לישון כל הלילה מכשיר למניעת דום נשימה בשינה

כיום המוצר העיקרי של החברה הוא מסכה למניעת דום נשימה בשינה, על-ידי הזרמת אוויר דרך הנחיריים. מחלת דום נשימה בשינה מתאפיינת בהפסקות נשימה קצרצרות בזמן השינה, הגורמות להתעוררות - שלעתים כלל אינה מורגשת - ומפריעה להשגת שנת לילה רציפה. רוב החולים בדום נשימתי כלל אינם מודעים להפרעה. ובכל זאת, הם מועדים לתפקוד לקוי בגלל עייפות, וכן למחלות לב, לסוכרת ולשבץ.

פיליפס השיקה השבוע בישראל את המכשיר החדש שלה לטיפול בדום נשימה בשינה. זוהי מסכה המזרימה אוויר לתוך הנחיריים ומונעת את הפסקת הנשימה בעת השינה. "אנחנו מספקים את המסכה הכי נוחה שיש בשוק לדום נשימה", אומר ווייט, "אבל חוקרים גם פתרונות אחרים".

במקביל מפתחת החברה מד מלטונין, כאמור לעיל, לאיכון מיקומו של אדם על מחזור היממה האישי שלו, ולשם כך היא מחפשת שיתופי פעולה עם חברות שמייצרות מלטונין. מעבר לכך, חטיבת התאורה של החברה מעורבת בפיתוח מוצרים המיועדים לחשיפה לאור, במטרה להקדים או לאחר את מחזור השינה.

כמו-כן, החברה מפתחת מכשיר לטיפול שינה ביהביוריסטי - מכשיר לעידוד רגיעה, מחשבה על שינה וכדומה. "שיטות אלה יעילות, אך כיום יש בארצות הברית, למשל, רק 150 פסיכולוגים המומחים בהן, לעומת שלושה מיליון בעלי הפרעות שינה הזקוקים להם. אנחנו ננסה להפוך את זה לאוטומטי".