ליאור חורב נפגש עם האלוף אבי מזרחי בשירות המילואים

דובר צה"ל: "בצה"ל משרתים עשרות אנשי מקצוע בתחומי העיתונות והדוברות. פעילותם מפוקחת והמלצותיהם מועברות לאישורו של דובר צה"ל

אלוף פיקוד המרכז, אבי מזרחי, נפגש עם מנכ"ל ארד תקשורת ליאור חורב לפגישת עבודה אחת בזמן ששירת במילואים - כך נודע ל"גלובס". עוד נודע שחורב ייעץ למזרחי בעת שכיהן כראש מטה מפקדת זרוע היבשה, וגם זאת במסגרת שירות המילואים שלו. מזרחי מועמד לתפקיד רמטכ"ל, אך מעריכים כי הוא בעל הסיכויים הקלושים ביותר לזכות בתפקיד.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי "בצה"ל וביחידת דובר צה"ל משרתים עשרות אנשי מקצוע בתחומי העיתונות, הדוברות וכיוצא בזאת. פעילותם של אנשי המילואים הללו מוסדרת ומפוקחת, והמלצותיהם המקצועיות מועברות לאישורו של דובר צה"ל. שירות זה דומה במהותו למשפטנים המשרתים במילואים ובפרקליטות הצבאית ולרופאים המשרתים במיל' בחיל הרפואה".

דובר צה"ל הדגיש בתגובתו כי אנשי המילואים הללו אינם משמשים יועצים אישיים, אלא עוסקים אך ורק בתחום האחריות של החיל, הפיקוד או הזרוע הרלוונטיים. "ליאור חורב שירת במילואים במדור הדוברות של מפקדת זרוע היבשה. במהלך שירות המילואים שלו השתתף חורב בכמה פגישות שבהן השתתפו גם ראש הזרוע ודוברת הזרוע".

דובר צה"ל התייחס גם לשירותו של חורב בפיקוד מרכז, שעליו מופקד מזרחי: "כיום מוצב חורב בפיקוד המרכז ובמסגרת תפקידו נפגש עם מפקד הפיקוד ועם נציג דובר צה"ל בפיקוד לפגישת עבודה אחת ובה נדונו ענייני פיקוד המרכז בלבד".

מארד תקשורת נמסר בתגובה: "ליאור חורב שימש כחייל מילואים ותיק במפקדת זרוע היבשה במשך כמה שנים, ובאשר לפרטים על שירותו אנחנו מפנים לדובר צה"ל".