לוגו גלובס  
 

165 תגובות

בהגיבי הנני מסכים לתוכן תנאי השימוש   רענן  רענן           שלח תגובה
אפרת אהרוני
166.
כולם לקרוא את 107, תגובה לעניין!
12:17 2/4/2011
 עשוקה

דירוג: 14  
165.
אני אוהב את הוט
21:23 30/1/2011
 גבי אשכנזי
יש הרבה אנשים שסתם עולים על הגל "ורוצים להתנתק " בשביל להוזיל את המכיר זה הישראלים אין מה לעשות ככה מתנהלת ישראל חברת הוט היא אחת ויחידה ואין על הרצל עוזר מי שיכיר אותו יבין שיש נשמה בחברה ולא רק בשר ודם מנהל אותה

דירוג: 0  
164.
אין חברה שנואה עלי יותר מהוט
16:07 5/9/2010
 אילן הדר
לכן לעולם לא אתחבר אליהם
אחרי שהתקשרו אלי יותר מעשר פעמים להתחננן שאתחבר, הודעתי להם שאם עוד פעם אחת מתקשר אלי מישהו מהחברה שלהם אני מגיש תלונה על הטרדה במשטרה, רק אז נפסקו השיחות.

דירוג: 5  
163.
משלם 129 על אינטרנט וספק 10M.מי שמשלם יותר פראייר
06:25 5/9/2010
 שורד בארץ

דירוג: 0  
162.
עוזר מה שאתה צריך זה נהגת/דוברת
23:27 3/9/2010
 דוברת להשכרה
ככה מתבטא מנכ"ל חברה?

ביפן כבר היו מכריחים אותך לבצע חרקירי.

החלף דובר מיד.

דירוג: 0  
161.
אני גם רוצה את מה שהוא לוקח
23:27 3/9/2010
 המזכירה


דירוג: 0  
160.
צריך לקרוא להם "בועות"
23:27 3/9/2010
 דאלס


דירוג: 0  
159.
עכשיו אתה מכריח את אנשי השירות לכתוב תגובות?
23:27 3/9/2010
 כמה אפשר לנצל?


דירוג: 2  
158.
HOT היקרים
22:40 3/9/2010
 רינה
הייתי לקוחה  שלכם בעבר ולא הייתי כל כך מרוצה, כיום אני לקוחה של בזק ולא ישנה בלילה מרוב חוסר המוסר שלהם...אחד הדירוקטוריונים שלהם הוא שותף בחוות מזור שמרביעה וסוחרת בקופים לצרכי ניסויים אכזריים.
 התקשרתי להתנתק מבזק - אבל יש איזה חוב קטן בגלל ההתחייבות. אם תסכימו לשלם עבור החוב (ייס והוט עשו זאת במלחמות שלהם) יהיו לכם עוד 10000 לקוחות. נקודה למחשבה
 

דירוג: 0  
157.
אני בבזק ומקללת אותם כל יום ומספרת לכל מי שמכירה
22:16 3/9/2010
 את מעלליהם.להתרחק מבזק!!!!!

דירוג: 1  
156.
הציבור אפילו לא מודע לפוילישטיקים של בזק.אינסוף
22:16 3/9/2010
 תקלות ונציגישירות על הפנים

דירוג: 0  
155.
יש להגיש תביעה נגד בזק-כל הזמן אומרים תקלה במערכת
22:16 3/9/2010
 וכל הזמן יש להם פשלות נוראיות

דירוג: 0  
154.
אני משלמת על 1.5 מהירות 89 ש"ח כי בזק גנבה והמון
22:16 3/9/2010
 תקלות ושירות גרוע ביותר

דירוג: 0  
153.
בזק הרבה יותר שנואה מי שסבל מהוט כנראה לא ידע מיהי
22:16 3/9/2010
 בזק-ניתוקים ותקלות וחוסר אמינו

דירוג: 0  
152.
הוט לפחות לא שקרנית כמו בזק.משפחתי מרוצה מהוט ואני
22:16 3/9/2010
 ממש מתאבת את בזק הארורה

דירוג: 0  
151.
בזק החברה הכי גרועה ותחמנית תחת מסווה של נימוס.אני
22:16 3/9/2010
 שונאת החברה ויש לי התחייבות

דירוג: 0  
150.
אותי הם טרטרו במשך 8 חודשים ולבסוף החזירו רק חלק
18:51 3/9/2010
 חברה איומה ושנואה

דירוג: 2  
149.
המדינה אשמה
16:12 3/9/2010
 גיא
אם ירחיבו את ה-DTT תהיה תחרות.
באירופה לדוגמא יש עשרות ערוצים, גם רדיו.

אך המדינה עוזרת להוט בכל דרך אפשרית.

דירוג: 3  
148.
פשוט לשלוח להם מכתב מאיים מעו"ד
14:53 3/9/2010
 שרון

דירוג: 0  
147.
אם התנאים היו סבירים ואחידים,לא היה צריך לאיים בהת
14:53 3/9/2010
 שרון
אם התנאים היו סבירים ואחידים,לא היה צריך לאיים בהתנתקות
 הוט זה פשוט שוק - אם אתה לא מתמקח ומאיים הם פשוט נותנים לך מחירים מאוד גבוהים
 פשוט שיתנו מחירים אחידים ונורמליים לכולם - ולא ירמו

דירוג: 2  
146.
להעמיד לדין את מנהלי החברות.
07:22 3/9/2010
 יוסף
אני טוען מי שמנחה ומכתיב נוהלים לעובדי החברה בניגוד לחוק, אותו צריך להעמיד למשפט. 
 

דירוג: 1  
145.
ברור אתה מקבל משורת מYES
16:52 2/9/2010
 אורי

דירוג: 0  
144.
הוט החברה הגרועה בארץ
16:09 2/9/2010
 שחר
לא יתכן שחברה פלילית כזאת קיימת!!!

דירוג: 3  
143.
מוות ליחצ"נים
15:42 2/9/2010
 מוטי

דירוג: 0  
142.
יש אבל בסדר
14:31 2/9/2010
 עומר אומר
גם לי היו קצת בעיות אבל לא צריך להגזים בסופו של דבר מסתדרים איתם. הם דווקא היו בסדר כשדיברתי איתם.

דירוג: 0  
141.
חברת הוט ובתי המשפט
13:20 2/9/2010
 אדי
בלי ספק החברה הגרועה בעולם. המוצר הטכני משנת תרפפ"ו, התכנים - לרוב עלובים, השירות בזיון מכל בחינה אפשרית והעבירות על החוק חוגגות. מנסיון - אין שום תמורה או הנחה, ששווות את ההתחברות להוט, ואין שום עלות שלא שווה את ההתנתקות מהם.
 אבל...הרי את זה כולנו יודעים. התביעה הייצוגית הזו היא בלי ספק המבוססת ביותר שהוגשה אי פעם. אז איפה הבעיה? הבעיה היא במושג "הפרה יעילה". כל עוד בתי המשפט יימנעו מלהטיל קנס משמעותי - זה ימשיך. אם הוט תחוייב כאן ב-105 מליון ש"ח, כל התחשיב שלה ישתנה, ואז היא תעמוד בדרישות החוק.

דירוג: 7  
140.
שקרן-אתה לא תתנתק.
13:03 2/9/2010
 רונן

דירוג: 0  
139.
אתם רואים
11:57 2/9/2010
 סוסון
בכלל כל התחמנים למיניהם, יש אנשים שבאמת רצו להתנתק ונפגעו מזה

דירוג: 0  
138.
סבור אחרת
11:57 2/9/2010
 אהרון
אני סבור אחרת, מה שקרה פה היא גרסאת זאב! זאב! של הלקוחות נגד הוט, אחכ כשמישהו באמת רוצה להתנתק אז עושים לו חיים קשים

דירוג: 0  
137.
שלום יוני
11:57 2/9/2010
 משרד התקשרות
היי יוני,
אנחנו בדיוק מחפשים עדים לתביעה הבאה
אתה מוכן להשאיר את הפרטים האישיים שלך כתגובה

בברכה,
מה נראה לך שהם צריכים עדים!!!

דירוג: 0  
136.
אין מה לעשות
11:39 2/9/2010
 עוד אחד שיודע
יש דברים שלא ישתנו, הישראלי תמיד יהיה לקוח קשה וערמומי

דירוג: 0  
135.
מנויה
11:39 2/9/2010
 גלית
אני מנויה של הוט כבר שנים בטריפל וחוץ מאיזה שבוע שהיה לי בלאגן עם האינטרנט הכל היה בסדר.

