מצלאוי עושה זאת שוב: פרויקט פינוי-בינוי של 120 יחידות דיור בכפר סבא יוצא לדרך

הפרויקט יכלול דירות בנות 4 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. מחירן של דירות 4 חדרים בשטח של 120 מ"ר יעמוד על 280-300 אלף דולר

מצלאוי, החברה הראשונה והיחידה עד כה שהקימה פרויקט פינוי-בינוי בישראל הממוקם בקרית אונו ואכלסה את רובו, מתחילה בהקמת פרויקט פינוי-בינוי נוסף, הפעם בכפר סבא, כך נודע ל"גלובס". בפרויקט החדש ייבנו 120 דירות במרכז כפר סבא בין הרחובות ששת הימים, גאולה וגורדון. בימים אלה הגישה החברה בקשה להריסת מרבית הדירות שקיימות במתחם הכולל 40 דירות. יחס הבנייה במתחם יהיה 1 ל-3, כלומר, 3 דירות חדשות על כל דירה שתיהרס. הפרויקט יכלול 3 בניינים יוקרתיים. היקף ההשקעה הצפוי בהקמת הפרויקט הוא 61.5 מיליון שקל והיקף המכירות הכולל נאמד ב-80 מיליון שקל.

הבקשה להריסת המבנים הוגשה לוועדה המקומית לאחר שהחברה השלימה את תהליך פינוי הדיירים מהדירות. ההריסה צפויה במהלך החודש הקרוב והעלייה לעבודות בקרקע מתוכננת עד סוף 2007. הפרויקט יוקם בשיתוף עם משרד הבינוי והשיכון והמחלקה להתחדשות עירונית בראשות סופיה אלדור. הפרויקט יכלול דירות בנות 4 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. מחירן של דירות 4 חדרים בשטח של 120 מ"ר יעמוד על 280-300 אלף דולר ושל דירות 5 חדרים בשטח של 135 מ"ר על 330-350 אלף דולר. בהתקשרות עם הדיירים טיפל משרד עוה"ד דינה יהב ועו"ד חיים בשארי מהמשרד.

שוקי דוידוביץ', מנכ"ל מצלאוי, אמר היום (ד') ל"גלובס" כי "זהו פרויקט הפינוי-בינוי השני הנבנה בישראל לאחר שהפרויקט הראשון בקריית אונו נבנה ושווק בהצלחה ע"י החברה. להערכתו, גם לפרויקט בכפר סבא צפויה הצלחה דומה, לאור מיקומו האטרקטיבי והמחירים הנוחים".