תוסף ישראלי לדפדפן: לחפש בגוגל וביו-טיוב מהפייסבוק

התוסף, שאותו ניתן להוריד מאתר החברה (www.sociabell.com) ולהתקין על דפדפני אקספלורר, כרום ופיירפוקס, מאפשר לבצע חיפושים שונים ישירות מתיבת החיפוש בתוך פייסבוק

מבלים כל היום בפייסבוק אבל צריכים לחפש סרטונים ביו-טיוב או מאמרים בגוגל? לא צריך לצאת מהרשת החברתית בשביל זה. חברת הסטארט-אפ Socialbell פיתחה תוסף לדפדפן שמאפשר ליהנות מהפלטפורמה של פייסבוק אבל גם לבצע חיפושים בשלל אתרים מובילים.

התוסף, שאותו ניתן להוריד מאתר החברה (www.sociabell.com) ולהתקין על דפדפני אקספלורר, כרום ופיירפוקס, מאפשר לבצע חיפושים שונים ישירות מתיבת החיפוש בתוך פייסבוק.

ביצוע חיפוש בפייסבוק לאחר התקנת התוסף פותח חלון מיוחד, שבצד שמאל שלו ניתן לראות את תוצאות החיפוש הרגילות של פייסבוק ובצד ימין ניתן לראות תוצאות מומלצות מתוך גוגל, כמו גם שורה של אייקונים שמאפשרת לחפש ישירות באתרים מובחרים כמו גוגל, יו-טיוב, וויקיפדיה, טוויטר, לינקדאין, פינטרסט, IMDB, אמזון ועוד.

בנוסף, התוסף פותח גם כדי לנצל את הפלטפורמה החברתית של פייסבוק וכך הוא מאפשר למשתמשים לשתף את החיפוש שלהם עם חבריהם ברשת. אם, למשל, משתמש מחפש אחר אופני הרים יד שנייה או מלון בוטיק בניו יורק אז ניתן דרך התוסף להעלות פוסט אודות החיפוש ולבקש את עזרת החברים במציאת מלון או חנות מקוונת מומלצת לרכישת אופניים יד שנייה.