דירוג: 0  
134.
אבל בתכלס
11:39 2/9/2010
 שמעון השכן
תכלס צודקים, אני חייב להודות שגם לי יצא פעם אחת לאיים בניתוק כדי לקבל הטבה

דירוג: 0  
133.
הוט
10:56 2/9/2010
 שלמה
אני וכל משפחתי התנתקנו עקב חסר אפשרות להקליט HD בממירץ
 YES מאפשרת להקליט 2 תכניות +צפיה בתכנית אחרת.

דירוג: 0  
132.
תשובה מוזרה
10:12 2/9/2010
 גיל
אם זה רק קלף מיקוח אז שניתקו והקלף יעלם.
 זו פטרנליזיות הגרועה ביותר. פטרנליזים המשרת את הפטרנליסט

דירוג: 4  
131.
כל איום בהתנתקות הוא הבעת אי שביעות רצון מהשירות
08:51 2/9/2010
 וכך פוגע המנכ"ל בדימוי של הוט

דירוג: 2  
130.
גם לי קרה - אם צריך לתת עדות אני מוכן
07:24 2/9/2010
 יוני

דירוג: 2  
129.
הם המשיכו להציג את התכניה של ערוץ הולמרק
06:20 2/9/2010
 והסתירו את אופציית הניתוק ללא קנס מלקוחותיהם
כמו כן הם לא טרחו להודיע ללקוחותיהם בחשבונית או על גבי המסך, על האופציה לניתוק. כשהשגנו אותם והודענו להם שאנו רוצים לנתק, הם תירצו שחלפו מספר ימים מהמועד האחרון לניתוק שפורסם.
 אמרנו להם שלא ראינו פרסום. ולא היתה כל הודעה על הסרת הערוץ לא על המסך  ולא בחשבונית. הם לא הקשיבו לנו. נאלצנו לשלם קנס על הניתוק. אבל ניתקנו. לא ויתרנו. ואנו בקרוב ננתק את שאר השירותים ולא נחזור להיות יותר לקוחות החברה.

דירוג: 1  
128.
כל החברה הזאת היא "כשל נקודתי"
06:20 2/9/2010
 משה
הוט הפכה את שוק התקשורת לבזר תורכי. רק מי שמאיים בהתנתקות מקבל שירות או מקבל מחיר מופחת. מכיוון שכך מתנהלת החברה הגרועה הזאת, היא הפכה את ההתנהלות הקלוקלת שלה לקנה מידה להתנהלות של הלקוחות. מי שמבקש להתנתק, לתפישתה הוא רק מתחזה שמבקש להוריד במחיר. זה מאפשר לשירות הלקוחות הלא קיים שלה להתעלם מבקשות ניתוק בתקווה שהמבקש יתייאש וימשיך להיות לקוח שלהם. פשוט הזוי. מתפלל שהחברה הזאת תפשוט כבר רגל, כדי לשנות את כל ההתנהלות של שוק התקשורת בארץ.

דירוג: 4  
127.
אותי שכנעת ובגדול מחר אני מתקשר להוט לבטל את המנוי
06:20 2/9/2010
 אמיר_גבעות
יש מצטרפים?

דירוג: 5  
126.
כל שני וחמישי אותו דבסר צריך סוף לזה
00:17 2/9/2010
 שימי

דירוג: 0  
125.
בעיני ,החברה הכי גרועה בארץ
00:14 2/9/2010
 אחת שעברה גהינום
רוצה להתנתק? אין בעיה.
 1. הודיעו להם על רצונכם להתנתק חד וחלק ובאתה עת בטלו את הוראת הקבע/כרטיס אשראי
 2. הודיעו להוט בפקס על ביטול.. 3. החזירו  לבד את הממיר לנקודת האיסוף הקרובה לביתכם ושמרו היטב על הקבלה .נקודה. 4. דרשו בתוקף החזר גביית יתר. הם גובים מראש את דמי המנוי.
כל שאר ההצעות - תעברו ויא דה לו רוזה. הם לא חוזרים אחרי בקשה ראשונה להתנתקות. המערכת שלהם אכזרית ומשומנת היטב על ידי עורכי דין דומים להם, שמטרתה להתיש את המנוי. ההתנתקות שלי עם הוט  תיזכר לעולם ועד. מי שקיבל פעם זעזוע מוח - זה דומה.. אל תותרווו.
כבר מנותקת מהם זמן מה והטראומה שעברתי עדיין עימי - ומחכה להצטרף לתביעה היצוגית הבאה.

דירוג: 8  
124.
איך מתנתקים מהוט...
22:50 1/9/2010
 א.
01/01
מבקש ניתוק מנציג עקב תקלות
02/01
מבקש ניתוק ממנהל עקב תקלות
03/01
מבקש ניתוק מראש צוות עקב תקלות
04/01
מבקש ניתוק מנציג שימור עקב תקלות
05/01
מבקש ניתוק מנהל שימור עקב תקלות
06/01
מקבש ניתוק מטכנאי בכיר
09/01
מבקש ניתוק מסיירת טכנאים
10/01
מבקש ניתוק ממנהל מוקד.
11/01
מנותק....

01/02
מברר עם נציג למה חייבתי
02/02
מברר עם מנהל למה חויבתי
03/02
מברר עם ראש צוות למה חוייבתי
04/02
מברר עם פניות ציבור למה חויבתי....
....


דירוג: 6  
123.
היינו פעם אומרים - המחירים של חו"ל
22:39 1/9/2010
 ב.
במקרה של הוט-  הלואי שיהיו לנו מחירים כמו של חו"ל.
הידעתם שברוסיה משלמים כ200 ש"ח על חצי שנה של טלויזיה רב ערוצית דיגיטאלית עם HD? ויש להם הרבה חברות. לא אחת.

דירוג: 1  
122.
אנשים לא מצליחים להבין בארץ הזאת.
22:31 1/9/2010
 לקוח הוט
חברות ילכו בדיוק לפי החוקים היבשים ויעשו הכל בשביל לריב על הלקוח. כל מי שכותב שהוט מחויבת לנתק את הלקוח מיד עם בקשתו לא מבין דבר פשוט:
 הוט וכל ספק אחר למשל נטויז`ן סלקום אורנג` כן ינתקו אותכם במיידית אם תדעו לדרוש את זה כמו שצריך:
 ומה זה אומר כמו שצריך:
 1. דעו מתי נגמרת לכם החבילה בשביל שלא יהיו לכם קנסות יציאה.
 2. תתקשרו יום לפני תאריך גמר החבילה ותדרשו להתנתק.
 3. הכירו את קנס היציאה שלכם ובאופן כללי לפני שאתם חותמים על משהו תעמדו על לקבל את החוזה בכתב ואם לא רוצים לשלוח לכם אז אל תחתמו נקודה!!
 4. הכירו ועיקבו אחרי פרוט חיובי כרטיס האשראי שלכם כדי שאם חברה ממשיכה לחייב אותכם תתקשרו אליהם מיד ותבררו למה הם מחייבים אתכם. ברוב המקרים הם יגידו שזה טעות ואז חודש אחרי זה יהיה זיכוי.
 במידה וחברה ממשיכה לחייב אתכם אחרי שנציג שלה התנצל ואמר שהם יפסיקו לחייב אתכם אתם יכולים לתבוע אותם ולזכות ב10000 שקל קלים מאוד ללא הוכחת נזק!
 זה הכל.

דירוג: 0  
121.
שטויות מהוט.
22:31 1/9/2010
 א
אם כבר החלטתי להוציא מהחברה דיל יותר טוב זה לא מהחיים הטובים אלא מאי שביעות רצוני מהמחיר שאני משלם.
לחברה תירוץ עלוב.

