Big Data בחדשות

סוכן חדשות
 
ערן גוטדנקר סמנכ"ל השיווק והמכירות של וואלה / צילום: יחצ
סוכנות הדאטה של וואלה בפיילוט עם טמפו, בינתיים בלי בזק
הסוכנות, שכנראה תיקרא BU, החלה בפגישות עם מפרסמים, ולעת עתה לא תכלול מידע משאר הקבוצה ■ המשנה למנכ"ל וואלה, ערן גוטדנקר: "המיזם נבחן תפעולית"
  
 
מחוץ לקופסא,תרופות מ צמחי מרפא/ צילום: שאטרסטוק
המהפכה שתשנה לגמרי תחום התרופות כפי שהכרנו אותו
בזכות טכנולוגיות חדשות של ביג דאטה ומחקר גנטי, תחום צמחי המרפא עשוי להפוך בשנים הקרובות לחזית חשובה בפיתוח תרופות רבות ■ מה עומד מאחורי ניצני המהפכה שתשנה לגמרי את עולם התרופות, ומה דרוש כדי שזה יקרה? כל הפרטים בווידאו
  
 
עופר בנגל (מימין) ויפתח שולמן, רדיס. "מקריבים רווחיות לטובת גידול מהיר במכירות" / צילום: יח"צ
רדיס לאבס גייסה 44 מיליון דולר: "הגישה שלנו צוברת תאוצה"
בשנה שעברה נבחרה רדיס, שמפתחת בסיסי נתונים, לאחת החברות המבטיחות של "גלובס" ■ המנכ"ל עופר בנגל: "החברה מכניסה כסף, כך שחלק גדול מהכסף שגייסנו בעבר עדיין בקופה"
  
 
גבי אטל / צילום: איל יצהר
גבי אטל מקים חברת ביג דאטה שתשתמש בנתוני סלולר
I.O.I פועלת על הרשת של סלקום ושל הוט מובייל ומנהלת פיילוט עם ynet לשימוש בדאטה במלאי הפרסום שלה שאינו משווק ע"י גוגל ■ הטכנולוגיה של החברה יוצרת מהדאטה שמגיעה ממפעילות הסלולר פרופילים התנהגותיים לצורך פרסום מיטבי באמצעי המדיה
  
 
צוות סייסנס/  צילום: שיר ניומן
סייסנס: תוכנית חדשה תסייע לסטראט-אפים בתחילת דרכם
מוצרי חברת הבינה העסקית יוטמעו בחינם במערכות של הסטארט-אפים ויאפשרו להם לנתח ביעילות ביג דאטה ■ סייסנס מצידה, מרוויחה חשיפה גדולה יותר למוצריה ואת האפשרות להגדיל את המכירות ■ עלות ההשקעה: מאות אלפי דולרים
  
 
השום / צלם: יחצ
משתמשים בצמחי מרפא? המהפכה שתהפוך צמחים לתרופה
בזכות טכנולוגיות חדשות של ביג דאטה ומחקר גנטי, תחום צמחי המרפא עשוי להפוך בשנים הקרובות לחזית חשובה בפיתוח תרופות ■ הרווח מהפיכת הידע המסורתי למדע ברור, אבל הדרך עדיין רצופה מכשולים
  
 
ברק סורני / צילום: גיא חמוי
בית ההשקעות פסגות חובר לחברת הפינטק TipRanks
יכניס את הביג דאטה ולמידת המכונה לניהול ההשקעות ■ המערכת המפותחת עתידה לבצע ניתוח כמותי מתקדם שיסייע בקבלת החלטות השקעה
  
 
השקעות- מסחר- טכנולוגיה/ צילום: שאטרסטוק
חברת הביג דאטה iguazio גייסה 33 מיליון דולר
החברה, שהוקמה במטרה לפתח פתרון לאתגרי ניהול וניתוח ביג דאטה בארגונים עסקיים, השלימה סבב B  ■ "הפלטפורמה של iguazio הוכחה כפשוטה, מהירה ובטוחה, במיוחד ליישומים חדשניים הדורשים בינה מלאכותית ולמידת מכונה"
  
