שיווק נדל"ן בחדשות

סוכן חדשות
 
שיווק בהתחדשות עירונית. ליצור שינוי בתפיסה של הלקוחות/ צילום:Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
צפו: כיצד חברות התחדשות עירונית יכולות למתג עצמן?
הפופולריות של תמ"א 38 גרמה להצפת השוק בחברות הפועלות בתחום ■ איך הן יכולות לבדל עצמן אל מול כל האחרות ועד כמה הדבר נחוץ?
  
 
התחדשות עירונית. להתמקד בקהל יעד נכון/ צילום:Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
מדוע קל יותר לשווק פרויקטים של התחדשות עירונית?
קשר בלתי אמצעי עם הדיירים, המאפשר להבין העדפותיהם, ורוכשים בעלי פרופיל אחיד המגיעים מסביבתו הקרובה של הפרויקט, תורמים לשיווק ולמכירת דירות תמ"א 38 ■ "למנהלי שיווק בחברות שעוסקות בהתחדשות עירונית יש יותר כלים לטרגט את הקונה הפוטנציאלי שלהם"
  
 
פריסייל מוצלח הודות לשיווק ממוקד ומקוון לפרויקט הריסה ובנייה בשכונת ראשונים. / הדמיה: קבוצת שכטר
"פריסייל נכון חוסך אלפי שקלים ללקוח ומבטיח ליזם הצלחה"
יזמים רבים בתחום הנדל"ן משתמשים במכירה מוקדמת, כדי להשיג מימון לפרויקטים. מהם היתרונות של פריסייל? וכיצד בונים נכון את אסטרטגיית השיווק לכל פרויקט?
  
 
סיור וירטואלי- הדרך לשווק דירות על הנייר/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
טוב מראה עיניים: איך לשווק דירה על הנייר באופן מיטבי?
סיור וירטואלי באמצעות הדמיות יכול לשמש לקוחות פוטנציאלים, המתעניינים ברכישת דירה על נייר להיכרות עם הנכס ואף להוות תמריץ מכירתי