ביה"ח לוינשטיין: התקדמות משמעותית במצבה של יסמין פיינגולד - אלופת ישראל שטבעה בירקון

ד"ר ירון סחר, מנהל המחלקה לשיקום חבלות מוחיות בבית החולים לוינשטיין: "יסמין כבר מתהלכת בכוחות עצמה, ללא עזרת הליכון, מדברת ומזהה את הסובבים אותה ואף החלה באימונים קצרים עם המאמן שלה"

בית החולים לוינשטיין מסר היום (ב') כי חלה התקדמות משמעותית במצבה של יסמין פיינגולד, אלופת ישראל שטבעה בעת אימון חתירה בירקון בתחילת חודש מאי.

"יסמין כבר מתהלכת בכוחות עצמה, ללא עזרת הליכון, מדברת ומזהה את הסובבים אותה ואף החלה באימונים קצרים עם המאמן שלה, בנוסף לטיפולי הפיזיותרפיה, הידרותרפיה והריפוי בעיסוק - כך מסר ד"ר ירון סחר, מנהל המחלקה לשיקום חבלות מוחיות בבית החולים לוינשטיין. "עם זאת, יסמין עדיין מתמודדת עם בעיות של קשב וריכוז ובעיות נוספות בעקבות הטביעה, אשר מושם עליהן דגש בתהליך השיקום שהיא עוברת אצלנו", הוסיף ד"ר סחר.

גם אליזבט פיינגולד, אמה של יסמין המלווה אותה באופן צמוד, נשמעת מרוצה מההתקדמות: "יסמין במצב רוח טוב, חדורת מוטיבציה, עובדת קשה ונחושה לחזור לקדמותה. היא פייטרית אמיתית, נצמדת מאוד להרגליה הספורטיביים, וזה מסייע מאוד בתהליך השיקום שהיא עוברת.הדרך עוד ארוכה, אבל כל התקדמות מוסיפה לתקווה ולאופטימיות כי יסמין תשוב בהקדם לחיים אותה ניהלה טרם הטביעה בירקון".

יסמין פיינגולד / צלם: האוניברסיטה הפתוחה