9 מיליון בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין
העליון הפך החלטת המחוזי: התיר את פרסום "קמפיין שוקה"
ניצחון לביטוח ישיר על לשכת סוכני הביטוח: שלושת שופטי העליון שדנו בערעור ראו בקמפיין של 9 מיליון את מה ששופט המחוזי סירב לראות בו - פרודיה ברורה ושקופה
  
 
קמפיין סופר פארם אופטיקה / צילום מסך
סקר הפרסומות: סופר-פארם - הכי זכורה, 9 מיליון - האהובה
גיאוקרטוגרפיה: למרות הסיקור הרחב בתקשורת של שלומית מלכה, קמפיין פוקס בכיכובה הגיע למקומות נמוכים יחסית בדירוג השבועי
  
 
קמפיין בזק / צילום מסך
סקר הפרסומות: בזק הכי זכורה השבוע, 9 מיליון - הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קסטרו ילדים עם סטטיק ובן אל ירדה למקום השני בשני הדירוגים - אך בפערים קטנים מהמקומות הראשונים 
  
 
קמפיין הוט / צילום מסך
חזית חמה: הפרסומת של הוט - האהובה והזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: מדובר בהיסטוריה קטנה, שכן הפרסומת של הוט עברה השבוע את הפרסומת של 9 מיליון - ובפער משמעותי
  
 
קמפיין מזרחי טפחות / צילום מסך
סקר הפרסומות: 9 מיליון - שוב הכי אהובה; מזרחי-טפחות - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט בכיכובו של שלום מיכאלשווילי נושפת בעורפה של שני כהן, בפער של פחות מ-1%
  
 
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין
תואר כפול: 9 מיליון - הפרסומת האהובה והזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף היא זו של משרד החינוך להעצמת מורשת יהדות המזרח - אך היא לא נכנסה לדירוג הזכורות והאהובות
  
 
קמפיין ביטוח ישיר / צילום: יחצ
ביטוח ישיר - הפרסומת הכי זכורה השבוע; 9 מיליון - הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של מחלבות גד למוצרלה פרסקה בכיכובו של השף אייל שני הוא המושקע ביותר השבוע עם כ-1.2 מיליון דולר - אך הוא דורג רק תשיעי בזכורות ושביעי באהובות
  
 
קמפיין יס / צילום מסך
יוצאים השוקה: 9 מיליון האהובה, סלטי צבר הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה והאהדה של שתי הפרסומות נמוכים ב-5% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון שוב הכי האהובה; yes - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של yes הוא גם המושקע ביותר מבחינה תקציבית, וסך ההשקעה בו עומד על כ-2.3 מיליון דולר
  
 
קמפיין הגבינה של נעם / צילום מסך
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; נעם של טרה - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון הייתה אהודה בעיקר על גברים, ועם העלייה בגיל ובהכנסה - עולה שיעור האהדה
  
 
קמפיין ביטוח ישיר / צילום מסך
הכול ביטוח: 9 מיליון - הפרסומת האהובה השבוע; ביטוח ישיר - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: שני כהן והאסקימוסים חזרו למסך - ולצמרת דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות ■ הקמפיין המושקע ביותר בשבוע החולף הוא של הוט, שהגיע למקום השני בזכירה ובאהדה
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום מסך
שוב: 9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה השבוע; בזק - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הוט רושמת שיעורי זכירה גבוהים מעט מהמתחרה - אך yes מצליחה הרבה יותר בפרמטר האהדה
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה בשבוע החולף; בזק - הפרסומת הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק לבית החכם היא גם המושקעת ביותר ■ משרד הפרסום אדלר-חומסקי אחראי ל-4 פרסומות בדירוג השבועי
  
 
קמפיין הוט   / צילום מסך
9 מיליון בראש הפרסומות האהובות, הוט הפרסומת הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין להוט, שהיה אהוב בעיקר על גברים, הוא גם המושקע ביותר השבוע - 1.9 מיליון דולר
  
 
קמפיין קוקה קולה / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון הכי אהובה השבוע, קוקה-קולה הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: לשתי הפרסומות נתוני אהדה וזכירות נמוכים מהממוצע ■ הפרסומת המושקעת השבוע היא של הוט עם 2.1 מיליון דולר
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
הפרסומת החדשה של 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; yes עדיין הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: לאחר היעדרות של שבוע חוזרת הפרסומת בכיכובה של שני כהן לדירוג ■ הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן היא המושקעת ביותר בשבוע החולף
  
 

   12345678    >

   נמצאו 127 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 8