הקפיץ המלחיץ /בעידן של מיתוג ושל עיצוב כל מה שזז במטבח, מפתיע לפגוש פיתוח ישראלי יעיל ופשוט כל-כך

בשנת 1914 המציא ג'יימס פרקינסון אמצעי בטיחות להובלת מזון המאוחסן בכלי קיבול. מאז נרשמו פטנטים נוספים למטרה זו, ועכשיו מצטרף לחבורת הממציאים רומי גולדהמר מישראל, טבח חובב המתמחה ב"תבשילי סבתא". גולדהמר שדרג את ההמצאה המקורית, רתם אותה למטרות קולינריות, והוא משווק אותה תחת השם הבלתי אפשרי Easy Pot Pressure Maker, המשווע לשם עברי קצר וקליט. באופן זמני נכנה את הפיתוח "הקפיץ המלחיץ", בשל כוחו לאטום סיר ולשמור על הלחץ בעת הבישול ללא שימוש במגבות, בסמרטוטים או במשקולות. המלחיץ מורכב מאטם ומרצועת סיליקון, המתלבשים בעזרת קפיצים ותופסנים על כל סיר שקוטרו 25-20 סנטימטרים, והופכים אותו למעין סיר לחץ.

בדקנו: תפעול הגאדג'ט נראה מורכב במבט ראשון, אך למעשה הוא פשוט מאוד; השימוש בו מקצר באופן משמעותי את משך הבישול של אורז, דגנים, ירקות, בשר ועוף, ובדרך זו חוסך אנרגיה וכסף; הוא מאפשר להימנע מהצורך להוסיף מים בעת הבישול, ושומר על עסיסיות המזון ועל מרקמו; אפשר להשתמש בו גם בתנור כשמכינים חמין, גולש וקדרות בשר. בזכות האטימה המוחלטת ורצועת הביטחון, הוא גם מאפשר לנייד את הסיר בבטחה במקרה שעליכם להביאו, למשל, לארוחת ערב אצל הדודה והדוד.

בעידן של מיתוג ושל עיצוב כל מה שזז במטבח, מפתיע לפגוש פיתוח ישראלי יעיל ותמים כל-כך למראה. עד שמשווק זריז ירכוש את הזכויות, יצבע את הסיליקון, יעצב את הקפיץ, ישדרג את האריזה ויעניק ל"מלחיץ" שם ומחיר עדכניים, אפשר לרכוש במחיר היכרות בשיווק ישיר. רק זכרו לקרוא את הוראות הבטיחות לפני השימוש.

59 שקלים בנחלת בנימין 147 תל אביב. בתוספת 10 שקלים דמי משלוח אפשר להזמין בטל' 03-5181142 וב-www.pressure-maker.com/he.