9 מיליון בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
קמפיין יס / צילום: מסך
דאבל שלישי למקאן: yes - הפרסומת הזכורה והאהובה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes מדיחה שוב את הפייבוריטית 9 מיליון מראש הדירוג ■ הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף: בזק אינטרנט
  
 
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין
העליון קבע סופית: לא יהיה דיון נוסף בקמפיין "שוקה"
בסוף אפריל קיבל העליון את ערעור חברת איי.די.איי ביטוח ישיר נגד פסק הדין של בית המשפט המחוזי, שהורה להוריד מהאוויר את קמפיין הפרסום ההומוריסטי בכיכובה של שני כהן
  
 
קמפיין קוקה קולה / צילום מסך
סקר הפרסומות: קוקה-קולה - הכי זכורה השבוע, 9 מיליון - האהובה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין המושקע ביותר מבחינת כספית בשבוע החולף הוא הקמפיין לבזק בינלאומי, בו הושקעו 2.2 מיליון דולר
  
 
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין
סופר-פארם - הפרסומת הזכורה השבוע; 9 מיליון שוב הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון עם יהודה לוי, שהייתה המושקעת ביותר השבוע, הגיעה למקום השישי בדירוג האהובות
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
מה שבטוח: ביטוח ישיר - הפרסומת הזכורה, 9 מיליון - האהובה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של מזגני טורנדו, באמצעות מקאן ת"א, הוא המושקע ביותר השבוע - אך הגיע רק למקום השלישי בדירוג האהדה
  
 
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין
פרופ' דויטש: איני בשום אופן במחנה המתנגדים לחופש הביטוי
פרופ' מיגל דויטש עונה לעו"ד שפרינצק, שביקר את מאמרו ביחס לפרסומת של "שוקה": "איני מוצא כל היבט הומוריסטי בהשפלה בוטה של האחר, ובוודאי כך בהקשרים מעשיים ותחרותיים" ■ תגובה
  
 
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין
בשבח חופש הלגלוג: קמפיין "שוקה" - ביטוי ראוי לחופש הביטוי
דעת אורח: כל מי שיש לו שמץ חוש הומור, רואה בפרסומות של 9 מיליון לא יותר מאשר פרודיה משעשעת
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
חופש הלגלוג: כמה הערות על פס"ד העליון בעניין קמפיין שוקה
פרופ' מיגל דויטש מבקר את הכרעת העליון שהפך את החלטת המחוזי והתיר את פרסום "קמפיין שוקה" של "9 מיליון"
  
 
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין
העליון הפך החלטת המחוזי: התיר את פרסום "קמפיין שוקה"
ניצחון לביטוח ישיר על לשכת סוכני הביטוח: שלושת שופטי העליון שדנו בערעור ראו בקמפיין של 9 מיליון את מה ששופט המחוזי סירב לראות בו - פרודיה ברורה ושקופה
  
 
קמפיין סופר פארם אופטיקה / צילום מסך
סקר הפרסומות: סופר-פארם - הכי זכורה, 9 מיליון - האהובה
גיאוקרטוגרפיה: למרות הסיקור הרחב בתקשורת של שלומית מלכה, קמפיין פוקס בכיכובה הגיע למקומות נמוכים יחסית בדירוג השבועי
  
 
קמפיין בזק / צילום מסך
סקר הפרסומות: בזק הכי זכורה השבוע, 9 מיליון - הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קסטרו ילדים עם סטטיק ובן אל ירדה למקום השני בשני הדירוגים - אך בפערים קטנים מהמקומות הראשונים 
  
 
קמפיין הוט / צילום מסך
חזית חמה: הפרסומת של הוט - האהובה והזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: מדובר בהיסטוריה קטנה, שכן הפרסומת של הוט עברה השבוע את הפרסומת של 9 מיליון - ובפער משמעותי
  
 
קמפיין מזרחי טפחות / צילום מסך
סקר הפרסומות: 9 מיליון - שוב הכי אהובה; מזרחי-טפחות - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט בכיכובו של שלום מיכאלשווילי נושפת בעורפה של שני כהן, בפער של פחות מ-1%
  
 
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין
תואר כפול: 9 מיליון - הפרסומת האהובה והזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף היא זו של משרד החינוך להעצמת מורשת יהדות המזרח - אך היא לא נכנסה לדירוג הזכורות והאהובות
  
 
קמפיין ביטוח ישיר / צילום: יחצ
ביטוח ישיר - הפרסומת הכי זכורה השבוע; 9 מיליון - הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של מחלבות גד למוצרלה פרסקה בכיכובו של השף אייל שני הוא המושקע ביותר השבוע עם כ-1.2 מיליון דולר - אך הוא דורג רק תשיעי בזכורות ושביעי באהובות
  
 
קמפיין יס / צילום מסך
יוצאים השוקה: 9 מיליון האהובה, סלטי צבר הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה והאהדה של שתי הפרסומות נמוכים ב-5% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות
  
 

   123456789    >

   נמצאו 135 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 9