח ב-2012 ב-1.8% ל-4.2 מיליארד שקל ■ מכירות פריגת צנחו ריאלית בכ-13.9% ■ יפאורה-תבורי וטמפו התחזקו
  
 
משקאות 2011: קוקה-קולה מתחזקת, יפאורה-תבורי נחלשת
המכר הסתכם ב-4.39 מיליארד שקל ■ טמפו שומרת על כוחה ■ המותגים ספרינג וקולה ZERO מתחזקים, פריגת נחלש
  
 
תוסס: שינויים בפרסום של החברה המרכזית למשקאות
תקציב הפרסום של המותג נביעות עובר ליהושע TBWA ובאומן-בר-ריבנאי מקבלים את פריגת וקרלסברג
  
 
הכרה בינלאומית: פייסבוק מציינת לטובה קמפיינים של פריגת וקשת
פייסבוק ציינה השבוע, במסגרת עמוד מיוחד בו היא מסקרת סיפורי הצלחה של קמפיינים בכל העולם, את הפעילות הדיגיטלית של פריגת ושל זכיינית ערוץ 2 קשת
  
 
שוק המשקאות 2010: קוקה-קולה ירדה בנתח השוק
שוק המשקאות רשם ב-2010 גידול של 10.6% ל-4.38 מיליארד שקל ■ קוקה-קולה הוא המותג הנמכר ביותר, אחריו פריגת ונביעות ■ המותגים הבולטים בצמיחה במכירות: שוופס וגולדסטאר
  
 
הכינו את הארנקים: מאות מוצרים יתייקרו החל מ-1 בינואר
בין המוצרים: פסטות, מנות חמות, אבקות מרק ורטבים של אסם; חומוס, טחינה ונקניקים; קפה נמס עלית; חטיפי שוקולד של ליימן שלייסל; משקאות מוגזים, מיצים של פריגת ודגני בוקר
  
 

   12    >

   נמצאו 27 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2