9 מיליון בחדשות

סוכן חדשות
 
קמפיין הודיס / צילום: מסך
הפרובוקציה עובדת: הודיס שוב הפרסומת הזכורה ביותר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת האהובה ביותר בשבוע החולף היא ל-9 מיליון, והקמפיין המושקע ביותר הוא לבנק הבינלאומי
  
 
קמפיין הודיס / צילום: מסך
הודיס - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע, 9 מיליון - האהובה
גיאוקרטוגרפיה: ההשקעה הכספית הגבוהה ביותר היא בקמפיין של בזק בינלאומי, שבו מתארחת הזמרת דנה אינטרנשיונל
  
 
קמפיין 9 מיליון
הזכורות והאהובות: קמפיין קשת - הזכור ביותר, 9 מיליון האהוב
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיינים של זכייניות הטלוויזיה היו זכורים ואפקטיביים והביאו לרייטינג מצרפי גבוה ■ הפרסומות המושקעות: רנואר ושוופס
  
 
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין
חזרה לפסגה: 9 מיליון הפרסומת - הכי אהובה, פריגת - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של פריגת הגיעה למקום השני בדירוג האהדה ■ הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף היא לספרינג
  
 
קמפיין קשת / צילום מסך
פרומו קשת הוא הפרסומת הכי זכורה השבוע; 9 מיליון - האהובה
גיאוקרטוגרפיה: בקרב בין הזכייניות קשת זכתה בקטגוריית הפרומואים - גם מבחינת זכירות וגם מבחינת אהדה
  
 
קמפיין בזק / צילום: מסך
הפרסומת של בזק לוקחת את כל הקופה שבוע שני ברציפות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק - הקאבר לשיר "אצל הדודה והדוד" בכיכובן של נועה קירל ואגם בוחבוט - היא האהובה, הזכורה והמושקעת ביותר בשבוע החולף ■ גם מלחמות השיווק בין רשתות השיווק ניכרות בדירוג
  
 
קמפיין קולה שופרסל / צילום מסך
9 מיליון - שוב הפרסומת הכי אהובה השבוע; שופרסל - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר היא לפרטנר TV, בהשקעה גבוהה במיוחד של 3.5 מיליון שקל
  
 
קמפיין 9 מליון / צילום מסך
הפרסומת ל-9 מיליון חזרה לראש האהובות, טורנדו עדיין הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לטריוואגו חוזרת לאוויר בהשקעה גבוהה במיוחד - 2.5 מיליון דולר
  
 
קמפיין יס / צילום: מסך
דאבל שלישי למקאן: yes - הפרסומת הזכורה והאהובה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes מדיחה שוב את הפייבוריטית 9 מיליון מראש הדירוג ■ הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף: בזק אינטרנט
  
 
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין
העליון קבע סופית: לא יהיה דיון נוסף בקמפיין "שוקה"
בסוף אפריל קיבל העליון את ערעור חברת איי.די.איי ביטוח ישיר נגד פסק הדין של בית המשפט המחוזי, שהורה להוריד מהאוויר את קמפיין הפרסום ההומוריסטי בכיכובה של שני כהן
  
 
קמפיין קוקה קולה / צילום מסך
סקר הפרסומות: קוקה-קולה - הכי זכורה השבוע, 9 מיליון - האהובה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין המושקע ביותר מבחינת כספית בשבוע החולף הוא הקמפיין לבזק בינלאומי, בו הושקעו 2.2 מיליון דולר
  
 
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין
סופר-פארם - הפרסומת הזכורה השבוע; 9 מיליון שוב הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון עם יהודה לוי, שהייתה המושקעת ביותר השבוע, הגיעה למקום השישי בדירוג האהובות
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
מה שבטוח: ביטוח ישיר - הפרסומת הזכורה, 9 מיליון - האהובה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של מזגני טורנדו, באמצעות מקאן ת"א, הוא המושקע ביותר השבוע - אך הגיע רק למקום השלישי בדירוג האהדה
  
 
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין
פרופ' דויטש: איני בשום אופן במחנה המתנגדים לחופש הביטוי
פרופ' מיגל דויטש עונה לעו"ד שפרינצק, שביקר את מאמרו ביחס לפרסומת של "שוקה": "איני מוצא כל היבט הומוריסטי בהשפלה בוטה של האחר, ובוודאי כך בהקשרים מעשיים ותחרותיים" ■ תגובה
  
 
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין
בשבח חופש הלגלוג: קמפיין "שוקה" - ביטוי ראוי לחופש הביטוי
דעת אורח: כל מי שיש לו שמץ חוש הומור, רואה בפרסומות של 9 מיליון לא יותר מאשר פרודיה משעשעת
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
חופש הלגלוג: כמה הערות על פס"ד העליון בעניין קמפיין שוקה
פרופ' מיגל דויטש מבקר את הכרעת העליון שהפך את החלטת המחוזי והתיר את פרסום "קמפיין שוקה" של "9 מיליון"
  
 

   12345678    >

   נמצאו 127 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 8