המירוץ לתפקיד יו"ר דירקטוריון חדשות 2: יהודה לנקרי עדיין בתמונה

לנקרי משמש כיום כיו"ר הדירקטוריון והוא עשוי כעת להמשיך לקדנציה נוספת

ד"ר יהודה לנקרי חוזר למירוץ לתפקיד יו"ר דירקטוריון חדשות 2. ל"גלובס" נודע, כי למרות החלטה מוקדמת להחליפו, בעקבות פניות שהגיעו למועצת הרשות השנייה, תבחן האפשרות כי לנקרי יישאר בתפקיד.

לנקרי, משמש בתפקיד קדנציה אחת ולא נמצאו ליקויים בתפקידו. על-פי ההערכה גם הוא יוזמן להופיע בפני וועדת האיתור שדנה בימים אלו במינוי.

שמות נוספים

בתוך כך נמשכת הפעילות של איתור המועמדים לדירקטוריונים של חדשות 2 וחדשות 10. לידי "גלובס" הגיעו גם שני שמות נוספים של עורכות הדין, תמי רווה ורחל דון יחיא.

השתיים מצטרפות לשמות נוספים שנחשפו כאן ובראשם של מנכ"ל מכבי חיפה איתמר צ'יזיק שנחשב למועמד מוביל לתפקיד באחד הדירקטוריונים, כנראה של חדשות 2. כמו כן מועמדים יחיאל (חיליק) גוטמן, הפרסומאי רמי סדן והפעיל החברתי משה קריף. בסך הכל, 21 שמות עברו את השלבים המקדימים ברשות השנייה ובכללם אישור משפטי ראשוני וועדת האיתור בראשותו של יעקב שחם.

בישיבה שהתקיימה ביום חמישי האחרון במועצת הרשות השנייה, נערך דיון באשר לפרסומים ב"גלובס" של שמות המועמדים לתפקידים בדירקטוריון.

היו"ר אילן אבישר הזהיר את חברי המועצה ואת אנשי הדרג המקצועי להימנע ממה שהוא כינה "הדלפות" של שמות לעיתונות.

לדבריו הדבר מביא לכך שגורמים בכירים אשר מועמדים מבקשים למשוך את מועמדותם.

ל"גלובס" נודע כי מנכ"ל פרטנר לשעבר דוד אבנר, ביקש למשוך את מועמדותו לתפקיד יו"ר חדשות 2 וכמוהו גם פרופ' שלמה קליש העומד בראש "ג'רוזלם גלובל ונצ'רס".

את תגובתו של לנקרי לא ניתן היה להשיג עד מועד סגירת הגיליון.