9 מיליון בחדשות - עמוד 6

סוכן חדשות
 
קמפיין 9 מיליון
9 מיליון חוזרת לראש דירוג האהובות; ביטוח ישיר - הפרסומת הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון בכיכובה של שני כהן כובשת את צמרת הטבלה אחרי שבוע אחד של היעדרות ממנה
  
 
קמפיין תמיר פח כתום/ צילום: יחצ
החתול של תאגיד המיחזור תמיר - הפרסומת הכי אהובה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: 9 מיליון - הפרסומת הזכורה ביותר ■ קמפיין מפעל הפיס, באמצעות גיתם BBDO, היה המושקע ביותר השבוע עם 1.4 מיליון דולר
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
נבחרה שוב לאהובה ביותר: הפרסומת של 9 מיליון
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של ביטוח ישיר מדורגת השבוע במקום הראשון במדד הזכורות
  
 
קמפיין מילקי / צילום: יחצ
הפרסומת למילקי גולד הזכורה ביותר השבוע; 9 מיליון - האהובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון צועדת בראש דירוג האהובות זו הפעם ה-11 ברציפות
  
 
קמפיין נעם של טרה / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; גבינת נעם של טרה - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון שוברת שיאי אהדה שלא נראו מאז הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן ב-2011
  
 
ניקול ראידמן / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון - האהובה; הוט מזנקת לראש דירוג הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לממיר המולטי החדש של הוט, בכיכובה של ניקול ראידמן, מצטרפת לפרסומות קודמות של הוט שהובילו את טבלת הזכורות
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
9 מיליון וביטוח ישיר ממשיכות להוביל את דירוג הפרסומות
גיאוקרטוגרפיה: השבוע החולף התאפיין בריבוי פרסומות לחברות ביטוח ותקשורת
  
 
קמפיין ביטוח ישיר / צילום: יחצ
9 מיליון וביטוח ישיר שומרות על מקומן בראש דירוג הפרסומות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון מובילה את מצעד הפרסומות האהובות זה השבוע השביעי ברציפות ■ ביטוח ישיר - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע
  
 
קמפיין 9 מיליון/ צילום: יחצ
הפרסומת ל-9 מיליון היא האהובה ביותר - שבוע חמישי ברציפות
גיאוקרטוגרפיה: פריגת בראש טבלת הפרסומות הזכורות השבוע
  
 
קמפיין טרה /צילום:עופר חג'יוב
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; שוקו טרה - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון מובילה את מדד האהובות כבר שבוע רביעי ברציפות
  
 
קמפיין הוט / צלם:ראובן קפוצ'ינסקי
הפרסומות הזכורות והאהובות: 9 מיליון האהובה; הוט הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של הוט, שבו נראה זוג חוגג בחינה, הוא גם המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; הראל - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: אחרי חודשיים ללא נציגות לפרסומות אופנה, נכנסה השבוע רנואר למדד
  
 
קמפיין ביטוח ישיר / צילום: יחצ
9 מיליון - הפרסומת האהובה השבוע; ביטוח ישיר - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של קבוצת הביטוח מגדל הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית עם 1.3 מיליון דולר
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
חוזרת לפסגה: 9 מיליון בראש דירוג הפרסומות האהובות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למשקה החלב ללא סוכר של טרה, בהשתתפות מנשה נוי, מדורגת בראש מדד הזכורות ■ הקמפיין לאתר WOBI - הכי מושקע בשבוע החולף
  
 
ביטוח ישיר / צילום: יחצ
ביטוח ישיר - הפרסומת האהובה והזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת היונים של ביטוח ישיר גבוהים מהממוצע החצי-שנתי
  
 
קמפיין תשעה מיליון / צילום: יחצ
9 מיליון עם שני כהן - הפרסומת הכי אהובה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבזק היא הזכורה ביותר השבוע ■ מספר הפרסומות והחסויות ששודרו בשבוע החולף: 524
  
 

<    123456789    >

   נמצאו 139 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 9