דירוג: 2  
120.
תקשיב טוב ותפנים:
22:24 1/9/2010
 לקוח הוט
דבר ראשון אני לקוח של הוט ולא עובד שלהם. לכל מי שחושב שאני מגיב מטעם.
 דבר שני כמו שכתבתי: אני ביקשתי מהם להתנתק והנציגה שלהם אמרה לי שאני אהיה מנותק ולא אשלם יותר תוך 2 ימי עסקים.
 אם הם לא היו עומדים במילה שלהם הייתי תובע אותם וזוכה בקלות!
 אני אומר לך יש תקדימים בנושא אתה מקבל עד 10000 שקל ללא הוכחת נזק וללא כלום.
 אין מצב שהם לא היו מנתקים אותי ועוד אחרי שהם כבר קבעו לי טכנאי שיבוא לקחת את המירים והתחיבו לפני שלא יהיה שום חיוב תוך 2 ימי עסקים.
   אני רוצה להגיד עוד משהו: לפני 4 חודשים התנתקתי מסלקום ועשיתי ניוד לאורנג`. התקשרתי לסלקום וביקשתי להתנתק. כמובן שניסו לשכנע אותי ולקח לי כמה ימים להתלבט אבל אחרי שהחלטתי התקרשרתי אליהם ואמרתי להם זהו זה. נגמר החלטתי להתנתק אחרי 10 שנים שאני לקוח שלכם תודה רבה ואני עובר.
 אני אומר לך באחריות: הם ניתקו אותי וגבו בדיוק את מה שהיה צריך לגבות ולא שקל אחד יותר.
 אני אומר לך שגם הוט ככה.

דירוג: 1  
119.
אני לקוח הוט ולא עובד בהוט.
22:24 1/9/2010
 לקוח הוט
בשנה שעברה ביקשתי מהם חבילה עם התחייבות לשנה אחת בלבד. בהתחלה הם אמרו שאין להם דבר כזה.
 אמרתי להם שאם אין להם חבילה כזאת אז אני רוצה להתנתק.
 אחרי יומיים חזר אלי נציג שירות קשרי לקוחות עם חבילה כזאת.
 הוא שלח לי אותה במייל ויש לי אותה מודפסת.
 השנה לא היתה להם חבילה של שנה אחת, ואני אורמ לכם שוב, אם עומדים על שלכם ויודעים איך לדבר איתם אפשר להתנתק. יש היום חוק ויש תקדימים. לקוח שסלקום עשו לו צרות בניתוק והמשיכו לחייב אותו תבע את סלקום וזכה ב10000 שקל ללא הוכחת נזק.
 החברות האלה למדו את זה והפנימו.
 אם תדרשו להתנתק תוך יומיים אתם תנותקו ולא יקחו לכם שקל על הניתוק.
 כמובן שכל זה בתנאי שאין לכם שום קנסות יציאה וכולי.

דירוג: 1  
118.
כנראה שהממיר שלך חשב
22:24 1/9/2010
 uz
שה-"בקשה" שלך לעבור ערוץ הוא רק נסיון להתמקח עם הערוץ המקורי :-)

דירוג: 4  
117.
תגיש תלונה לאמון הציבור
21:50 1/9/2010
 emun.org


דירוג: 0  
116.
שקרנים ורמאים חברה ללא יושרה
21:50 1/9/2010
 פיני
העבירו אותי שבע מדורי גהנום. עד שהתלוננתי במשרד התקשורת העיניין סודר. אסור לחברה  מסוגה לעשות עסקים בישראל

דירוג: 10  
115.
ניסיתי להעביר ערוץ אמש, הממיר החליט שאני לא רציני
21:28 1/9/2010
 החננה
והתעקש להשאר בערוץ 2.

הוא כנראה יודע מה טוב בשבילי כי בדיוק היתה כתבת יחצ"נות נדל"ן בתשקורת העויינת, אז הייתי צריך לנתק אותו מהחשמל ולהדליק מחדש כדי לעבור לערוץ שמשדר תכנים קצת יותר ראויים לצפיה.

דירוג: 3  
114.
הם לא שונים מעולם התחתון!!!
21:07 1/9/2010
 לקוח לשעבר ב"חברה"
הם הרסו לי את הבריאות יחד עם העו"ד שלהם!!!
הם הרסו לי את החיים באיומים לפנות להוצאה-לפועל.
עוד מיום החתימה מול נציגי השטח שלהם התחילו הצרות שלי.
ביקשתי את שרותם לשנה בלבד והם והם שינו לשלוש שנים. בשיחה מול אותה נציגה שהחתימה יש הקלטה שלה שהיא מאשרת שאכן המבצע לשנה בשרות לקוחות לא מעוניין להבין ולא רוצים לשמוע "תרוצים" לאחר מס` ימים מכתבים לדרישת תשלום על שרותים שלא סופקו בפועל בשיחת בדיקה של הנושא לאחר המתנה של כ30 דקות אין לאף נציג את ההסבר לדרישת התשלום לאחר מכן מכניסים את האיומים ע"י העו"ד שהם יפנו להוצאה לפועל!
ואני לא מבין אך נותנים להם להרוס חיים של אנשים קשי יום?! מי המאשר להפעיל את הוצאה לפועל על אנשים שגובים מהם "פרוטקשן" לאור היום???
 
 

דירוג: 7  
113.
את כל ההנהלה היתי מכניס לכלא הם שקרנים יחס גרוע
20:46 1/9/2010
 מיססגל

דירוג: 8  
112.
ממש טענה. אתה "מאמין" שהם ינתקו אותך
20:46 1/9/2010
 אורי
גם אני הייתי רוצה להאמין שהם ינתקו אותי כשהם מתחייבים.
   אבל בפועל זה לא ככה, והם מנתקים אותך אחרי הרבה זמן ורק אחרי שהעבירו אותך מנציג לנציג לנציג לנציג לנציג (הכל במטרה לטרטר אותך עד שתוותר).
  עם אמונות לא הולכים למכולת.

דירוג: 1  
111.
אין ספק המנכל הזה הזוי. מקווה להרשעה
19:55 1/9/2010
 אזרח

דירוג: 7  
110.
רק התערבות של משרד התקשורת סייעה לנו להתנתק
19:40 1/9/2010
 לקוח שמוכן לספק הוכחות לתביעה
הוט טענה שבן זוגי שהינו חרש ענה לטלפון והסכים לתוכנית המשך.
 הוט סרבה לספק הוכחה לשיחה עם אדם חרש שאינו עונה לטלפונים. הוט קבלה הוראת התנתקות במייל , בפקס ובשיחה כחודש לפני פקיעת תוכנית מקורית.
 רק התערבות משרד התקשורת התקפלה הוט , ניתקה אותנו והתקפלה מדרישה כספית.
 משרד התקשורת כתב לנו שהוט נקנסה בסך 90 אלף ש"ח בגין תלונתי ותלונות דומות.
 התובע יכול לקבל ממני הוכחות כתובות לכך.

דירוג: 11  
109.
אל תחמיא לעצמך, רוצים להתנתק כי השירות איום ונורא
19:40 1/9/2010
 מנמלטי הוט

דירוג: 8  
108.
יקמצנים תרדו מחברת הוט -יש להם שרות סביר שמנסה לתת
19:19 1/9/2010
 משה-לקוח הוט
לכול מיני ישראלים מתחמנים שיום אחד מבקשים להתחבר ולמחרת רוצים להתנתק
 לכו לראות סרט בסינמה סיטי תשלמו 38 שח לכרטיס

דירוג: 0  
107.
גם הטרדה מינית מתחילה בכך שהוא חשב שהיא רוצה אבל..
19:19 1/9/2010
 אני פראייר
משחקת אותה שהיא לא מעוניינת

דירוג: 13  
106.
כנראה שאתה עובד ב-HOT
19:17 1/9/2010
 אני פראייר
אני לא הצלחתי להגיע למצב שאני מבקש להתנתק, רק מעבירים אותי מנציג לנציג

דירוג: 9  
105.
על פי חוק הלקוח תמיד צודק!!
19:17 1/9/2010
 טל
החברות הגדולות בארץ לשידורי לווין או סלולר בד"כ מתיחסים אלינו ככה (לא מנתקים אותנו ישר) כי הם חושבים שאנחנו רק רוצים ל"איים" עליהם כדי להוציא איזה מתנה מהם. מה שהם לא באמת מבינים הוא שהמתן שירות שלהם לפעמים עובר כל גבול. יש אימרה חוקית שאומרת הלקוח תמיד צודק, אין מה לעשות החברות הגדולות חייבות לשנות גישה.

דירוג: 9  
104.
כנסו!!!!
18:02 1/9/2010
 נפטול
חברה של עושקים,
אני אישית מזמן התנתקתי מהחארות האלה,
כל חודש 340 ש"ח.כל הערוצים השווים בתשלום.
 ומה שמים לנו בערוצים הבסיסים?! זבל
 פראייר מי שמחובר ל-HOT
 הלוואי ששיכנעתי לפחות לקוח אחד שלהם.

