השיחה

מנור ספורטיבי במדבר

חברת לובינסקי, יבואנית פג'ו לישראל, הזמינה את לקוחותיה שרכשו את רכב הספורט היוקרתי מדגם RCZ ורוכשים פוטנציאליים לרכב, לאירוע VIP במלון הבוטיק ''בראשית'' במצפה רמון. וכך ביום שמשי ונעים יצאה אתמול בצהריים, מצומת גלילות, שיירה של 50 רכבים מהדגם הנחשק לנהיגה של כמה 170 ק"מ לכיוון מצפה רמון. במלון "בראשית" ארגנה חברת לובינסקי לאורחים אירוע חווייתי וכייפי שכולו אדרנלין טהור כולל נהיגה ספורטיבית במדבר. את האירוח המוקפד ליוו מקרוב מנכ"ל החברה דורי מנור, שהגיע יחד עם רעייתו ליאת, ואחותו מימי מנור-טופז מנהלת קשרי הלקוחות בחברה שאף היא הגיעה עם בעלה אסף טופז. עוד הגיעו: אלי אילדיס ומיקי חיימוביץ', ניצן אופיר ורעייתו דנה אביב, השחקן גיא לואל ורבים נוספים. לאחר שסעדו את ליבם בארוחת ערב, המשיכו האורחים את הערב עם הרצאה של אילדיס בנושא המתבקש "פורמולה 1", ונהנו מסדנת סיגרים וקוניאק והופעת ג'אז. היום בבוקר המשיכו הלקוחות להדרכה וטיפים לנהיגה ספורטיבית מפיו של אילדיס ונסיעת מבחן בהדרכתו.

פלטי באמי

כבוד ישראלי בטקס האמי הבינלאומי: נדב פלטי, נשיא ומנכ"ל דורי מדיה גרופ, כיהן בשני בלילה כיו"ר הגאלה בטקס האמי הבינלאומי ה-39 שנערך באולם הנשפים של מלון הילטון בניו-יורק. באירוע לקחו חלק ראשי תעשיית הבידור והטלוויזיה ביניהם: ברוס פייזנר המנכ"ל והנשיא של האמי; נייג'ל לייטגו יוצר "אמריקן איידול" שקיבל פרס מיוחד מליידי גאגא; סובאש צ'אנדה הבעלים של ZEETV, חברת המדיה הגדולה ביותר בהודו; ריצ'רד פירסון יו"ר סיטיגרופ ועוד.

בר אור ואוברזון מציגים

היום השני של שבוע האופנה בתל אביב נפתח בתצוגת האופנה הראשונה של דורית בר אור. נשות המגזר העסקי לא נשארו אדישות להזמנת המעצבת והגיעו בהמוניהן: אורנה אלוביץ' (הכלה של שאול) שסיפרה שהחלה ללמוד לתואר שני במנהל עסקים וחברתה לספסל היא אתי רוטר, שירה מרגלית, דרי שי, נאוה רביד, דושי לייטסדורף, דגנית חרל"פ, השופטת המחוזית לשעבר מיכאלה אור, רז'ין גנזי, אורנה רייז, מירי חבס, אורלי שרם, רונית רייכמן להט ועוד. במהלך היום נערכה תצוגת האופנה של גדעון אוברזון ובתו קארן אוברזון שחברו לראשונה לקולקציה משותפת בפני 600 איש. שהגיעה במיוחד מארה"ב. מחאו כפיים: אורה נפתלי, שרונה שניצר, בת שבע בובליל, חן אלטשולר, שירלי ברנדס, קרן נהרי ועוד.

אפילו רמי לוי מוותר על ערוץ 10

צמרת הקהילה העסקית של ישראל התייצבה אתמול בהרכב נאה בוועידת די.סי פייננס למימון תאגידי, שנערכה במלון לאונרדו סיטי טאוור ברמת גן. את הוועידה, אותה אירח דני חרד מנכ"ל ד.ס.פייננס, פתחה דווקא יו"רית האופוזיציה ציפי לבני עם תחזית קודרת למדינת ישראל. לבני גם תקפה בחריפות את החוקים החדשים שיזמה הקואליציה וטענה שיש מהלך שנועד להחליש את היסודות שעליהן נשענת ישראל כדמוקרטיה. בפאנל בנושא חברות השתתפו רמי לוי משיווק השקמה, יואב הלדמן ה-CFO של ערוץ 10, מנשה שגיב ה-CFO של אפריקה ישראל, נגה קינן מנכ"לית פורום ה-CFO, אלון גלזר מלידר ואילן גיפמן מאספן גרופ. במהלך הפנאל הציע הלדמן ללוי לרכוש את ערוץ 10 ואמר לו: "אני מבטיח לך שאנו נשנה את השם לערוץ 9.99 אם תסכים להשקיע בנו", לוי סירב בנימוס והודה שהוא לא משקיע בעסקים שהוא לא מעורב בהם ובטלוויזיה הוא מעדיף לא להיות מעורב. שלמה מעוז יו"ר קבוצת פורום נתן תחזית אופטימית על ישראל וקודרת לעולם. "הפתרון הוא פשוט - לכו לעבוד", קרא מעוז לקול מחיאות הכפיים של הקהל. אפנת ה"תספורות" שתקפה את שוק ההון הייתה מוקד השיחה בכנס. "שוק ההון הפך למספרה", אמר גיפמן. לוי הוסיף כי תספורת היא כמו הודאה בפשיטת רגל. שגיב אמר: "אני לא רוצה לחלק ציונים לתשובה, אבל בעל השליטה שלנו הכניס את היד עמוק לכיס והביא לחברה כסף מהבית". לקראת סוף היום הגיעה לכנס גם פנינה רוזנבלום שהשתתפה בפאנל האחרון. הנושא החם סביבה היה, איך לא, סוגיות הנדל"ן שלה מול ענבל אור. עוד נראתה בקהל יהודית ברוניצקי.