9 מיליון בחדשות - עמוד 3

סוכן חדשות
 
קמפיין יס / צילום מסך
יוצאים השוקה: 9 מיליון האהובה, סלטי צבר הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה והאהדה של שתי הפרסומות נמוכים ב-5% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון שוב הכי האהובה; yes - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של yes הוא גם המושקע ביותר מבחינה תקציבית, וסך ההשקעה בו עומד על כ-2.3 מיליון דולר
  
 
קמפיין הגבינה של נעם / צילום מסך
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; נעם של טרה - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון הייתה אהודה בעיקר על גברים, ועם העלייה בגיל ובהכנסה - עולה שיעור האהדה
  
 
קמפיין ביטוח ישיר / צילום מסך
הכול ביטוח: 9 מיליון - הפרסומת האהובה השבוע; ביטוח ישיר - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: שני כהן והאסקימוסים חזרו למסך - ולצמרת דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות ■ הקמפיין המושקע ביותר בשבוע החולף הוא של הוט, שהגיע למקום השני בזכירה ובאהדה
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום מסך
שוב: 9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה השבוע; בזק - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הוט רושמת שיעורי זכירה גבוהים מעט מהמתחרה - אך yes מצליחה הרבה יותר בפרמטר האהדה
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה בשבוע החולף; בזק - הפרסומת הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק לבית החכם היא גם המושקעת ביותר ■ משרד הפרסום אדלר-חומסקי אחראי ל-4 פרסומות בדירוג השבועי
  
 
קמפיין הוט   / צילום מסך
9 מיליון בראש הפרסומות האהובות, הוט הפרסומת הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין להוט, שהיה אהוב בעיקר על גברים, הוא גם המושקע ביותר השבוע - 1.9 מיליון דולר
  
 
קמפיין קוקה קולה / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון הכי אהובה השבוע, קוקה-קולה הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: לשתי הפרסומות נתוני אהדה וזכירות נמוכים מהממוצע ■ הפרסומת המושקעת השבוע היא של הוט עם 2.1 מיליון דולר
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
הפרסומת החדשה של 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; yes עדיין הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: לאחר היעדרות של שבוע חוזרת הפרסומת בכיכובה של שני כהן לדירוג ■ הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן היא המושקעת ביותר בשבוע החולף
  
 
קמפיין יס / צילום: יחצ
שוב: הפרסומת של yes - הזכורה והאהובה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של 9 מיליון הגיעה רק למקום השני בדירוג האהובות ■ הפרסומת לסלקום TV היא המושקעת ביותר בשבוע החולף
  
 
קמפיין יס / צילום: יחצ
מהפך: הפרסומת של yes - הזכורה והאהובה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: לאחר 20 שבועות הודחה 9 מיליון מפסגת האהובות ואף נעלמה מהדירוג  חברת הלוויין yes השקיעה בפרסומת החדשה שלה 2.6 מיליון דולר
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יח"צ
אין חדש: 9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה, סופר-פארם - הזכורה
הפרסומת עם שני כהן ופיתגורס, שתוחלף בקרוב, אהודה בעיקר על בני 35 ומעלה בעלי השכלה על-תיכונית
  
 
קמפיין תשעה מיליון / צילום: יחצ
שינוי? אולי בשנה הבאה: 9 מיליון - הפרסומת האהובה, קוקה-קולה הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעור האהדה של הפרסומת בכיכובה של שני כהן גבוה ב-20% מהממוצע ■ הפרסומת המושקעת ביותר השבוע היא של בנק לאומי - 1.6 מיליון דולר
  
 
שני כהן / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון עדיין הכי אהובה; סופר-פארם - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של ניסאן, שלא נכנס לדירוג, הוא המושקע ביותר השבוע עם סך השקעה של מיליון דולר
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יח"צ
נשבר השיא: 9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה 17 שבועות ברציפות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת הזכורה ביותר היא של סופר-פארם, פעם שנייה ברציפות ■ הקמפיין של "משיח" לסלקום TV הוא המושקע ביותר בשבוע החולף עם 1.5 מיליון דולר
  
 
שני כהן / צילום: יחצ
פרסומות: 9 מיליון שוב האהובה, סופר-פארם הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של איקאה, בכיכובו של הדוור המזוהה ביותר בעולם - ניומן מ"סיינפלד" - הגיעה למקום השלישי בדירוג הפרסומות האהובות ■ 9 מיליון ושני כהן ממשיכים להוביל במירוץ
  
 

<    123456789    >

   נמצאו 136 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 9