עיריית רמלה הציעה לרשות השידור שטח בחינם

זאת כדי שתעביר אליה את אולפניה מתל-אביב ■ מנכ"ל רשות השידור, יוני בן-מנחם: פרט לרמלה נבחנת גם אפשרות להעביר את הרשות לראשון-לציון

עיריית רמלה הציעה לרשות השידור שטח בחינם, במטרה שזו תעביר אליה את אולפניה מתל-אביב - כך אמר היום (ב') מנכ"ל רשות השידור, יוני בן-מנחם, ביום עיון שערכה הרשות עם נציגי תחנות הרדיו החינוכי.

לדברי בן-מנחם, פרט לרמלה נבחנת גם אפשרות להעביר את הרשות לראשון-לציון, ובימים הקרובים ייערך סיור בערים. זאת, בנוסף לחלופות שכבר נבדקות בלוד ובבת-ים.

רשות השידור אמורה לממש את הנדל"ן שברשותה על מנת לממן את הרפורמה. על-פי ההערכות, אמור הנדל"ן להניב כ-300 מיליון שקל, זאת לאחר מכירת שטחים בירושלים (ובהם מתחם רוממה) ובדרום הקריה בתל-אביב.

על-פי ההערכות בממשלה, לאחר שחוק רשות השידור אושר בוועדת הכלכלה, הוא אמור לעלות עוד במושב הזה לקריאה שנייה ושלישית. ועם זאת, הרפורמה תצא לדרך רק לאחר חתימת הסכם המימון מול האוצר. זה ככל הנראה ייחתם במהלך חודש אפריל.

מרשות השידור נמסר: "אכן נציגים של עיריות רמלה וראשון-לציון התעניינו באפשרות הקמת קריית רשות השידור במרכז הארץ, בשטח המוניציפלי שלהן. מנכ"ל רשות השידור, יוני בן-מנחם הנחה בעקבות זאת, את יואב אשכנזי, פרויקטור הנדל"ן של הרשות, לערוך בדיקה ראשונית של הנושא".