TMF

כתבות אחרונות

 
גיא שמחון/ צילום:איל יצהר

"בעוד 10 שנים לקנות מדיה לפי משקי-בית ייראה פרימיטיבי"

למרות הפופולריות של תחום הפרפורמנס, גיא שמחון, מוותיקי הדיגיטל, חושב שהריצה לבורסות פרסום ולקמפיינים מבוססי לידים היא מיותרת ■ אז איפה העתיד? בקמפיינים שמבוססים על דאטה

ענת ביין-לובוביץ' 18.05.2015
רשת BBB

i&m מקבוצת TMF תטפל בתקציב הפרסום של רשת BBB

ההחלטה לבחור במשרד העוסק בעיקר בפרסום ממוקד ביצועים, נבעה מהחלטה אסטרטגית להפנות את חלק הארי מתקציב הרשת - כ-2 מיליון שקל - לפעילות דיגיטלית

ענת ביין-לובוביץ' 06.07.2014

בעקבות החלטת גילה: מה צפוי לקרות בשוק רכש המדיה?

החלטת הממונה על ההגבלים להגביל את כוחן של חברות המדיה בטלוויזיה עשויה לגרום לרעידת אדמה בשוק וליצור חוקי משחק חדשים: הזכיינים עשויים לזכות מחדש בשליטה על המחיר לנקודת רייטינג, ולמכרזי המדיה ייכנס אולי רציונל עסקי

ענת ביין-לובוביץ' 29.10.2013
לפני כולם

גילה יציב לחברות המדיה בשוק הטלוויזיה רף קנייה עד 25%

התחרות בענף הפרסום והמדיה נבחנת בחודשים האחרונים ע"י הממונה על ההגבלים העסקיים ■ הממונה דיויד גילה: "טרם הכרענו בנושא"

ענת ביין-לובוביץ' 27.10.2013
לפני כולם

הממונה פסל את הבקשה לשת"פ בין זניט ו-TMF

שת"פ זניט ו-‏TMF‏ אמור היה לייצר כוח חזק בשוק רכש המדיה מול יוניברסל מקאן ■ גילה: הטענה שכוח שוק בידי גורם אחד מצדיקה יצירת כוח אחר, אינה תקפה

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 25.02.2013

ענף הפרסום: נשקלת פנייה לרשות השנייה לשינוי כללי רכש המדיה

הפנייה צפויה על רקע ההחלטה המסתמנת לא לאשר את המיזוג בין זניט ל-TMF

ענת ביין-לובוביץ' 05.02.2013
לפני כולם

מסתמן: הממונה לא יאשר את המיזוג של זניט מדיה ו-TMF

חברות המדיה ביקשו לשלב כוחות כדי לתת מענה לכוחה של יוניברסל מקאן בשוק

ענת ביין-לובוביץ' 27.01.2013

הממונה על ההגבלים מבצע בדיקה מעמיקה בשוק רכש המדיה

על הכוונת: בקשה לשת"פ בין TMF לזניט מדיה, שמבקשות להקים גוש חוסם מול יוניברסל מקאן ■ בקרוב תוגש גם בקשה של יוניברסל להארכת השת"פ עם גליקמן ■ האם ההחלטות של הממונה ייצרו כדור שלג בענף הפרסום? ניתוח מיוחד

ענת ביין-לובוביץ' 31.10.2012
לפני כולם

4 מתמודדים במכרז על רכש המדיה של לוריאל

תקציב המדיה של לוריאל עומד על 5 מיליון דולר ■ המתמודדים: חברות המדיה יוניון מדיה, יוניברסל מקאן מקבוצת מקאן-אריקסון, TMF ופובליסיס ישראל

ענת ביין-לובוביץ' 29.10.2012

חברות המדיה TMF וזניט מבקשות מגילה אישור לשת"פ

על-פי הפורמט שהתגבש בין יורם באומן למודי כידון, זניט תרכוש את המדיה שלה באמצעות TMF

ענת ביין-לובוביץ' 28.08.2012

סלקום העבירה את רכישת השילוט לחברת "חדשות העיר"

רכישת המדיה של סלקום נעשתה עד כה ע"י יוניברסל מקאן ו-TMF ■ "חדשות העיר" היא חברת מדיה קטנה מאד ■ בסלקום טוענים כי מדובר בצעד נקודתי הנובע ממניעים מסחריים ■ גורמים בענף: "מדובר בצעד תמוה"

ענת ביין-לובוביץ' 08.02.2010

סלקום לא מפרסמת אצל רשת בשל מחלוקת על תעריפי הפרסום

עם המעבר של רשת לשידור בתחילת השבוע, זכיינית ערוץ 2 מבקשת מחירים גבוהים יותר - וסלקום מחרימה בתגובה את ימי השידור שלה ■ סלקום בתגובה: "אין עימות" ■ רשת: "איננו מגיבים על עניינים מסחריים"

ענת ביין-לובוביץ' ולי-אור אברבך 20.01.2010

זניט מדיה ו-TMF בוחנות הקמת מיזם לרכישת מדיה באינטרנט

המיזם המשותף נועד למקסם את כוח הקנייה של שתי החברות באינטרנט ■ כרגע מחכים הצדדים לתום הבדיקה של הממונה על ההגבלים על שוק רכש המדיה בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 08.12.2009

MPG של יורו ישראל תטפל בתקציב המדיה הבינלאומי של קיה

החלק בתקציב עליו היה אחראי המשווק המקומי של קיה, חברת טלקאר, יישאר בידי זניט מדיה

ענת ביין-לובוביץ' 22.11.2009

הממונה על ההגבלים החלה בחקירה חדשה על שוק המדיה

הורתה לזכייניות להעביר לה נתונים על הרכישה והמכירה של זמן האוויר בטלוויזיה ■ הבדיקה היא חלק מהחקירה שעורכת קן בעקבות הכוונה של חברת מדיה קום של אדלר-חומסקי וחברת המדיה יוניון לשתף ביניהן פעולה

ענת ביין-לובוביץ' 10.11.2009

הרשות השנייה תאפשר לשבץ מותג בפרסומות יותר מפעמיים בשעה

השינוי הוא חלק מכללי מיקוד הרגולציה החדשים של הרשות, הכוללים גם את הסרת המגבלה הקיימת לפיה מותר לשדר רק שתי דקות קדימונים בשעה ■ בחברות המדיה מברכים על השינוי

ענת ביין-לובוביץ' 22.10.2009

   1234   

   נמצאו 57 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 4