פריגת בחדשות

סוכן חדשות
 
קוקה קולה, משקאות קלים / צלם רויטרס
החברה המרכזית למשקאות נכנסת לשוק משקאות האנרגיה
‎‎תשיק משקה אנרגיה מבוסס חמוציות, באמצעות פריגת, תחת המותג "אושן ספריי"‏
  
 
פריגת חליטת צמחים / צלם: יחצ
קוקה-קולה ישראל נחלשת עקב צניחה במכירות פריגת
שוק המשקאות בישראל צמח ב-2012 ב-1.8% ל-4.2 מיליארד שקל ■ מכירות פריגת צנחו ריאלית בכ-13.9% ■ יפאורה-תבורי וטמפו התחזקו
  
 
קוקה קולה, משקאות קלים / צלם רויטרס
משקאות 2011: קוקה-קולה מתחזקת, יפאורה-תבורי נחלשת
המכר הסתכם ב-4.39 מיליארד שקל ■ טמפו שומרת על כוחה ■ המותגים ספרינג וקולה ZERO מתחזקים, פריגת נחלש
  
 
פריגת, נביעות / צלם: יחצ
תוסס: שינויים בפרסום של החברה המרכזית למשקאות
תקציב הפרסום של המותג נביעות עובר ליהושע TBWA ובאומן-בר-ריבנאי מקבלים את פריגת וקרלסברג
  
 
פריגת
הכרה בינלאומית: פייסבוק מציינת לטובה קמפיינים של פריגת וקשת
פייסבוק ציינה השבוע, במסגרת עמוד מיוחד בו היא מסקרת סיפורי הצלחה של קמפיינים בכל העולם, את הפעילות הדיגיטלית של פריגת ושל זכיינית ערוץ 2 קשת
  
 
בקבוקי קוקה קולה
שוק המשקאות 2010: קוקה-קולה ירדה בנתח השוק
שוק המשקאות רשם ב-2010 גידול של 10.6% ל-4.38 מיליארד שקל ■ קוקה-קולה הוא המותג הנמכר ביותר, אחריו פריגת ונביעות ■ המותגים הבולטים בצמיחה במכירות: שוופס וגולדסטאר
  
 
הכינו את הארנקים: מאות מוצרים יתייקרו החל מ-1 בינואר
בין המוצרים: פסטות, מנות חמות, אבקות מרק ורטבים של אסם; חומוס, טחינה ונקניקים; קפה נמס עלית; חטיפי שוקולד של ליימן שלייסל; משקאות מוגזים, מיצים של פריגת ודגני בוקר
  
 
אייל מרקוס מנכל סטודיו INK
לאיזה בר הולכים סינגלס בפייסבוק
מצעד הלייקים בודק למי קר בחורף, איך להשיג תלושי קנייה בגולף ולמה פריגת רוצה שנחייך
  
 
פריגת
מסחטת החיוכים: אידיאולוג'יק מעלה קמפיין פייסבוק לפריגת
‎‎הקמפיין לפריגת מבוסס על טכנולוגיה של זיהוי החיוכים של הגולש - והפיכתם למיץ תפוזים‏
  
 
מטוס, אווירון, אל על, תעופה אזרחית / צלם בלומברג
אל-על - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.3 מיליון שקל
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים השבועית - פלאפון עם השקעה של כמיליון שקל
  
 
פריגת חליטת צמחים / צלם: יחצ
פריגת אוספת מהמדפים בקבוקי משקה חליטת צמחים
הודיעה כי ייתכן שבמספר בודד של בקבוקים ישנם משקעים, אך הדגישה כי המוצר בטוח לצריכה ■ מדובר בבקבוקי חליטת צמחים 1.5 ליטר או חצי ליטר, מתאריכי ייצור 27.6.10, 28.6.10, 29.6.10, 30.6.10 או 1.7.10
  
 
נילסן: קוקה-קולה וספרינג עולים - פריגת ונביעות יורדים
מסיכום 12 החודשים האחרונים עולה כי המותג קוקה-קולה זוכה לפריחה, בין היתר כתוצאה מהתחרות בין רשתות השיווק במסגרתה נמכרו שישיות קולה במבצע ■ נביעות ומי עדן נפגעו ממשבר האיכות, ועין גדי נהנתה ממנו
  
 
5 היעדים שהתעשייה הקיבוצית חייבת לעמוד בהם כדי לשרוד
מסתבר שהתעשייה הקיבוצית צלחה את המשבר הכלכלי לא רע - אבל זה לא אומר שמצבה טוב ■ כדי לשרוד בשווקים העולמיים החדשים שהוליד המשבר, עליה להתמודד עם כמה אתגרים מאוד לא פשוטים
  
 
דירוג המותגים השנתי - משקאות קלים: קוקה-קולה מוביל, פריגת נשחק והמים בעלייה
קולה זירו סייע למותג המטריה קוקה-קולה לפתוח פער גדול מול המתחרים ; מותגי המיצים פריגת וספרינג רושמים ירידה ; החדשות הרעות לענף: טרנד הבריאות והמיתון פגעו בשוק המשקאות והזניקו את האהדה למים רגילים
  
 
נביעות ופריגת מאבדות נתחי שוק בעקבות הורדתן ממדפי שופרסל
כזכור, שופרסל הורידה מהמדפים שישיות מים של נביעות, קרטוניות מיץ של פריגת, קפה נמס רד מאג של אסם ותה קר "אייס T" של ויסוצקי ; חודשיים לאחר המהלך, המרוויחים הגדולים מהמשבר הם המותגים עין גדי וספרינג
  
 
סיכום 2008 בשוק המשקאות: קוקה-קולה ירדה ב-6.4%; עין גדי איבדה 19.2%
נביעות הוא מנוע הצמיחה העיקרי של קבוצת קוקה-קולה ; שוק המשקאות הוא בין הראשונים להיפגע מהמיתון, ונתוני המכירות של דצמבר אינם מבשרים טובות ל-2009
  
 

   12    >

   נמצאו 18 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

 
 

תגיות

 
 
גלובס מציג
1 2