דירוג: 18  
103.
הוט צודקים הלקוחות מעוניינים להעביר להם גם את
17:50 1/9/2010
 לעולם לא לקוח הוט
הפנסיה רק שהוט לא מעוניינים לקבל הכל בבת אחת אלה בתהליך ארוך וממושך. מה כבר לא נאמר עליהם הייתה כתבה לא מזמן שהם לא היו מוכנים לנתק גם מתים אז מה נשאר?

דירוג: 14  
102.
זה אמיתי או שצוחקים?
17:32 1/9/2010
 ייכעי

דירוג: 3  
101.
קשה להאמין שאלה אכן הטיעונים של החברה.מעורר חלחלה
17:09 1/9/2010
 ~סימפאטיקו~
קשה להאמין שאלה אכן הטיעונים של החברה.
מעורר חלחלה לקרוא את הטיעונים הללו....

דירוג: 25  
100.
אז האמת היא שאם תסתכל על הדוחות של הוט
17:09 1/9/2010
 לקוח הוט
תגלה שהמנכל ה"גרוע" הזה גרם לכך שהוט הציגה רווחיות כל שנה יותר ויותר גדולה.
 והם כן מנתקים אותך אם אתה עומד על זה ובאמת מעוניין להתנתק.
 תנסה ותראה.

דירוג: 2  
99.
גנבים ושקרנים , לא רצו לנתק עד לביטול הוראת קבע
16:59 1/9/2010
 אבי
השקרנים לא מתייחסים לפניות אליהם , כל פנייה כרוכה בהמתנה של חצי שעה על הקו , ואח"כ מעבירים לנציג אחר והשיחה מתנתקת . לאחר ביטול הוראת הקבע הם דרשו תשלום שלא מגיע להם 180 ש"ח  , בהמשך העבירו את הטיפול לעו"ד שגבה 450 ש"ח . עשו וידוי הריגה והצליחו למחוק לקוח לעולמים . הסתומים עם המנכל ההזוי שלהם שמופיע כל פעם בעיתונות לא השכילו להבין שזה גם וידוי הריגה לחברה העלובה עם השירות הגרוע שלהם . המנכל היה כל כך עסוק שלא טרח להשיב לפנייה ישירה אליו . ומה יכל להגיד ? שהוא מנכל של חברה של אפסים ? יכל להיבחר לאיש השנה הגרוע ביותר .      
 

דירוג: 29  
98.
רוצים שיכבדו לקוחות וחוקים - מוגזם בעליל
16:59 1/9/2010
 vulcan

דירוג: 1  
97.
לא נכון ,כום נשמות טהורות,
16:59 1/9/2010
 נשמה טהורה

דירוג: 0  
96.
תתקשרי להוט,
16:59 1/9/2010
 מודיעין

דירוג: 0  
95.
לבועז הופמן.
16:58 1/9/2010
 לקוח הוט
ניסית להתנתק מהוט לאחרונה?
 הם מנתקים אותך תוך 2 ימי עסקים.
 

דירוג: 2  
94.
אתם מצחיקים.
16:58 1/9/2010
 לקוח הוט
הוא מסביר לכם:
 אם אתם רוצים להתנתק אתם תנותקו! תוך 2 ימי עסקים!
 ולא יקחו לכם שום שקל אלא אם יש לכם קנס יציאה.
 אני אומר את זה מניסיון.
 מה שכן אחרי שסגרו איתכם שאתם מנותקים יחזור אליכם נציג של קשרי לקוחות וינסה לשכנע אתכם להישאר עם חבילה זולה.
 אם תסכימו או שתגידו לו שאתם רוצים לשקול את זה, אז תהליך הניתוק שלכם ייפסק וימשיכו לחייב אתכם. זה הכל.
 אם אתם כן מעונינים להתנתק אתם תגידו לו שאתם לא מעונינים בחבילה שלו והוא כנראה ינסה לשכנע אתכם עוד עד שתעיפו אותו לכל הרוחות.
 אבל לא יגנבו לכם שקל.
 תאמינו לי מניסיון.
 בקטע הזה הוט לא יפסידו במשפט.

דירוג: 1  
93.
אם כך, בוא נכניס את כל המדינה לכלא!!!!!!!!!!!!
16:58 1/9/2010
 רביד
רגע מי עובד בהוט או בחברות ועסקים אחרים שרק מחפשים לרמות, לשקר, או משרדי ממשלה עם שירות מחפיר שלהם, סליחה בטח אלה תאילנדים, ישראלים הם שיא של צדיקים,להכניס כבר כולם לכלא , ולא יהיו בעיות

דירוג: 1  
92.
הפתרון
16:58 1/9/2010
 ראובן
חוק שיחייב  קנס רציני להוט על כל יום עיכוב בניתוק לאהר הודעת המנוי

דירוג: 10  
91.
רוצים שיכבדו את הלקוחות
16:58 1/9/2010
 vulcan
שלא תהיה סחבת עם ניתוק
 שיפעלו לפי החוק
 שלא נצטרך לחכות 10-30 דקות על הקו
 שתקלות יתוקנו
 ועוד כל מיני דרישות מוגזמות ולא הגיוניות

דירוג: 3  
90.
כבר מה שנים לא מנתקים אותי,מה לעשות?
16:58 1/9/2010
 צי`צו`לנייה

דירוג: 0  
89.
מודים בגנבת כסף מלקוחות כי הלקוחות "רק מאיימים...
16:58 1/9/2010
 ~סימפאטיקו~
מודים בגנבת כסף מלקוחות כי הלקוחות "רק מאיימים להתנתק" , אז בואו נצפצף עליהם ונשלח יד לחשבונות הבנק שלהם...

אוי לאזניים שכך שומעות

דירוג: 14  
88.
אין שום בעיה, הנה הפתרון
16:58 1/9/2010
 מישהי
אם אתם לא רוצים שאנשים יבקשו להתנתק בכדי לשפר את התנאים, אז אל תשפרו את התנאים לאנשים שרוצים להתנתק. תגדירו מחירים שווים לכל, בלי סחר מכר ומדיניות של שוק הכרמל - זה המחיר וזהו זה. מה שהולך היום זה פשוט בדיחה. במדגם של כמה אנשים שמנויים להוט, כל אחד משלם מחיר אחר עבור אותו השירות - זה פשוט אבסורד.

דירוג: 13  
87.
בא לך לחייך אצלי בנפולי?הכרטיס בחינם,
16:58 1/9/2010
 צי`צו`לניה

דירוג: 1  
86.
"החוצפה" היחידה כאן היא טיפשותם של האזרחים..
16:41 1/9/2010
 רונן.
כל כך הרבה נכתב על התוכניות הירודות (בד"כ) של הטלוויזיה הרב ערוצית (טר"ע)
 כל כך הרבה נכתב על השירות הגרוע בחברות הטר"ע
 כל כך הרבה נפגעים מהטר"ע
 ובכל זאת , עדיין מאות אלפי לקוחות הטר"ע הולכים "שבי" אחרי המניפולציות של החברות , לא מתנתקים באמת , לא ממש איכפת להם מהמחיר (בד"כ) ובשורה התחתונה הם (הלקוחות) באמת מאיימים ולבסוף נשארים.
 אין שום הצדקה בעולם לסרב ללקוח אם מבקש הוא להתנתק גם אם ידוע בוודאות גמורה שזה חלק ממקח וממכר לגבי תנאי החוזה.
 על מערכת המשפט להוקיע את אופן החשיבה הזה שהינו זילזול עמוק בזכות הפרט.
 להעניש קשות את כל החברות בארץ שעובדות בצורה הזאת .
 

דירוג: 63  
85.
למה אם רוצים טלויזיה במחיר "סביר" חייבים להתחייב
16:41 1/9/2010
 לוחם שברים
ל 3 שנים?!  זה חוקי?!
אתה לא רוצה להתחייב ל 3 שנים?  אין בעיה, 500 ש"ח לחודש רק על חבילת הבסיס..


