ynet תרכוש את 50% הנותרים של הרשת החברתית Bona מדפי זהב

זאת במטרה להגביר את הפופולריות של האתר בקרב בני-הנוער - קהל שבו ynet סובלת מנחיתות יחסית בהשוואה לוואלה או ל-nrg ; מספר המשתמשים הפעילים באתר Bona עומד על 80 אלף בני-נוער

פורטל ynet צפוי לרכוש את 50% הנותרים של הרשת החברתית Bona מקבוצת פרו שבשליטת דפי זהב - כך נודע ל"גלובס". זאת במטרה להגביר את הפופולריות של האתר בקרב בני-הנוער - קהל שבו ynet סובלת מנחיתות יחסית בהשוואה לוואלה או ל-nrg.

צעד זה מהווה גם צעד הגנתי אל מול מתחרתה וואלה , לאחר שהאחרונה רכשה לפני כחודשיים 34% מהרשת החברתית הפופולרית מקושרים, ואל מול nrg, שבבעלותה הרשת החברתית שוקס.

צעד זה יוביל לכך שבואנה תהיה בשליטתה הבלעדית של ynet, לאחר שבאוגוסט 2007 רכשה 50% מהאתר בסכום מוערך של כמה מאות אלפי שקלים.

אתר בואנה, שעלה לאוויר בתחילת 2007, הוא רשת חברתית המיועדת לתלמידי תיכון. האתר מאפשר לגולשים לזהות את עצמם כחברי כיתה מסוימת, פעולה שגורמת לכל חברי הכיתה לעלות מולו. מספר המשתמשים הפעילים באתר עומד על 80 אלף בני-נוער.

עם הזמן התפתח האתר, וכעת הוא מגדיר את עצמו בפורטל תוכן לצעירים שמתמקד בנושאים שמעניינים את הצעירים כגון צבא או רישיון נהיגה, לצד מאפיינים של רשת חברתית. הגדרה זו מהווה צידוק לצעד של ynet, שעל-פי סקר TIM הוא הפורטל הישראלי השני בגודלו בישראל, אחרי וואלה, עם שיעור חשיפה שבועי של 60.7%, 2.137 מיליון גולשים מדי שבוע.

בדפי זהב אישרו כי אכן מתנהלים מגעים ליישום עסקה כזו.