 
יורן בר (מימין) ואילן כרמלי / צילום: רונן טופלברג
"מבחינת פוטנציאל ההכנסות - השמיים הם הגבול"
נועם שטרן פרי משקיע בחברת הסטארט-אפ Beaconcure שמפתחת מנוע חיפוש שיתמקד במחקרים מדעיים ■ המנכ"ל יורן בר: "ברגע שהאלגוריתם יהיה גמור, הלקוחות יוכלו לשפוט סופית את הערך האמיתי. עד אז אנחנו זהירים"
  
 
חברת MDClone. "מודלים מתמטיים" / צילום: יח"צ
חברת ביג דאטה תבצע פיילוט בבית החולים רמב"ם
חברת MDClone, שמנתחת מידע רפואי, הוקמה ע"י היזם הסדרתי זיו אופק שמכר את DB Motion תמורת 235 מיליון דולר
  
 
רקפת רוסק עמינח בנק לאומי / צלם: בלומברג
לאומי: רוסק-עמינח ממנה שני חברי הנהלה לתחום הטכנולוגיה
הבנק ממנה את שי בסון ממגדל לראש חטיבת טכנולוגיות ואת אילן בוגנים למנהל טכנולוגיה וביג דאטה ראשי
  
 
רן גוראון / צילום: יונתן בלום
רן גוראון: "ביג דאטה יהיה חלק מהתכנון בעולם העסקי"
כך אמר רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, במפגש "IOT על הבר" ■ ד"ר אסף עדי, מנהל בכיר בתחום ה-IOT במעבדת המחקר של IBM, טען כי "האינטרנט של הדברים הוא לא דבר חדש; אנחנו מכירים אותו כבר כ-30 שנה"
  
 
כלכלה על הבר
איך הביג דאטה ישנה את חיינו, ומה הקשר לאינטרנט של הדברים?
אירוע IOT על הבר של "גלובס" בשיתוף פלאפון יעסוק בממשק ההדוק שבין הביג דאטה לבין האינטרנט של הדברים - IoT ■ במפגש ייקחו חלק רן גוראון, מנכ"ל פלאפון; ד"ר אסף עדי, מנהל IOT במעבדת המחקר של IBM; ואילן סיגל, סמנכ"ל השיווק בפלאפון

 

  
 
בריאות   / איור: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
כשמערכת הבריאות פוגשת את עולם ה"ביג דאטה"
האם אפשר לעדכן את מערכת הבריאות ולהתאימה לרוח התקופה? עשרה סטארט-אפים השתתפו בתחרות "יוזמת הבריאות המובילה" של פורום ריבוט והציגו חידושים מרתקים המושתתים ברובם על יכולות ניתוח של "ביג דאטה"
  
 
אילן צחי / צילום: רמי זרנגר
זאפ מתחילה לשווק ללקוחותיה מוצרי פרסום מבוססי דאטה
הקימה אגף ביג דאטה שיכול לייצר קמפיינים המתבססים על המידע הנאסף ב-22 האתרים שלה ■ הקהל המיידי של המהלך: בעלי העסקים בינוניים וקטנים ■ פיילוט שנערך במטרה לבחון את תוצאות הקמפיינים המושבחים הניב פי 3 לידים איכותיים ביחס לקמפיינים אחרים במדיה
  
 
אלי רזין / צילום: רויטרס
סטארט-אפ הפינטק הישראלי CrediFi גייס 13 מיליון דולר
החברה פיתחה פתרון מבוסס ענן של ביג דאטה לשוקי הנדל"ן המניב בארה"ב ■ גייסה מהקמתה 23 מיליון דולר
  
 

   123    >

   נמצאו 43 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 3