דירוג: 3  
84.
מתה על החיוך הזה, מה הטל` שלו?
16:41 1/9/2010
 צי`צו`לניה

דירוג: 2  
83.
הוט ושירותיה
16:41 1/9/2010
 עזרא מ
זה לא משנה מאיזו סיבה הלקוח רוצה להינתק.על חברת הוט למלא במיידית אחר רצון הלקוח.במקרה של גביה כזו או אחרת הם אף פעם לא מאחרים,או לחלופין פה אין עומס יתר.לעניות דעתי על מערכת המשפט לקנוס אותם בחומרה למען יראו וייראו.מן הראוי לציין שזו אמת מידה בכל מיני חברות והגיע הזמן לשים קץ לזה אחת ולתמיד

דירוג: 9  
82.
המשך אחרון
16:41 1/9/2010
 לקוח הוט
במהלך השבת החלטנו אישתי ואני שאנחנו כן רוצים את החבילה ההיא, ולכן התקשרתי אני להוט וביקשתי מהם שאני כן רוצה לקבל את החבילה. כמובן שהם הסכימו והניתוק שלי התבטל.
 אני מאמין שבמידה ולא הייתי מתקשר אליהם ומסכים להישאר לקוח שלהם הם היו מנתקים אותי.
 יותר מזה אם הם לא היו מנתקים אותי הייתי מתקשר אליהם ומזכיר להם שהם אמורים לנתק אותי ומניסיון הם היו מחזירים לי את הכסף. במידה והם לא היו מחזירים לי את הכסף הייתי תובע אותם בלי צורך להוכחת נזק והייתי זוכר ב10000 שקל בלי שום צורך להוכיח נזק ויש כבר תקדימים נגד סלקום.
 לכן עם כל זה שהוט היא חברה שנואה צריך לומר את האמת. זה קשה להתנתק מהם אבל זה לא בלתי אפשרי.
 ומצד שני אולי אני כבר כל כך התרגלתי לשרות הגרוע של חברות בארץ שכל התהליך הזה המתיש והארוך נראה לי תקין?

דירוג: 1  
81.
המשך
16:41 1/9/2010
 לקוח הוט
עכשיו אני אמרתי לו שאני מעוניין לשקול את החבילה הזאת אז הוא אמר לי שאם אני שוקל את החבילה אז אני לא יכול להישאר על סטטוס של לקוח שעומד להתנתק ושם יפסיקו את מהלך הניתוק שלי. מה שעשיתי אמרתי לו שאני מעוניין להישאר בסטטוס של לקוח שמתנתק ועדיין לחשוב על החבילה. אז הוא אמר לי שאני לא יכול להחזיק את המקל משני הקצוות שלו ושאם אני רוצה לשקול את החבילה אני חייב להסכים לתהליך הניתוק. מה שקרה בסוף הוא שאמרתי לו שאם זה ככה אז אני לא מעונין לשקול אלא להישאר בסטטוס של לקוח מתנתק. ואז הוא קבע לי תאריך שבו יבוא נציג שלהם ויקח את הממירים. וכאן הסתיימה השיחה. השיחה הזאת היתה ביום שישי. כאשר ביום ראשון הייתי אמור להיות כבר מנותק ואל לשלם יותר.

דירוג: 2  
80.
תיראו אני לא מת על הוט אבל צריך לומר את האמת: 1
16:40 1/9/2010
 לקוח הוט
אני השנה התקשרתי להוט ואמרתי להם שאני מעוניין להתנתק.
 הבחורה משרות לקוחות אמרה לי אוקי תוך 2 ימי עסקים אתה מנותק ובמהלך ה5 ימי עסקים הבאים יחזור אליך נציג של קשרי לקוחות.
 אמרתי לה רגע, מה זה יחזור אלי נציג תוך 5 ימי עסקים? אמרת שתוך 2 ימים אני מנותק נכון? א זהיא אמרה לי שכן. תוך יומיים אני מנותק ולא משלם יותר ואז תוך 5 ימים יחזור אלי נציג עם יותר הרשאות ממנה.
 אוקי.
 אז מה שקרה בפועל זה שתוך פחות מ5 ימים חזר אלי הנציג והציע לי חבילה מאוד זולה. אבל עם התחייבות של 36 חודשים וקנס יציאה של אלפי שקלים ועוד שגודל ככל שהזמן עובר. בסוף הקנס מגיע להמון כסף נראה לי משהו כמו 4000 שקל. אבל זה רק אם אני מבטל את החבילה.


דירוג: 2  
79.
הם הערימו עליי קשיים רבים, ובסוף קנסו אותי!
16:40 1/9/2010
 התנתקתי מהוט

דירוג: 4  
78.
הוט מטעה הציבור
16:40 1/9/2010
 צדי
עובדי הוט מודרכים ע"י ההנהלה לעקב הוראות ניתוק ע"י תרוצים שונים ומשונים. עצתי לכל אלא שרואים רק ערוצי ישראל לקנות ממיר חדש שעולה כ 360 ש"ח ובאמצעותו ניתן לראות כל ערוצי ישראל. ואן צורך לשלם להוט למעלה מ 2500 ש"ח בשנה.

דירוג: 9  
77.
השרות הכי גרוע במדינה
16:40 1/9/2010
 אחד שנדפק
   מוסיפים עוד 100 ש"ח בחודש ועוברים ל - יס

דירוג: 7  
75.
הוט חושבת שכולם מטומטמים?
16:38 1/9/2010
 גדעון
הוט חושבת שכולם מטומטמים? יזו שחצנות והתנשאות, להחליט עבור הלקוח אם הוא רןצה להתנתק או לא.

דירוג: 9  
74.
אתם הגולשים, חבורה של צבועים.
16:38 1/9/2010
 יוסי ב.

דירוג: 2  
73.
DTT !!! למה בכלל לשלם להם? על מה? אין שם מה לראות
16:20 1/9/2010
 לקוח לשעבר
עדיף DTT בחינם, ובלי בעיות, הוראות קבע, תשלומים מיותרים... ובקיצור בלי כאה ראש.

אנשים!!!! תקנו DTT 

דירוג: 13  
72.
http://he.wikipedia.org/wiki/DTT
16:20 1/9/2010
 פורש בזמן

דירוג: 3  
71.
אין סיכוי שהוט יפסידו במשפט, ולמה?
16:20 1/9/2010
 הראשוני
כי המקורבים שם מתרועעים עם הרשות השופטת,ובנוסף ההורים שלהם מבלים ביחד במשך השנה ,כמו כן הסבתא של המשקיע הראשי היא האמא של היחצ"ן שלהם שנשוי לבת של בעל המניות הגדול שלהם, שעושה עסקים עם הילדים של שופט שמכיר את הסבתא רבא שלא נעים לו ממנה,כי בעלה היה הסנדק של בנו,
 <הבנת את זה ברוך?

דירוג: 10  
70.
הצלחת!! הוט החברה השנואה בישראל. הרוויחה בצדק
16:20 1/9/2010
 הרצל

דירוג: 12  
69.
יש לי הוט מזה 5 שנים, לא יודע מה רוצים מהם ? בסוף
16:20 1/9/2010
 ענת אנליסטית
כולם אותו דבר, אבל הוט קצת יותר טובה מבחינת מענה טלפוני לשאלות ותקלות. זהו.

דירוג: 1  
68.
תבעתי וקיבלתי פיצוי-טיפים לניתוק
16:20 1/9/2010
 ג`וני
ממליץ לכם לעשות את מה שעשיתי-
 הם סירבו לנתק אותי,טירטרו אותי שבועות עד שהחלטתי לתבוע אותם.
 התהליך מאוד פשוט-
 משלמים 100 ש"ח אגרת בית משפט,קובעים לך תאריך למשפט ואחרי 3 חודשים אתה נפגש עם עורך הדין שלהם והוא נותן לך פיצוי בסדר גודל של 1000-3000 ש"ח.
 הכי פשוט והכי קל.
 חברות התקשורת סומכות על עצלנות השופטים ועצלנות הלקוחות אז הן עושות "מצליח".ועובדה שזה מצליח להן!
 ממליץ לכם בחום לתבוע אותם-זה פשוט,קל ונוח.

דירוג: 22  
67.
למה רק 105 מש"ח? - חלק ב`
16:20 1/9/2010
 לקוח שהצליח להתנתק
 המשך לקודם...  ...להתנתק גם לקח מספר חודשים, וגם טירטרו אותי עם איסוף הציוד (שיתנה זיכוי על חיובים עודפים שביצעו), שלחו אותי לנקודת איסוף שנסגרה, כפיצוי אמרו שישלחו שליח, תואם מועד ראשון והלשיח לא הגיע, תואם מועד שני והשליח שוב לא הגיע, לאחר שפניתי למנכל חברת האיסוף, תואם מועד, בא השליח, לקח את הציוד, החתים אותי על טופסוזרק את הציוד שלקח בפח האשפה הקרוב - ראיתי זאת במו עיני אז אני שואל אתכם, זו חברה רצינית?
   

