9 מיליון בחדשות - עמוד 7

סוכן חדשות
 
קמפיין בזק / צילום: יחצ
הפרסומות של בזק - הכי זכורה השבוע; 9 מיליון - הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין קסטרו, באמצעות ראובני-פרידן, נכנס למדד הזכורות והאהובות לאחר תקופה ארוכה שלא נכנסו אליו פרסומות מתחום האופנה
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
קמפיין 9 מיליון - הכי אהוב השבוע; קמפיין הוט - הכי זכור
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין חברת הביטוח מוביל זה השבוע השני ברצף, והפעם האהדה אליו גבוהה ב-50% מהממוצע ■ קמפיין הוט הוא הזכור ביותר בפעם השנייה ברציפות
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה השבוע; סלקום TV - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של חברת הוט הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית השבוע עם כ-1.3 מיליון דולר
  
 
קמפיין מאוחדת / צילום: יחצ
קופ"ח מאוחדת - הפרסומת הכי אהובה השבוע; 9 מיליון - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: התחרות בענף הטלוויזיה הרב-ערוצית מכניסה השבוע את הפרסומות של הוט, yes והמתחרה החדשה סלקום לדירוג השבועי
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום יח"צ
הפרסומת של 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; בזק - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה והזכירות של שתי הפרסומות המובילות השבוע נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי
  
 
קמפיין קוקה קולה / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; קוקה-קולה - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של בנק מזרחי-טפחות ושל נספרסו נכנסו לדירוג למרות שכלל לא שודרו השבוע
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום יח"צ
קמפיין למותג הפרטי של שופרסל: זוכרים אבל פחות אוהבים
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין חברת הביטוח 9 מיליון מוביל זה השבוע השני ברציפות את דירוג הפרסומות האהובות
  
 
ישראל נגמלת משקיות ניילון / צילום: נמשרד להגנת הסביבה
קמפיין השקיות עם משה איבגי - הפרסומת הכי אהובה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת החדשה של ביטוח 9 מיליון מדורגת בראש מדד הזכורות
  
 
קמפיין ישראכרט  / צילום: יחצ
קמפיין ישראכרט עם אופטיקה הלפרין - הכי זכור השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של 9 מיליון ממשיכה זה השבוע השלישי ברציפות להוביל את דירוג הפרסומות האהובות
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יח"צ
הפרסומת לביטוח 9 מיליון - בראש דירוג הזכורות והאהובות
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של ביטוח הראל מצליח להתברג למדד למרות שתשדיריו קצרים - 5 שניות בלבד
  
 
קמפיין YES / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; yes - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: המחאה סביב מחיר המילקי העלתה את המעדן לתודעה - ולמרות שהפרסומת לא שודרה בשבוע החולף, היא נכנסה למדד
  
 
קמפיין אופטיקה הלפרין / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; אופטיקה הלפרין - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של אופטיקה הלפרין העפילה לראש טבלת הזכירות בהשקעה נמוכה, באמצעות מסר ששודר בתדירות גבוהה
  
 
קמפיין 9 מיליון /צילום: יחצ
9 מיליון - הפרסומת האהובה השבוע; אופטיקה הלפרין - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת של 9 מיליון עם שני כהן גבוהים ב-30% מהממוצע, וזאת על אף השקעה כספית נמוכה במדיה
  
 
קמפיין טרה / צילום: יחצ
הפרסומת של 9 מיליון שוב הכי אהובה; טרה עם מנשה נוי - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת בכיכובה של שני כהן גבוהים ב-50% מהממוצע ■ גם השבוע קמפיין בזק הוא המושקע ביותר מבחינה כספית
  
 
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; הוט - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת עם שני כהן רושמת אהדה הגבוהה ב-20% מהממוצע ■ קמפיין בזק הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה כספית
  
 
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה השבוע; קוקה-קולה - הזכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת המונדיאל של קוקה-קולה נמוכים ב-50% מהממוצע החצי-שנתי
  
 

<    123456789    >

   נמצאו 136 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 9