האם HOT נערכת לפיטורים? עובדים התבקשו לתאר להנהלה מה כוללת עבודתם

סמנכ"ל התוכן, קרני זיו, הודיעה היום על התפטרותה, לאחר שהתבקשה לקצץ 140-200 מיליון שקל בתחום התוכן

עובדים בחברת הכבלים HOT התבקשו לתאר בטופס שהועבר אליהם מה כוללת עבודתם. העובדים נדרשו לציין את תיאור עבודתם, היקפה והמאמץ שהיא דורשת.

על פי גורמים בחברה, מדובר בנוהל מקדים לתהליך פיטורים שיחל בחברה.

ל"גלובס" נודע עוד כי כבר בימים הקרובים צפויה להתקיים ישיבה בחברת הכבלים בה יתקבלו החלטות באשר להיערכות מחודשות של כח האדם בחברה.

מדיניות חדשה

בתוך כך הודיעה סמנכ"ל התוכן של HOT, קרני זיו, על התפטרותה. ההודעה היא תולדה ישירה של המדיניות החדשה בחברת הכבלים אשר שמה דגש על התשתיות על פני התוכן.

מדובר במדיניות אותה מנהיג בעל המניות החדש בחברה פטריק דרהי. זיו התבקשה לקצץ בין 140 ל-200 מיליון שקלים בתחום התוכן. את מקומה ימלא יורם מוקדי שישמש כסמנכ"ל התוכן והרגולציה - תולדה של אותה מדיניות חדשה בחברה.

"בשלוש השנים שחלפו מאז מוניתי, זכיתי להיות שותפה למהלכי תוכן יוצאי דופן", כתבה זיו במכתב ההתפטרות שלה. במכתבה ציינה זיו את הישגיה בשנים האחרונות. זיו הייתה שותפה להעלאת ערוצים חדשים, ליצירת הפקות מקור בולטות, ולביסוס ה-VOD. "ניצחתי בגאווה גדולה על מהלכים אלו בעזרתם של אנשי החטיבה שלי, ואני גאה בהישגינו", כתבה זיו, "אני מרגישה שהפכנו את HOT לפלטפורמת תוכן אטרקטיבית ביותר עבור לקוחותיה - תוכן שבמקרים רבים תרם ליצירת שיח תרבותי וחברתי בישראל. הודעה זו של התפטרותי, תביא לידי סיום שלוש שנים שבהן היווה התוכן את מקור הגאווה של HOT".

זיו שימשה בעבר כמנהלת ערוץ הילדים וכסמנכ"ל התוכן של נגה תקשורת. היא החלה את הקריירה שלה לפני כ-14 שנים כתסריטאית בערוץ הילדים, בהמשך שימשה כעורכת בערוץ 2 ושבה לערוץ הילדים.

"תרומה נכבדה"

הרצל עוזר מנכ"ל HOT אמר על עזיבתה של זיו, "קרני תרמה תרומה נכבדה למיצובה של HOT כחברת התוכן מספר אחת בארץ, ואני מאחל לה הצלחה בכל דרך בה תבחר. אין לי ספק כי יורם ימשיך להצעיד את התוכן של החברה קדימה, ויתרום מניסיונו הרב בחברה ובתחום התוכן".

מ-HOT לא נמסרה תגובה עד מועד סגירת הגיליון. *