דירוג: 5  
66.
למה רק 105 מש"ח?
16:20 1/9/2010
 לקוח שהצליח להתנתק
אני באמת שואל למה זה בה לידי ביטוי רק ב 105 מש"ח, אני חושב שצריך לקנוס את החברה הזו בהרבה יותר. בסביבות ה 500 / 600 מיליון ש"ח ולא שקל פחות.
 התלאות שאני עברתי איתם גם בהתחברות ולא פחות בהתנתקות הם פשוט לא יאומנו. נתחיל בזה שסיכמתי על חבילה מסויימת שגם כתובה לי בחוזה עם התחייבות לשנה. בחודשיים הראשונים הכל היה בסדר, לאחר חודשיים פתאום החלו להגיע חשבוניות מנופחות, בירור מעמיק עם נציגים רבים, העלה כי התוכנית אליה התחברתי שונתה במפתיע ע"י מחשב, ולהפתעתי נאמר לי שבשל כשל טכני לא ניתן לתת לי את התוכנית שהייתה לי. ואני אאלץ לחיות עם התוכנית החדשה, היקרה יותר.
   רק כעבור 5 חודשים ואחרי יסורים רבים הועילו בטובם חברי HOT לסדר את החבילה, ולקבל את הזיכויים המגיעים לי לקח עוד 3 חודשים, וזאת לאחר שכל זיכוי היה מלווה בטעויות רבות והיה נדרש לבצע תיקונים רבים.

דירוג: 5  
65.
אפשר לבטל בין רגע גם התשלום באשראי , מנסיון.!!!!!!
16:20 1/9/2010
 משה

דירוג: 2  
64.
עכשיו כבר בטוח שלא אחזור אליכם
16:20 1/9/2010
 אבי
הוט, חבורת שרלטנים שמנצלת את טוב ליבם של לקוחותיה. לכל הלקוחות שלא יודעים עדיין, ניתן לחסום את כרטיס האשראי ואז לתת להם לרדוף אחרינו במקום שאנו נרדוף אחריהם.
 אנחנו עכישו נתחיל להתעלל בכם, נקרא לאנשי מכירות של הוט לבתים, נבזבז את זמנם אז נשלח אותם חזרה.

דירוג: 10  
63.
אני לא מבין את כל הצרכנים הבכיינים: כל כך הרבה....
16:20 1/9/2010
 
תלונות על החברה הזאת ואנשים לא עושים מעשה. קבלו טיפ מאדם עם ניסיון:
 קנו לעצמכם צלחת לוויין (1500 ש"ח), 500 ערוצים, כל הערוצים הישראליים (1,2,10,33,99) וזהו. ללא תשלום חודשי וללא תסכול.
 אפשרות אחרת קנו ממיר DTT מהדואר (400 ש"ח), קבלו את הערוצים : 1,2,10,33,99 וסיגרו עניין.

דירוג: 7  
62.
להכניס את הפושעים ובראשם המנכ"ל לכלא
16:20 1/9/2010
 גנבים עם רשיון
מכריחים אותך להתחבר ללא רצונך. חוצפה

דירוג: 6  
61.
שקרנים בהנחית ההנהלה ועל זה יש להעמידך לדין
16:05 1/9/2010
 שאול
אני במסלולל ללא התחיבות וכל חודשיים שלשה החברה מעלה לי את המחיר בפעם האחרונה בכ % 5 . יש להעמיד גם את חברי הכנסה שנותנים יד לדבר.אך מאידך אולי הם נותנים יד לחברות הללו בתמורה ????

דירוג: 14  
60.
להתעלם ????
16:05 1/9/2010
 בופ קטן
ואם אנחנו נתעלם מהדרישת תשלום שלכם???
חבורה של אפסים !!!!!!!!!!!!
 בית המשפט צריך לתת להם בראש וחזק.....!!!
   לוקחים את החוק לידים  ועושים בלקוחות מה שרוצים.........

דירוג: 11  
59.
הם כושלים נקודתית עם כל הלקוחות
16:02 1/9/2010
 אבי
התרגיל הזה הוא מובנה לכל הלקוחות. כאשר אתה מודיע שאתה רוצה להתנתק, גם אם ההודעה באה על רקע ליייס וגם אם ייס כבר העבירה את הודעת הניתוק להוט, מוקד שירות הלחוקות יסרב לקבל את הודעת הניתוק ויעביר אותך למחלקה שימור לקוחות שרק היא מוסמכת לקבל הודעת ניתוק. בשלב הבא באופן מובנה תמתין זמן ארוך במיוחד על מנת ליאש אותך. אם התייאשת וניתקת הם לעולם לא יחזרו אליך. אם בקשת משירות הלקוחות שאותה מחלקה תחזור אליך, תקבל תשובה שלא ניתן לעשות זאת, אלא רק בהעברת השיחה.\
  נ.ב.,
  הייתה להם מחקת שירות בפ"ת שניתן היה להשאיר בה את הממיר והיום אין להם מחלקת שירות.

דירוג: 14  
58.
השרות לא טוב,מענה זמן ארוך,שכחו שהם לא לבד-
16:02 1/9/2010
 הוט בעיתית

דירוג: 3  
57.
מעדיף לשלם יותר ל- YES ולא להיות בהוט
16:02 1/9/2010
 יוסי
שירות גרוע, זמני המתנה מזעזעים, יחס מנוכר ולא אישי.
רק כשאתה לקוח פוטנציאלי מתייחסים אליך ועונים מהר לשיחה.
הם "הרוויחו" את המוניטין שלהם ביושר.

דירוג: 14  
56.
אתם לא לבד
16:02 1/9/2010
 גרשון
גם אני בקשתי להתנתק בינואר ועד היום אני בהליך התנתקות. את החזר הכספים הם עדין לא עושים, אבל את הקנס חייבו במיידית. לקח כחודשים עד אשר היה ניתן להזמין טכנאי שיבוא לאסוף את הציוד אחר הצהרים וכו`... לא ידעתי שיש טביעה יצוגית, שכן זאת מגמה ולא מקרה בודד כפי שהחברה מתארת.

דירוג: 4  
55.
צריך לשלול להוט את הרשיון. רשיון אינו זכות להתעלל
16:02 1/9/2010
 בציבור

דירוג: 11  
54.
מי שמנוי להוט = כמו מסומם שזקוק לסם
16:02 1/9/2010
 לילי
וככה בדיוק החברה מתייחסת אליו.

דירוג: 4  
53.
זה טיעון שהולך טוב אצל אנסים - חשבתי שהיא אומרת לא
16:02 1/9/2010
 כעמדת מיקוח
זה טיעון שהולך טוב אצל אנסים - חשבתי שהיא אומרת לא כעמדת מיקוח.
 נקווה שבית המשפט יסביר להוט מה המחיר של גישה כזאת.

דירוג: 10  
52.
להוט יש את השרות הגרוע ביותר שקיים כיום
15:54 1/9/2010
 !!!
בשוק , כבר ע`פ התשובה ש ל המנכ`ל רואים עם מי יש לנו עסק  הם "הכי בסדר"  הלקוח הוא התחמן הגדול שרוצה דיל טוב יותר מהעושקים  הם לא מבינים שלגיטימי לרצות להתנתק ולחפש מקום טוב וזול יותר .
 שיטה של המאפיה אתם תשארו בעל כורחכם  ותשלמו מה שנגיד   אדון מנכ`ל מה שצריך לעשות זה לפטר את כולכם ולבנות שם תשתית טובה יותר  לא הבנתם שאנחנו מפרנסים אותכם ולא ההפך !!

 בושה של חברה  החברה היחידה שיש אתר "אני שונא את הוט "ברשת מעניין למה  אדון מנכ`ל יקר  א ע`פ מה שאתה אומר אתם"אונסים" את הלקוח אומר לא אבל מתכוון לכן  בושה  של אימרה !!

דירוג: 21  
51.
תשובת הוט מפלילה ,מותר ללקוח להתמקח כי זה מצליח.
15:54 1/9/2010
 חיימקה

דירוג: 21  
50.
גם אני חוויתי את הנושא על בשרי- כל הכבוד לתובע..
15:54 1/9/2010
 עו"ד

דירוג: 9  
49.
לשלם בהוראת קבע-הבעיה בכרטיס האשראי
15:54 1/9/2010
 דוד
כך לא תחויבו מעבר לנדרש.תבטלו את הוראת הקבע בבנק ותנו ל HOT לרדוף אחריכם.
 בעת תשלום בכרטיס אשראי,חברות האשראי מסרבות לבטל עיסקה ללא אישור הספק.(מי יודע מה המניעים כאן?)

