9 מיליון בחדשות - עמוד 6

סוכן חדשות
 
קמפיין ביטוח ישיר / צילום: יחצ
9 מיליון - הפרסומת האהובה השבוע; ביטוח ישיר - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של קבוצת הביטוח מגדל הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית עם 1.3 מיליון דולר
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
חוזרת לפסגה: 9 מיליון בראש דירוג הפרסומות האהובות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למשקה החלב ללא סוכר של טרה, בהשתתפות מנשה נוי, מדורגת בראש מדד הזכורות ■ הקמפיין לאתר WOBI - הכי מושקע בשבוע החולף
  
 
ביטוח ישיר / צילום: יחצ
ביטוח ישיר - הפרסומת האהובה והזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת היונים של ביטוח ישיר גבוהים מהממוצע החצי-שנתי
  
 
קמפיין תשעה מיליון / צילום: יחצ
9 מיליון עם שני כהן - הפרסומת הכי אהובה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבזק היא הזכורה ביותר השבוע ■ מספר הפרסומות והחסויות ששודרו בשבוע החולף: 524
  
 
קמפיין שוקו מוו של טרה / יחצ עופר חג'יוב
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; שוקו טרה - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מובילאיי, במקום השני בטבלת האהובות, היא הפרסומת המושקעת ביותר השבוע
  
 
קמפיין 9 מיליון/ צילום: יחצ
הפרסומות של 9 מיליון עם שני כהן האינדיאנית - הכי זכורה ואהובה
גיאוקרטוגרפיה: קבוצת הביטוח IDI השיקה השבוע שתי פרסומות לשני מותגים שלה, 9 מיליון וביטוח ישיר, ושתיהן נכנסו למדד בשבוע הראשון לשידורן
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
שבוע רביעי ברצף: הפרסומת של 9 מיליון הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של חברת הביטוח, בכיכובה של שני כהן, זוכה לשיעורי אהדה הגבוהים ב-30% מהממוצע ■ הפרסומת של סלקום TV - הכי זכורה
  
 
קמפיין בזק / צילום: יחצ
הפרסומות של בזק - הכי זכורה השבוע; 9 מיליון - הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין קסטרו, באמצעות ראובני-פרידן, נכנס למדד הזכורות והאהובות לאחר תקופה ארוכה שלא נכנסו אליו פרסומות מתחום האופנה
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
קמפיין 9 מיליון - הכי אהוב השבוע; קמפיין הוט - הכי זכור
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין חברת הביטוח מוביל זה השבוע השני ברצף, והפעם האהדה אליו גבוהה ב-50% מהממוצע ■ קמפיין הוט הוא הזכור ביותר בפעם השנייה ברציפות
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה השבוע; סלקום TV - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של חברת הוט הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית השבוע עם כ-1.3 מיליון דולר
  
 
קמפיין מאוחדת / צילום: יחצ
קופ"ח מאוחדת - הפרסומת הכי אהובה השבוע; 9 מיליון - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: התחרות בענף הטלוויזיה הרב-ערוצית מכניסה השבוע את הפרסומות של הוט, yes והמתחרה החדשה סלקום לדירוג השבועי
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום יח"צ
הפרסומת של 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; בזק - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה והזכירות של שתי הפרסומות המובילות השבוע נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי
  
 
קמפיין קוקה קולה / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; קוקה-קולה - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של בנק מזרחי-טפחות ושל נספרסו נכנסו לדירוג למרות שכלל לא שודרו השבוע
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום יח"צ
קמפיין למותג הפרטי של שופרסל: זוכרים אבל פחות אוהבים
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין חברת הביטוח 9 מיליון מוביל זה השבוע השני ברציפות את דירוג הפרסומות האהובות
  
 
ישראל נגמלת משקיות ניילון / צילום: נמשרד להגנת הסביבה
קמפיין השקיות עם משה איבגי - הפרסומת הכי אהובה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של ביטוח 9 מיליון מדורגת בראש מדד הזכורות
  
 
קמפיין ישראכרט  / צילום: יחצ
קמפיין ישראכרט עם אופטיקה הלפרין - הכי זכור השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של 9 מיליון ממשיכה זה השבוע השלישי ברציפות להוביל את דירוג הפרסומות האהובות
  
 

<    12345678    >

   נמצאו 127 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 8