מזור רובוטיקה השלימה מכירה ראשונה במערב ארה"ב

החברה השלימה מכירה ראשונה של המערכת הרובוטית לניתוחי עמוד שדרה - ה-Spine Assist - לרשת בתי-החולים האוניברסיטאיים בקליפורניה

מזור רובוטיקה , העוסקת בפיתוח מכשור רפואי, מודיעה היום (ג') לבורסה על כניסה לרשתות בתי הספר לרפואה בארה"ב. החברה השלימה מכירה ראשונה של המערכת הרובוטית לניתוחי עמוד שדרה - ה-Spine Assist - לרשת בתי החולים האוניברסיטאיים בקליפורניה.

מזור מעריכה כי מכירת המערכת, ומכירות עתידיות נוספות לרשתות בתי הספר לרפואה בארה"ב, יחזקו משמעותית את ההכרה ביתרונות מערכת ה-Spine Assist ויאפשרו לחברה לחשוף את הטכנולוגיה, כמו גם את קלות השימוש שבה, בפני דור העתיד של רופאי ומנתחי עמוד השדרה, נוירוכירורגים ואורתופדים, בארה"ב.

מזור רואה חשיבות אסטרטגית בקבלת ההזמנה מבית החולים ומעריכה כי מכירה זו עשויה להשפיע על יכולת המכירה לבתי חולים אחרים המצויים באותה הרשת. להערכת החברה, התקנת המערכת בבית חולים זה עשויה להוביל לביצוע ופרסום של מחקרים אקדמיים קליניים רבים על ביצועי המערכת והצגתם בכנסים מקצועיים שונים על ידי רופאי בית החולים.

המכירה לאוניברסיטת קליפורניה מהווה מכירה ראשונה של מזור במערב ארה"ב ומצטרפת למכירות קודמות של מזור בשוק האמריקני לפי מחיר ממוצע של יותר מחצי מיליון דולר למערכת.

מנכ"ל החברה, אורי הדומי, מציין כי "אני שמח שהמאמץ השיווקי שאנו מבצעים בארה"ב הוביל את מזור להשלמת מכירה ראשונה של המערכת הרובוטית לבית חולים אוניברסיטאי יוקרתי בקליפורניה, המהווה הכרה מקצועית מרשימה והזדמנות עסקית חשובה להמשך מכירת המערכת ברשת בתי הספר לרפואה בקליפורניה ובמדינות מובילות נוספות בארה"ב. מכירת המערכת לאוניברסיטאות בארה"ב הינה בעלת משמעות אסטרטגית כפולה עבור מזור: דור העתיד של רופאי ומנתחי עמוד השדרה בארה"ב נחשף ומתנסה באופן זה בטכנולוגיה של החברה ועשוי לקדם את אימוצה כסטנדרט טיפולי בעתיד; וכן צפוי להיאסף חומר אקדמי רב, מחקרי וקליני, שעשוי ליצור תהודה בעולם האקדמי ולשמש בעתיד את מזור. השוק האמריקאי הוא מנוף חשוב ביותר להגדלת היקף המכירות של החברה ולהערכתנו יתרונות המערכת הרובוטית הייחודית יובילו אותנו להגדלת קצב צמיחת המכירות של מזור ב-2011".