דירוג: 5  
48.
לצחוק או לבכות? המנכ"ל מעורב שם במשהו? לפטר ומייד
15:54 1/9/2010
 וי וי

דירוג: 8  
47.
רבאק להעמיד בני אדם 3 חודשים בסטנד ביי?
15:54 1/9/2010
 שולי
ומי ישלם על הפרשי הצמדה וריבית ? תחשבו מדובר על סכומי עתק.

דירוג: 15  
46.
חברת חמסנים, אני צריך רק 7 ערוצים ומשלם ל 100 למה?
15:54 1/9/2010
 ישראל ישראלי
הגיע הזמן שנשלם לפי הצריכה והשימוש ולא חבילת מינימום שהיא מקסימום. אם אני צורך רק עשירית מהחבילת המינימום  שיקבלו רק עשירית מהתשלום המגיע לחבילת מינימום. נוכלים תאבי בצע שמוצצים את הלקוחות.

דירוג: 13  
45.
לחוצפה כנראה אין גבול
15:49 1/9/2010
 שי
מי היא (HOT) שתחליט בשביל הלקוח אם הוא רוצהאו לא רוצה לשפר את תנאי החוזה איתם.
 וזה לגיטימי מבחינת הלקוח.
 אם הלקוח רוצה להתנתק זו זכותו והחברה מחוייבת לנתקו מיידית לא כל תנאי.
 אני מקווה שבית המשפט יקנוס אותה בסכום עתק למען יראו וייראו!

דירוג: 17  
44.
הוט גם לא מחזירה כספים...
15:49 1/9/2010
 22
התנתקתי מהשרות הגרוע של הוא האינארנט החזרתי להם את המודם ופשוט הוט ממשיכים לחייב אותי .
 ההפסקתי  להם את החיוב דרך חברת האשראי ומה הוט רוצים גם כנס יציאה .
 את היתרת כסף שהוט חיבים לי הם לא מחזירם כבר יותר משנה לאחר עשרות טלפונים בטענה שזה בטיפול .
   בבד בבד הוט תובעים אותי שאני לא משלם להם את הכנס יציאה דרך חברת העורכי דין "רד" .התקשרתי ל"רד" וואלה טוענים : הוט לא חיבים לך כסך לאחר שהם שולחים לי דפסים שאף אחד לא יכול להבין זה חברת הוט. את הכסף שהוט חיבים לי עד רגע זה לא קיבלתי את הכסף שאני חיב להם הם תובעים בבית המשפט.
   חברה של נוכלים זהירות לא להתחבר

דירוג: 11  
43.
כשאת אומרת לא למה את מתכוונת? למה את מתכוונת כשאת
15:49 1/9/2010
 כמו הטרדה מינית

דירוג: 8  
42.
אסור להתמקח?
15:49 1/9/2010
 דוד
הוכח לא פעם כשהלקוח מתמקח איתם,הוא זוכה לתנאים משופרים,ביטול חיובים נלווים.
 לו הדבר היה תלוי רק בי מבלי להתחשב בזוגתי,הייתי שלשום מתנתק מHOT.
 הפרעות בתקשורת באינטרנט,שיבושי קליטה בממיר הHD.
 אי עמידה בהתחיבות וחיוב בניגוד לכתוב.
 החברנ הזאת חרטה כנראה על דגלה את דגל ההתאבדות .

דירוג: 6  
41.
הם חושבים בשבילנו? להתנתק ומייד מהזבל הזה
15:49 1/9/2010
 הוטי

דירוג: 5  
40.
הוט- החברה הגרועה ביותר
15:49 1/9/2010
 חן
מחייבים חיובי יתר על תכנים שלא הוזמנו מעולם ואח"כ צריך לעבור משא יסורים עם נציגי השירות{שמלמדים אותם לשקר} עד שהם מודים שהטעות היא של הוט ומבטיחים לשלוח זכוי שמעולם לא הגיע אלינו ואנו ממשיכים בשיחות איתם.
 חובה להקליט כל שיחה איתם כראיה עתידית בבית משפט והטוב ביותר זה להתנתק מהם שזה סיפור לא פשוט לכשעצמו. לנוכח כתב ההגנה ההזוי שלהם הרי הם מודים שאין הם פועלים לפי החוק ויש לקוות שבית המשפט יחייבם.
  חברה של נוכלים ושקרנים.

דירוג: 10  
39.
אחי ביקש להתנתק מהם 4 חודשים!! לא ניתקו אותו...
15:49 1/9/2010
 אח של לקוח
וחייבו אותו בכ- 800 ש"ח - עבור התקופה שלאחר הודעתו. אחי ביקש הרבה פעמים לנתק אותו ולא עזר לו כלום. לאחר מכן הוציאו לו מכתבי התראה. לבסוף הוא נאלץ לשלם להם. מדובר בחברה מושחתת. שומר נפשו ירחק!!

דירוג: 17  
38.
שיחליפו מנכ"ל ומשרד עו"ד - הם באמת מט...
15:48 1/9/2010
 הצוחק

דירוג: 1  
37.
הפרצוף המחייך/ לועג של המנכ"ל - בכוונה?
15:48 1/9/2010
 ניר
כל פעם שיש ידיעה על HOT ומתנוסס פרצופו של הרצל עוזר עם אותו חיוך לועג, אני מחייך בעצמי על עוד יום שעבר מהרגע שהתנתקתי מהם.
 

דירוג: 9  
36.
ב 2400 חסכון של הוט תיקנו מחשב נייד
15:48 1/9/2010
 סתיו
ותגלשו חינם בבתי קפה

דירוג: 8  
35.
להוט יש את רמת השירות הגרועה בארץ !!
15:48 1/9/2010
 לקוח לשעבר
כמה עוול וקשיים עברתי איתם. לעולם לא אתחבר אליהם שוב. אפילו בחינם !!

דירוג: 9  
34.
החוצפה של הוט הם יודעים מה אנחנו רוצים ולא צריך
15:48 1/9/2010
 הבורר
לשאול אותנו כלל יש להם את פרטי האשראי שלנו והם מחיבים אותנו כי הם יודעים מה אנחנו רוצים  הם גם יחליטו בשבלנו איך להיתמכח   איתם . ברגע שפרטי האשראי שלנו אצלם הם הופכים לבעלי הכוח ומחיבים אותנו לפי ראות עינהם למרות בקשות הניתוק שלנו.גם לי היתה פרשת היתנתקות ביגלל פטירת אימי הם נהנו להיתעלל בי תקופה די ארוכה למרות ששלחתי להם תעודת פטירה.בסוף הם ניתקו מיום הפטירה אבל הטירטור  היה אדיר עשרות טלפונים המתנות של 15 -45 דקות העברה מצוות לצוות יאוש טוטלי.אני מקווה שיפסידו בתביעה וילמדו לקח.

דירוג: 6  
33.
מה אפשר לעשות שבלי איום להתנתק לא זז כלום
15:48 1/9/2010
 אודי
הרי תמיד אומרים זה המחיר הכי טוב ואז שאני אומר תנתקו אותי,הם עונים לך בסדר יחזרו אליך מקשרי לקוחות וכשאר מתקשרים משירות לקוחות מתברר שהמחיר הרבה יותר נמוך פתאום.
 

דירוג: 7  
32.
אנא הסבירו לי מה זה dtt ומה נותן
15:48 1/9/2010
 ישראל ישראלי

דירוג: 1  
31.
אם יהיו עוד מספר חברות לווין או כבלים הבעיה תפתר
15:48 1/9/2010
 ציקי

דירוג: 1  
30.
כול הכבוד על התביעה
15:46 1/9/2010
 ?????
יש חוק  והם מודים שהם עוברים על החוק  ומצפצפים על כולם , לכן  בית המשפט צריך לקנוס אותם בכבדות  שירגישו מה זה זה  לעבור על החוק ולזלזל בלקוח שמפרנס אותם!
 השירות של הוט הוא אחד הגרועים הנמכ`ל כבר יודע  שלקוח שמבקש להתנתק הוא לקוח שרוצה דיל טוב  , אבל אם אני בתור לקוח מבקש להתנתק  אז תנתקו   ברגע שהודעתי שברצוני להתנתק  ע`פ חוק המנכ`ל יכול לחשוב מה שהוא רוצה  אתם חייבים לנתק  אם אתם רוצים לבוא ולדבר אתם תרדפו אחר הלקוח  אם כולם היו תובעים היה פה  סדר וכול המונופולים הנ`ל לא היו עושי ם מה שהם רותים ושמים ז  על הלקוח והחוק בית משפט חייב להחמיר איתם !!!

