9 מיליון בחדשות - עמוד 7

סוכן חדשות
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יח"צ
הפרסומת לביטוח 9 מיליון - בראש דירוג הזכורות והאהובות
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של ביטוח הראל מצליח להתברג למדד למרות שתשדיריו קצרים - 5 שניות בלבד
  
 
קמפיין YES / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; yes - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: המחאה סביב מחיר המילקי העלתה את המעדן לתודעה - ולמרות שהפרסומת לא שודרה בשבוע החולף, היא נכנסה למדד
  
 
קמפיין אופטיקה הלפרין / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; אופטיקה הלפרין - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של אופטיקה הלפרין העפילה לראש טבלת הזכירות בהשקעה נמוכה, באמצעות מסר ששודר בתדירות גבוהה
  
 
קמפיין 9 מיליון /צילום: יחצ
9 מיליון - הפרסומת האהובה השבוע; אופטיקה הלפרין - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת של 9 מיליון עם שני כהן גבוהים ב-30% מהממוצע, וזאת על אף השקעה כספית נמוכה במדיה
  
 
קמפיין טרה / צילום: יחצ
הפרסומת של 9 מיליון שוב הכי אהובה; טרה עם מנשה נוי - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת בכיכובה של שני כהן גבוהים ב-50% מהממוצע ■ גם השבוע קמפיין בזק הוא המושקע ביותר מבחינה כספית
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; הוט - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת עם שני כהן רושמת אהדה הגבוהה ב-20% מהממוצע ■ קמפיין בזק הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה כספית
  
 
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; קוקה-קולה - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת המונדיאל של קוקה-קולה נמוכים ב-50% מהממוצע החצי-שנתי
  
 
עושה זאת שוב: הפרסומת של 9 מיליון - הכי אהובה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מילקי שייק הכי זכורה השבוע ■ הקמפיין של מותג הרכב אופל הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית
  
 
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; ביטוח ישיר - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון, בכיכובה של שני כהן, מדורגת זה השבוע השני ברציפות בראש טבלת הפרסומות האהובות
  
 
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; בזק - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין הוט, בכיכובם של כוכבי "הבורר" ועידן אלתרמן, נכנס לטבלאות למרות שאינו משודר כבר יותר מ-4 שבועות
  
 
קבוצת הביטוח אי.די.אי מרכזת את תקציב המדיה ביוניון
הקבוצה מחזיקה במותגי הביטוח 9 מיליון וביטוח ישיר, שהיקף תקציב המדיה של כל אחת מהן עומד על 30 מיליון שקל בשנה
  
 
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; הוט - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: 3 פרסומות - של שוש, בזק וסלקום - דורגו השבוע אף שלא שודרו
  
 
הפרסומת של הוט מובייל - הכי זכורה ואהובה השבוע
האהדה לפרסומת, עם "אבי הטחול" ונדב אבקסיס, גבוהה ב-20% מהממוצע
  
 
שוקה עושה זאת שוב: הפרסומת ל-9 מיליון - הכי זכורה ואהובה
‎גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה לפרסומת בכיכובה של שני כהן נמוכים יחסית, אך שיעור האהדה גבוה יותר מהממוצע של הפרסומות האהובות
  
 
סקר הפרסומות: מילקי - הכי זכורה השבוע; 9 מיליון - הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון עם שני כהן זוכה לאהדה גבוהה יותר בקרב גברים ■ הפרסומות של מילקי ובזק מדורגות גבוה בזכורות אף שלא שודרו השבוע
  
 
הלוטו-גוצים של מפעל הפיס בראש דירוג הפרסומות האהובות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של ביטוח 9 מיליון עם שני כהן מובילה את מדד הזכורות
  
 

<    12345678    >

   נמצאו 127 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 8