עמוד הבית > תגיות כלליות > פרסום ויראלי

פרסום ויראלי בחדשות

סוכן חדשות
 
מודעה דיגיטלית בטיימס סקוור / צילום: רויטרס
הקול בראש: איך לייצר סרטוני וידאו ויראליים - גם ללא סאונד
פייסבוק, טוויטר, יוטיוב ועוד מעט גם וואטסאפ מופצצים מדי יום בסרטונים שעוצבו במיוחד לתפוס את תשומת-הלב שלכם - בלי קול ■ איך זה קשור ליריבות בין ענקיות התוכן על שוק הטלוויזיה?
  
 
רועי כפרי בפרסומת למיליקי מוס / צילום: צילום מסך
"השימוש ביוצרי רשת עוזר לנו להמציא את עצמנו מחדש"
יוצרי רשת כמו וניה הימן ורועי כפרי הפכו לדבר החם בתעשיית הפרסום, הודות לקריאטיביות, למקצוענות וליכולת להפוך סרטונים לוויראליים בזכות קהל העוקבים הגדול שלהם
  
 
ספריי שירותים  / צילום: מהוידאו
צפו: סרטון ויראלי חדש למוצר השירותים שהפך ללהיט ענק
אחרי שהציגה סרטון למוצר שירותים שזכה ליותר מ-34 מיליון צפיות והביא למיליוני הזמנות של המוצר באמזון, הפרזנטורית של Poo-pourri עושה זאת שוב עם סרטון פרובוקטיבי שצבר מיליוני צפיות ביומיים האחרונים
  
 
מארק צוקרברג / צילום:יחציזהר שי, שותף בקיינן פרטנרס ומנהל פעילותה בישראל
יזהר שי
שופכים קרח
הקמפיין הוויראלי להגברת המודעות למחלת ה-ALS הוא מהלך מרשים
השבוע הוזמנתי מספר פעמים, על-ידי אנשים שונים, לשפוך על עצמי דלי מלא בקרח ובמים קרים. ובנוסף, נתבקשתי לתעד זאת בקליפ קצר, בו אדווח ...המשך
  
 
צפו בקמפיין הוויראלי של דאב בעולם: "מדבקות יופי" לנשים
המהלך החדש ינסה לשבור את השיא שהציב "קמפיין האיורים" של החברה שרשם 138 מיליון צפיות ברשת
  
 
הקמפיין הוויראלי ביותר השנה בעולם: הפרסומת של דאב
הפרסומת למותג דאב עם ציורי הנשים זכתה ל-135 מיליון צפיות ברשת
  
 
חושבים שיש לכם מה שצריך כדי להפוך לכוכבים?
הדמוקרטיזציה של הרשת וביטול ההיררכיות מאפשרים ליותר ויותר אנשים לצבור פופולריות בלי התיווך של המדיה המסורתית ■ כל אחד יכול להיות כוכב ■ גיא לרר, נדב בורנשטיין ורוני קובן, ציידי האייטמים הוויראליים, מסמנים את המהפכה
  
 
חממו את הגוף ומלאו אותו אדרנלין, נשמו ואל תפחדו לבכות
אביגיל טננבוים, מאמנת הדוברים הרשמית של TED, תלמד אתכם ששנים של עבודה מתנסחות הכי טוב ב-18 דקות, ושהמחשבות האינטימיות שלכם יכולות להפוך להרצאה ויראלית
  
 
אבי לאופר / איור: גיל ג'יבלי
אבי לאופר
לשכנע את המשתפים
אגו, אגוצנטריות וחיבת פרסום. כך גורמים לנו לקדם מותגים בחינם
בכל העולם רותמים רשתות חברתיות לטובת קמפיינים שיווקיים במטרה להשיג EARNED MEDIA. EARNED MEDIA היא חשיפה רחבה ואיכותית למותג בחינם,...המשך
  
 
נקסט-אין: קמפיין השקה ויראלי למותג תיקים ניו-יורקי
בסרטון שעלה ליו-טיוב נראים צעירים ממלאים תיק yak pak בשפורפרות ספריי צבע, מניחים אותו בתחנת אוטובוס ומזמינים משטרה שתפוצץ את "החפץ החשוד"
  
 
צפו בווידיאו: הסרטונים הוויראליים ברשת שעברו את הגבול
כמה בחורות משולהבות בבגדי-ים מינימליסטים ניתן להכניס לפריים אחד, מופע נהיגה עטור אפקטים ועוד - הקמפיינים הוויראליים שמתפשטים כמו אש בשדה קוצים ויוצרים באזז ברשת
  
 
איתי בן חורין
איתי בן-חורין
הגרביים האבודים של ג'נרל אלקטריק
מצעד הלייקים הבינ"ל: איך עושים באזז למכונת כביסה, ומי שם את היטלר בפרופיל הפייסבוק?
ג'נרל אלקטריק ומלחמתה בגרביים האבודים חברת ג'נרל אלקטריק, שהשיקה לאחרונה סדרה חדשה של מכונות ומייבשי כביסה, ניסתה לפענח כיצד נית...המשך
  
 
הטרנד מתחזק: בזק תייצר סרטוני "ליפ דאב"
"ליפ דאב" הוא סרטון המצולם בשוט אחד וללא עריכה, ובו המצולמים מזיזים את השפתיים בהתאם למילות השיר שברקע ■ הסרטון של בזק יצולם ב-8 ערים שונות ברחבי הארץ, במטרה להמחיש את התרחבות פריסת רשת ה-NGN
  
 
תעביר את זה הלאה: איך יוצרים קמפיין ויראלי מוצלח ב-10 צעדים?
שימוש נכון בכל הכלים של המדיה, ניתוח הסיפור של המותג ועבודה עם מילות מפתח במנועי חיפוש - אלה הם חלק מהכלים העיקריים שישמשו אתכם בשיווק במדיה החברתית באינטרנט ■ איך עושים את זה נכון?
  
 
תקנות חדשות: סלבריטאים ובלוגרים הנותנים חסות למוצרים ייחשפו לתביעות
לפי התקנות החדשות שפרסמה נציבות הסחר הפדרלית בארה"ב, כל מי שמעניק חסות למוצר - כולל סלבריטאים ובלוגרים - יהיה חייב לפרסם את התשלום שקיבל מהמפרסמים, ויישא באחריות לכל הצהרה כוזבת על המוצר
  
 
דרור פויר
דרור פויר
המפורסמים ממילא לא אמינים
קצה נפשנו בקמפיינים מזויפים ובפרסום שבבסיסו עומדות התרמית וההונאה
אתמול (ב') פרסמה נציבות הסחר הפדרלית בארה"ב, ה-FTC, תקנות חדשות בנושא פרסום מוצרים על-ידי בלוגרים וסלבריטאים, מה שמכונה "פרסום ויר...המשך
  
 

   12    >

   נמצאו 18 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2