חברת דיג'יפלקס השלימה גיוס של 3.3 מיליון דולר נוספים

תעוזה מחזיקה ב-23% מהחברה, והיא השתתפה בסבב בהיקף של כחצי מיליון דולר ■ מלבדה השתתפו בגיוס גם המשקיעים הקיימים - קרן פרוסיד, קרן בטרי וקן לוי

חברת הסטארט-אפ דיג'יפלקס (DigiFlex) השלימה גיוס של 3.3 מיליון דולר נוספים. כך עולה מדיווח של קרן תעוזה הציבורית לבורסה. תעוזה מחזיקה ב-23% מהחברה, והיא השתתפה בסבב בהיקף של כחצי מיליון דולר.

מלבדה השתתפו גם המשקיעים הקיימים - קרן פרוסיד, קרן בטרי וקן לוי. כמו-כן, מציינת הקרן כי להשקעה בחברה הצטרף משקיע חדש בהיקף של 1.5 מיליון דולר, אך את שמו היא לא מציינת. עד כה גייסה החברה כ-6.6 מיליון דולר.

אורי אדלר וד"ר משה פרנקל הקימו את דיג'יפלקס ב-2008, והיא פועלת בתחום הדפוס.

השוק הקלאסי של המדפסות והתוספים למדפסות הוא שוק בוגר שכמעט אינו צומח, אולם בתחומים המקדמים הדפסה דיגיטלית יש לעיתים צמיחה של עד מאות אחוזים לשנה.

דיג'יפלקס נכנסת לנישה כזו ומפתחת פתרון של הזרקת דיו להדפסה על מדבקות, קרטונים ואריזות גמישות. הציוד של החברה מספק תחליף למיכון הלייזר, שמשמש להכנת גלופות להדפסה פלקסוגרפית שמיועדת לחומרים אלו.

תעוזה, שמנוהלת על-ידי אבי קרבס, מפרטת בדוח לרבעון השלישי, כי שוויה של דיג'יפלקס הסתכם ב-2.9 מיליון דולר.

קן לוי, מייסד KLA והיו"ר בדימוס שלה, הצטרף כמשקיע לחברה ב-2010 עם השקעה של כמיליון דולר, והביא איתו גם את דן וילנסקי, שמכהן כיו"ר.