9 מיליון בחדשות - עמוד 4

סוכן חדשות
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יח"צ
פעם 15 ברצף: 9 מיליון היא הפרסומת האהובה; טורנדו - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: זה השבוע השני ברציפות שהקמפיינים המושקעים ביותר - השבוע ישראכרט ובשבוע שעבר וואלה - לא נכנסו כלל לעשירייה הראשונה בדירוג
  
 
קמפיין תשעה מיליון / צילום: יחצ
9 מיליון - עדיין הפרסומת האהובה ביותר; בזק - הכי זכורה
זהו השבוע ה-14 ברציפות שהפרסומת בכיכובה של שני כהן היא הכי אהובה ■ הקמפיין של וואלה NEWS הוא המושקע ביותר השבוע - 1.2 מיליון שקל - אך לא הצליח להיכנס לעשירייה
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יח"צ
שוב: 9 מיליון - הפרסומת האהובה ביותר השבוע; בזק - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: בקמפיין של דיסקונט הושקעו 2 מיליון שקל - אך הפרסומת ממוקמת במקום החמישי בדירוג הפרסומות הזכורות ובמקום התשיעי בדירוג האהובות
  
 
קמפיין טורנדו / צילום:יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון עדיין הכי האהובה; טורנדו - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין המושקע ביותר השבוע הוא של הוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, והושקעו בו כ-1.3 מיליון דולר, בדומה לשבוע שעבר
  
 
שני כהן / צילום: יחצ
אין הפתעות: 9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה; yes - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes, שמתאפיינת בסגנון שונה מהרגיל, הייתה אהובה במיוחד על בעלי השכלה אקדמית
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יח"צ
סקר הפרסומות: 9 מיליון - עדיין הכי אהובה; קוקה-קולה - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: זהו השבוע התשיעי ברציפות שהפרסומת בכיכובה של שני כהן היא האהובה ביותר ■ הפרסומת של ביטוח ישיר אהובה במיוחד על בעלי השכלה גבוהה
  
 
קמפיין יס / צילום: אנדריי לובוב
סקר הפרסומות: 9 מיליון עדיין הכי אהובה; קוקה-קולה - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון ממשיכה להיות אהודה למרות ההשקעה הנמוכה ■ הקמפיין של yes הוא המושקע ביותר
  
 
קמפיין מילקי מוס / צילום: יח"צ
קוקה-קולה - הפרסומת הזכורה השבוע, 9 מיליון - שוב הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: פפסי מקס נכנס באופן לא שגרתי לדירוג, כנראה הודות להשתתפותה של בר רפאלי ■ הקמפיין לבנק הפועלים הוא המושקע ביותר
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
9 מיליון - עדיין הפרסומת האהובה ביותר; ביטוח ישיר - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת הוויראלית של רועי כפרי למילקי מוס הגיעה למקום השני בדירוג הפרסומות הזכורות
  
 
קמפיין ביטוח ישיר / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה, ביטוח ישיר - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של בנק הפועלים הוא המושקע ביותר השבוע ■ הפרסומת של הוט טריפל יורו עם משפחת פוליאקוב אהודה יותר ככל שההכנסה עולה
  
 
שני כהן / צילום: יחצ
ביהמ"ש פסל גם את פרסומת "שלמה המלך" של ביטוח ישיר
למרות ההחלטה הגורפת על הסרת הסרטונים ופסילת הפרסומת, בחר השופט להניח כי בשני המקרים ייתכן שפסק הדין המקורי לא הובן עד תומו
  
 
קמפיין קוקה קולה / צילום: סטודיו דחף
קוקה-קולה - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע, 9 מיליון - שוב הכי אהובה
הקמפיין להוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית
  
 
שני כהן 9 מיליון / צילום: יחצ
עד להכרעה בערעור: ביטוח ישיר תוכל להשתמש ב"למה לממן סוכן"
עם זאת, השופט סירב לעכב את ביצוע ההחלטה בנוגע לשתי נקודות שאליהן התייחסה ההחלטה הקודמת: הצגת סוכני הביטוח כנהנתנים וכמאותגרים טכנולוגית
  
 
קמפיין הוט / צילום: אבי קרפיק
ללא שינוי: הוט - הפרסומת הכי זכורה השבוע, 9 מיליון - האהובה
גיאוקרטוגרפיה: שני כהן רושמת שיעורי אהדה גבוהים במיוחד בקרב גילאי 35-45, אקדמאים ובעלי הכנסה גבוהה ■ הפרסומת ללוטו, שהיא המושקעת ביותר השבוע, לא נכנסה לדירוג
  
 
קמפיין הוט / צילום: אבי קרפיק
קמפיין השירות של הוט - הזכור ביותר השבוע, 9 מיליון - הכי אהוב
גיאוקרטוגרפיה: מפתיע לראות שהפרסומת לסלקום בכיכובו של "משיח" זכתה לשיעורי זכירה גבוהים יותר מהפרסומת של 9 מיליון, המופיעה בקביעות
  
 
קמפיין תשעה מיליון / צילום: יחצ
שני כהן חוזרת: 9 מיליון - הפרסומת הזכורה והאהובה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: שני כהן מצליחה להביס כוכבים גדולים כמו בר רפאלי להודיס או רונאלדו להוט
  
 

<    123456789    >

   נמצאו 135 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 9