דירוג: 14  
29.
זו ללא ספק החברה עם השירות הגרוע בעולם
15:46 1/9/2010
 צ`ומפי

דירוג: 11  
28.
גם בבית המשפט יושבים טמבלים -כן
15:46 1/9/2010
 מישו

דירוג: 12  
27.
צחקתי ככה, כמעט נפלתי בריצפה...
15:46 1/9/2010
 חובב זהב

דירוג: 3  
26.
זה לא כתב הגנה אלא אישוש התביעה !
15:46 1/9/2010
 לידיעת עורכי הדין של הוט !

דירוג: 16  
25.
חברה גרועה שלא מתביישת לשקר ללקוחות שלה
15:46 1/9/2010
 אני שונא את הוט
תברחו ממנה כל עוד נפשכם בכם !

דירוג: 16  
24.
קליטה טובה..
15:34 1/9/2010
 פורש בזמן
איכות התמונה עולה בגדול על שידורי הוט ויס

דירוג: 3  
23.
"לא באמת רוצים להתנתק" נו באמת
15:34 1/9/2010
 האפרוח הזועם
  אין להוט עורכי דין טובים יותר ??? אם כך על התובע לטעון, כי לקוחות המבקשים להתחבר, לא באמת רוצים להתחבר, כי אין יותר מדי מה לראות, וקרוב לודאי שיעשו להם את המוות כשיירצו להתנתק (והם יירצו) ולכן אין לחייבם מלכתחילה.
 

דירוג: 36  
22.
להתנתק מייד ולו רק בשל הטענה המקוממת הזאת
15:34 1/9/2010
 צביקה

דירוג: 14  
21.
מעכשיו להתקשר למנכ"ל לדווח על ניתוק כך יבינו אותנו
15:34 1/9/2010
 אש

דירוג: 8  
20.
שרות גרוע שקרנים מקצועים בהוט אני לקוח ש/מאס בהם
15:34 1/9/2010
 אבי

דירוג: 17  
19.
חברה ללא זכות קיום!!!
15:34 1/9/2010
 אאא

דירוג: 15  
18.
יש צדק
15:34 1/9/2010
 לקוח הוט
אני ועוד לקוחות מבקשים ניתוק בשביל שיפור שירות

דירוג: 3  
17.
התגוננות כמו במקרה אונס. אמרת לא אבל התכוונת לכן.
15:34 1/9/2010
 יוסי ב.
בתי משפט  כבר מזמן לא אוכלים את זה . לא הוא לא הוא לא.

דירוג: 17  
16.
עם כתב הגנה כזה לא צריך תביעה
15:24 1/9/2010
 Alon
בית המשפט צריך להעמיד את הוט במקומה כדי שכל האחרים יישרו קו, נמאס מהתנהגות שלוחת רסן שכזו. בד בבד על משרד התקשורת לפעול לכך שחברות הענק הללו יחוייבו להעניק שרות גם ללא הוראת קבע, נראה אותם ממשיכים את הגבייה.

דירוג: 35  
15.
יש לנו מזל שזו צורת החשיבה בהוט.
15:24 1/9/2010
 יוסי ב.
תארו לכם מצב שהוט היתה סבורה שבקשת התנתקות של לקוח נובעת מאי שביעות רצונו לגבי כמות הערוצים הפתוחים שיש לו ופותחת אותם בעבורו תוך כדי שבמקביל מחוייב חשבון האשראי שלו על אותם ערוצים, כי כך חשבה שראוי לעשות.
 או מקרה אחר שבו היתה מוסברת אי שביעות רצון של לקוח במחשבה שההסכם הקיים זול מידי וראוי שישלם יותר וגם כאן תחייב הוט את חשבון האשראי של הלקוח שהרי כך חשבה שראוי לעשות.
 ובכן - כל אלו אינם נעשים ע"י הוט ומישהו צריך לקום ולהגיד להם תודה גדולה, להגיד מילה טובה.
 והמישהו הזה הוא אני.

דירוג: 19  
14.
"כשאת אומרת : לא, למה את מתכוונת ? "
15:24 1/9/2010
 ק.ג

דירוג: 21  
13.
חברים תעברו ל dtt
15:24 1/9/2010
 יש קליטה טובה
חבל על 2400 שח לשנה שאתם משלמים להוט בשביל שטויות.

דירוג: 17  
12.
טיעון בסגנון סטלין- האח הגדול יודע מה אתה רוצה באמ
15:24 1/9/2010
 לא יאומן

דירוג: 16  
11.
אין גבול לחוצפה
15:24 1/9/2010
 mosheht
אין גבול לחוצפה של החברה הזאת הממשיכה להתנהג כלפי לקוחותיה כאילו הם מטרד והמשדרת להם שאינה מעוניינת בהם. שומר נפשו ירחק מחברה כזאת.

דירוג: 21  
10.
שירות כמו תגובת החברה - פשוט גרוע
15:24 1/9/2010
 COLD
מגיע לכם!!!

דירוג: 12  
9.
אם זה נראה לכם כתרגיל - תנתקו את הלקוחות ותראו אם
15:24 1/9/2010
 איתן
הם חוזרים.
אדון עוזר, חוק זה חוק ואתם חצופים! הלוואי ויקנסו אתכם!

דירוג: 28  
8.
נו באמת
15:24 1/9/2010
 יואב
כבר כולם יודעים - שולחים פקס , שומרים אישור שליחה ומבטלים הרשאה לחיוב בכרטיס אשראי . מאותו רגע לא עונים להם יותר.

דירוג: 11  
7.
יש נביאים בישראל
15:24 1/9/2010
 אילן
הרי לכם תיאוריה עובדתית , רציתי להתנתק מאוד בגלל השירות הגרוע אבל זה היה כל כך קשה שבסוף התרציתי ואמרתי לנציג השימור תעשו מה שאתם רוצים הרגתם את החשק שלי אפילו להתנתק מכם ...
 

דירוג: 5  
6.
אמרת "לא" אבל בעצם רצית "כן"
15:24 1/9/2010
 כמו אונס


דירוג: 30  
5.
לא להתמקח, להתנתק
15:22 1/9/2010
 יס בינתיים
הייתי מנוי של הוט מספר שנים לא מבוטל, הוט לא למדו להבין שלשמר לקוח קל יותר וזול יותר מלרכוש לקוח, הייתי לקוח "כבד", לא הבינו בשיחת הבהרה, ניתקתי, התחברתי ליס, מחר יס יעשו את אותה טעות, אתחבר להוט במבצע וכו` וכו` עד ילמדו, מי הלקוח ומי הספק (המוכר), כבלים, יס וסלולר שכחו מי הוא מי במערכת היחסים, אז למי שיש קצת שכל, יש דרך להסביר להם. תפסיקו לפחד ותפעלו, תפסיקו לאיים, תתנתקו, בסוף יבינו.

דירוג: 23  
4.
הלוואי והוט יפסידו!
15:22 1/9/2010
 איש
הלוואי וייפלו על שופט שחווה את חוויית ניתוק הוט.

דירוג: 18  
3.
הוט לא רצו לנתק את אימי שהלכה לעולמה
15:22 1/9/2010
 ותק בשוק ההון
כשאני ניזכר מה עברתי עד שנתקו אותי עוברת בי חלחלה מהחברה הזאת.
עד מתי רשעים יעלוזו.

דירוג: 37  
2.
מרגש, אתם פשוט אנשים מקסימים !!
15:12 1/9/2010
 משה
כל הכבוד להוט שהיא יודעת יותר טוב מהלקוחות עצמם, מה הם רוצים ומה טוב בשבילם.
 כן ירבו עוד חברות כל כך רגישות ומבינות נפש לקוחותיהן....
   ממש ריגשתם אותי !

דירוג: 43  
1.
טיעון דמגוגי, כאילו שבביהמ"ש יושבים אידיוטים...
15:12 1/9/2010
 חובב זהב

דירוג: 36