9 מיליון בחדשות - עמוד 4

סוכן חדשות
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
9 מיליון - עדיין הפרסומת האהובה ביותר; ביטוח ישיר - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת הוויראלית של רועי כפרי למילקי מוס הגיעה למקום השני בדירוג הפרסומות הזכורות
  
 
קמפיין ביטוח ישיר / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה, ביטוח ישיר - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של בנק הפועלים הוא המושקע ביותר השבוע ■ הפרסומת של הוט טריפל יורו עם משפחת פוליאקוב אהודה יותר ככל שההכנסה עולה
  
 
שני כהן / צילום: יחצ
ביהמ"ש פסל גם את פרסומת "שלמה המלך" של ביטוח ישיר
למרות ההחלטה הגורפת על הסרת הסרטונים ופסילת הפרסומת, בחר השופט להניח כי בשני המקרים ייתכן שפסק הדין המקורי לא הובן עד תומו
  
 
קמפיין קוקה קולה / צילום: סטודיו דחף
קוקה-קולה - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע, 9 מיליון - שוב הכי אהובה
הקמפיין להוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית
  
 
שני כהן 9 מיליון / צילום: יחצ
עד להכרעה בערעור: ביטוח ישיר תוכל להשתמש ב"למה לממן סוכן"
עם זאת, השופט סירב לעכב את ביצוע ההחלטה בנוגע לשתי נקודות שאליהן התייחסה ההחלטה הקודמת: הצגת סוכני הביטוח כנהנתנים וכמאותגרים טכנולוגית
  
 
קמפיין הוט / צילום: אבי קרפיק
ללא שינוי: הוט - הפרסומת הכי זכורה השבוע, 9 מיליון - האהובה
גיאוקרטוגרפיה: שני כהן רושמת שיעורי אהדה גבוהים במיוחד בקרב גילאי 35-45, אקדמאים ובעלי הכנסה גבוהה ■ הפרסומת ללוטו, שהיא המושקעת ביותר השבוע, לא נכנסה לדירוג
  
 
קמפיין הוט / צילום: אבי קרפיק
קמפיין השירות של הוט - הזכור ביותר השבוע, 9 מיליון - הכי אהוב
גיאוקרטוגרפיה: מפתיע לראות שהפרסומת לסלקום בכיכובו של "משיח" זכתה לשיעורי זכירה גבוהים יותר מהפרסומת של 9 מיליון, המופיעה בקביעות
  
 
קמפיין תשעה מיליון / צילום: יחצ
שני כהן חוזרת: 9 מיליון - הפרסומת הזכורה והאהובה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: שני כהן מצליחה להביס כוכבים גדולים כמו בר רפאלי להודיס או רונאלדו להוט
  
 
שני כהן / צלם: יחצ
קמפיין "שוקה": סוכני הביטוח בבקשת ביזיון ביהמ"ש
9 מיליון הסתכנה והמשיכה בקמפיין, למרות הוראת ביהמ"ש להורידו משידור בטענה לפגיעה בסוכני הביטוח בהצגתם כנהנתנים ומאותגרים טכנולוגית ■ 9 מיליון תגיב לבקשה תוך 10 ימים, השופט יכריע 5 ימים לאחר מכן
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יח"צ
אחרי החלטת ביהמ"ש: 9 מיליון מעלה מחדש את קמפיין שוקה
למרות הסיכון שתוגש נגדה בקשה לביזיון ביהמ"ש, בחברה החליטו להעלות פרסומת שהותאמה לרוח פסיקת המחוזי, למשל בהורדת הסגיר הקבוע "למה לממן סוכן"
  
 
קמפיין בזק / צילום: יחצ טובי הוכשטיין
סקר הפרסומות: שוב - טמבור האהובה ביותר, בזק הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק בכיכובו של גידי גוב היא גם הפרסומת המושקעת ביותר השבוע ■ הפרסומת של 9 מיליון עם שני כהן הגיעה למקום השני באהובות, אף שהורדה השבוע מהאוויר בהוראת ביהמ"ש
  
 
שני כהן / צלם: יחצ
"פס"ד שוקה יעשה לסוכני הביטוח יותר נזק מתועלת"
הפסיקה להוריד את קמפיין "שוקה" מהאוויר התקבלה בתדהמה בקרב הפרסומאים ■ במשך שנים תקפו המפרסמים זה את זה, ולראשונה ביהמ"ש מעמיד בפניהם תמרור עצור ■ בכירים בענף: "מעכשיו אי-אפשר יהיה לצחוק על מתחרים?"
  
 
קמפיין בזק / צילום: יחצ שוקה כהן
9 מיליון חוזרת לראש האהובות; קוקה-קולה שוב בראש הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: בדירוג מתברגות שתי פרסומות "מוזיקליות" בכיכובן של סלבריטאיות - קמפיין קרולינה למקה עם בר רפאלי וקמפיין נקה 7 עם רוני דלומי
  
 
קמפיין טמבור/ צילום: יחצ
ביטוח מקיף: 9 מיליון - הפרסומת האהובה, ביטוח ישיר - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: טמבור חוזרת למסך לאחר היעדרות ארוכה מאוד עם קמפיין מושקע, הממקם אותה במקום השני בדירוג האהובות
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יח"צ
הולכים על ביטוח: פרסומת אי.די.אי בראש הדירוגים
גיאוקרטוגרפיה: 9 מיליון היא הפרסומת האהובה, וביטוח ישיר - הזכורה ■ למרות ההשקעה הגבוהה, הקמפיין של משרד החינוך לא נכנס לעשיריות המובילות
  
 
קמפיין תשעה מיליון/ צילום: יחצ
הפרסומת ל-9 מיליון - שוב הכי אהובה; הוט טריפל - שוב הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: 40.2 מיליון דולר הושקעו בקמפיינים השבוע ■ המלחמה בקטגוריות הגבינות הצהובות מתחממת: הפרסומת של עמק אהובה יותר, נעם זכורה יותר
  
 

<    12345678    >

   נמצאו 127 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 8