שיווק בחדשות

סוכן חדשות
 
גל גדות בקמפיין לריבוק / צילום: קולין שוריעל וינר / איור: גיל ג'יבלי
יעל וינר
מותגי הספורט רוצים את הנשים
זה לקח זמן, אבל גם מותגי הספורט הגדולים שמו לב לכוח הקנייה הגובר של נשים
עד לפני כ-10 שנים ריצה למרחקים ארוכים נחשבה לספורט גברי. למעשה, עד תחילת שנות ה-70 נשים אמריקאיות לא הורשו להשתתף במרוצים למרחקים ...המשך
  
 
ליהיא סגל, מנכ"לית DayTwo / צילום: סמדר כפרי
DayTwo: שינוי באסטרטגיית שיווק בדיקות רמות הסוכר
DayTwo תשיק את המוצר שלה ללא מד סוכר ותוריד את המחיר ■ המוצר מיועד בעיקר לסוכרתיים וקדם-סוכרתיים, אך מתאים גם לאוכלוסייה הרחבה
  
 
פרזנטורים אנונימיים / צילום:Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
פרזנטורים אנונימיים: מי גורם לנו לקנות את הגאדג'טים החדשים
אף אחד לא שמע עליהם, אבל הם גורמים לכם לקנות את הגאדג'ט החדש דרך יוטיוב, לסור אל סוכנות הנסיעות בדרך ליעד החלומי באינסטגרם ולהזיל ריר על מנת הגורמה בפייסבוק ■ כך נרקמת מתחת לרדאר תעשייה שמשנה לחלוטין את תחום השיווק והפרסום
  
 
ג'רני 2017
שיווק בחסות הטכנולוגיה: להתקדם או להיעלם
כנס ה-JOURNEY של פירמת הייעוץ וראיית החשבון EY ושל עיתון "גלובס" יציע כיווני חשיבה חדשים ■ הכנס יתקיים ב-25 באוקטובר במלון הילטון ת"א
  
 
מתוך "אצל הדודה והדוד". עולה בקנה אחד עם ערכי האמנה? / צילום מסך
"בעולם הנוער אין מבוגר אחראי. זו אחריות המפרסם והפרסומאי"
היום הושקה אמנה לפרסום אחראי והוגן לנוער, שנועדה להגדיר ולהסדיר כללי שיווק לצעירים - גם על רקע איום בהסדרה בחקיקה ■ בין הנושאים שהוסדרו: אי-הטעיה ושקיפות, תגמול הולם על השתתפות בפרסומת וייצוג גם לילדים שנמצאים מחוץ למעגל של "ילדים יפים שמקבלים מתנות באינסטגרם"
  
 
שירלי קנטור / צילום: איל יצהר
"מנהלי שיווק מבינים היום שהם צריכים לפתח רדאר חברתי"
במשך שנים ניסתה שירלי קנטור, מומחית לאחריות תאגידית, לשכנע חברות להתחשב בשיקולים חברתיים במהלכים עסקיים ■ בראיון ל"גלובס" מדברת קנטור על השינוי הנדרש וטוענת: "כשהצרכן יידע למה חולצה עולה 30 שקל - הוא פשוט לא יקנה אותה"
  
 
אינה שניידרמן, אלחנן מאירוביץ וליאור מויאל / צילום: איל יצהר
הסוף להטיה בתפיסת המותג? משחק חזותי במקום קסדות EEG
הסטארט-אפ הישראלי Neuro Applied מגשים חלום ליצרנים ולפרסומאים: הוא מגלה מה באמת הצרכנים חושבים על מותג מסוים, על ערכיו, על מתחריו - ואם הקמפיין יצר שינוי ■ הדרך לקבל את הנתונים פשוטה: משחק שבו צריך הגולש להגיד אם דמות מסוימת מייצגת את המותג
  
 
ינב אקסן / צילום: שלומי יוסף
צפו: מקבץ הרצאות על נושאים מעוררי השראה מוועידת MAD
מומחי השיווק והפרסום שהשתתפו בוועידת MAD 2017 של "גלובס", הרצו בפני מבקרי הוועידה על נושאים מעוררי השראה בתחומי הטכנולוגיה, התוכן והקריאייטיב ■ בואו לצפות בהרצאות בנושאי טכנולוגיה, תוכן וקריאייטיב
  
 
לוגואים / איור: shutterstock א ס פ קריאייטיב
"בעולם החדש למותג אין זכות קיום - הכסף לא משחק תפקיד"
המותגים הוותיקים, עם האגו המנופח והלוגו הצעקני, איבדו את כוחם ■ מותגים מבוססי טכנולוגיה, שמשתלבים בהתאם לאורח החיים שלנו, כבשו את הצמרת
  
 
נעם מנלה / צילום: ענבל מרמרי
"תאגיד הוא ההתגלגלות של המדינה הפשיסטית"
"אין ארגון שאין לו ערכים על הקיר - וככל שהארגון יותר רמאי, יש לו ערכים יותר יפים" ■ נועם מנלה, מרצה וחוקר השפעות הרשת, רוצה שנקלף את השכבות השקריות של העולם הישן
  
 
מדד המותגים / איורים: אייל אונגר
300 מותגים, 40 קטגוריות: מדד המותגים של "גלובס"
300 מותגים, 40 קטגוריות ומותג־על אחד מנצח: הדירוג החדשני של "גלובס" בשיתוף הגל החדש מקבוצת נילסן, מהדורה מיוחדת. יולי 2017
  
 
מיכל חיון ועידו פולק / צילום: תמר מצפי
"כדי להגדיל מכירות – השיווק חייב לקחת חלק במכירות"
מיכל חיון וערן שיאון, שותפים בחברת 2Do!, בוועידת MAD: "אם בעבר פאנל הרכישה עליו היה אחראי השיווק הסתכם במודעות והתעניינות - היום השיווק לקוח חלק משמעותי בכל המסע של הצרכן עד לרכישה"
  
 
אלונה בראון/ צילום:איל יצהר
אלונה בר און: "'גלובס' ייתן כבוד למגוון דעות"
בעלת השליטה ב"גלובס" אמרה את הדברים בוועידת MAD 2017 בת"א ■ הוועידה תארח דוברים ומומחים בולטים העוסקים בשיווק, מיתוג, חדשנות, פרסום ודיגיטל, מהעולם ומישראל ■ צפו בשידור החי
  
 
ועידת MAD
ענו על חידון המדיה והפרסום ואולי תזכו בכרטיסים לועידת MAD
מכירים את תעשיית הפרסום? שולטים במתרחש במדיה? זה הזמן לאתגר את עצמכם עם שאלות קשות בדיוק בנושאים האלה בחידון נושא פרסים לקראת ועידת MAD 2017 של "גלובס". בהצלחה!
  
 
המותג הפרטי של שופרסל / צילום: תמר מצפי
ניתוח שוק: המותג הפרטי מרים ראש ומפסיק להתנצל
ככל שנאמין במוצרים שלנו, נפסיק להתנצל וניתן להם את הכבוד המגיע להם - גם הלקוחות ירגישו זאת ויפתחו קשר רגשי, אמון וביטחון במותג הפרטי שלנו ויתייחסו אליו כאל מותג שווה בין שווים
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 238 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 15