9 מיליון בחדשות - עמוד 8

סוכן חדשות
 
סקר הפרסומות: ביטוח 9 מיליון - הכי אהובה, בזק - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה של הפרסומת של בזק גבוהים ב-40% מהממוצע
  
 
קמפיין מזרחי-טפחות עם דביר בנדק - הפרסומת הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לביטוח 9 מיליון עם שני כהן היא האהובה ביותר השבוע
  
 
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; מזגני טורנדו - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: משרד באומן-בר-ריבנאי הכניס השבוע לטבלאות 4 פרסומות שונות
  
 
שוקה חוזר: 9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק עם גידי גוב מובילה השבוע את טבלת הזכורות
  
 
הפרסומת של בזק עם גידי גוב - הכי זכורה ואהובה השבוע
הפרסומת של קופ"ח מכבי, בכיכובו של אדיר מילר, מדורגת שנייה בדירוג הזכורות
  
 
סקר הפרסומות: רשות המסים - הכי זכורה; 9 מיליון - האהובה
שיעור הזכירות והאהדה לפרסומות המובילות נמוך ב-20% מהממוצע החצי-שנתי
  
 
סקר הפרסומות: היונים של ביטוח ישיר הכי אהובות
הפרסומת של yes, בכיכובה של ג'וליה לואי דרייפוס, מובילה את דירוג הזכורות
  
 
הפרסומת של 9 מיליון עם שני כהן - הכי זכורה ואהובה השבוע
עקב המצב, מפרסמים גדולים נמנעו בשבוע האחרון מלהעלות קמפיינים לאוויר
  
 
סקר הפרסומות: 9 מיליון ממשיכה להיות הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: שתי פרסומות של לשכת הפרסום הממשלתית - למשרד התיירות ולמשרד התמ"ת - התברגו השבוע בטבלאות
  
 
ביטוח 9 מיליון ושני כהן ממשיכים להוביל את הפרסומות האהובות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט מובייל עם כוכבי "הבורר" וג. יפית - הכי זכורה
  
 
סקר הפרסומות: 9 מיליון - האהובה; הוט מובייל - הזכורה
‎גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט מובייל, עם כוכבי "הבורר" וג. יפית, רושמת את שיעור הזכירה הגבוה ביותר שהתקבל במדד בשנתיים האחרונות
  
 
הפרסומת של 9 מיליון עם שני כהן - שוב הזכורה והאהובה
הפרסומות של נביעות ומקדונלד'ס, שלא היו השבוע באוויר, הצליחו להיכנס לטבלה
  
 
הפרסומות הזכורות והאהובות: ביטוח 9 מיליון חוזרת להוביל
גיאוקרטוגרפיה: 9 מיליון הכי זכורה, אהובה ומושקעת השבוע ■ בשבוע האחרון קטן סך ההשקעה בפרסומות ■ באומן-בר-ריבנאי הכניס 4 פרסומות לטבלה
  
 
"הטריקים בפרסום לביטוח נועדו לשבור את התחום המשעמם"
מותגי ביטוח נחשבו תמיד למותגים נחשקים, אך הטיפול בנושא הכבד מאתגר גם את אנשי הקריאייטיב המוצלחים ביותר ■ באחרונה, לאחר שנים של יציבות, שתי חברות ביטוח ישיר מובילות החליפו משרדי פרסום ושינו את השפה הפרסומית
  
 
9 מיליון - הפרסומת האהובה השבוע; הוט מובייל - הכי זכורה
הפרסומת למזגני טורנדו לא שודרה השבוע - אך מתברגת שנייה בשתי הטבלאות
  
 

<    12345678   

   נמצאו 127 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 8