מיתוג מחדש בבנק דיסקונט; היעד - גיוס 70 אלף לקוחות חדשים ב-2006

יציע ללקוחות חדשים מסגרת של עד פי 5 מהמשכורת וללקוחות ותיקים פטור מדמי ניהול לחצי שנה

בנק דיסקונט השיק היום (ג') מיתוג חדש ויצא במבצע לגיוס לקוחות חדשים ומתן הטבות ללקוחות ותיקים. יעד הגיוס ל-2006 הוא 70 אלף לקוחות חדשים.

מנכ"ל הבנק, גיורא עופר, אמר כי הבנק מסיים את היערכותו לכניסה לתחום הייעוץ הפנסיוני. "להערכתי צפויים עוד שינויים בחוק שיאפשרו לנו למכור ביטוחי חיים הרבה יותר מוקדם מהמועד שתוכנן (שנת 2010)". עוד אמר עופר כי בנק דיסקונט שואף לקנות את בנק איגוד ואף הגיש הצעה בעבר. "אם הנושא יעלה שוב על הפרק, נהיה בין המועמדים לרכישה", אמר עופר.

בהופעה פומבית ראשונה אמר יו"ר הבנק החדש, רו"ח שלמה זוהר, כי דיסקונט יוביל את התחום הקמעוני.

זוהר הבהיר כי קבוצת ברונפמן-שרוהן, רואה בדיסקונט השקעה ולא עיסקה. "אין לנו לחץ לחלק דיבידנדים מתוך רווחי הבנק. המימון לרכישת הבנק הגיע מהון עצמי של הבעלים".

זוהר הוסיף, כי מיזוג בנק מרכנתיל לתוך בנק דיסקונט אינו עומד על הפרק. הוא התייחס למכירת בנק אוצר החייל ואמר, כי "המחיר ששולם עבר את הרף שקבענו לעצמנו".

זוהר רמז כי דיסקונט יציע לעובדים אופציות ואמר "העובדים שותפים מלאים להצלחת הבנק, נציע שיטת תגמול חדשנית, המבוססת לא רק על תוספות שכר אלא גם על הצלחת הבנק".

עופר הציג את מהלך המיתוג מחדש של הבנק, שילווה בקמפיין פרסומי שעלותו 9 מיליון שקל. דיסקונט משנה את הלוגו לצבע ירוק רענן בפונט מעוגל עם קו חיוך מתחתיו, בסיסמא "לוקחים אותך אישית". את מהלך המיתוג הובילה בבנק ראש אגף השיווק, שוש קמחי, בשיתוף משרד הפרסום יהושע TBWA .

במסגרת מבצעי גיוס הלקוחות יציע הבנק למעבירי חשבון עו"ש, גם אלה הנמצאים באוברדראפט, מסגרת אשראי עד פי 5 מגובה המשכורת שלהם. באופן חריג, במבצעי גיוס לקוחות שם דיסקונט הפעם דגש רב על לקוחות ותיקים. הבנק ייתן ללקוחות עם ותק מעל 20 שנה פטור לשישה חודשים מעמלות ניהול חשבון.

לדברי ראש חטיבת השיווק והתכנון האסטרטגי, ישראל דוד, עלות המבצע לבנק תהיה 15 מיליון שקל, וייהנו ממנו 170 אלף לקוחות.

עופר אמר כי בשנת 2006 יפתח דיסקונט 15-20 סניפים חדשים, וכי כחלק מהיערכות הבנק למעבר ליום עסקים ארוך, ייפתחו כ-50 סניפים עד השעה 20:00. בנושא הארכת שעות הפעילות טרם הושגה הסכמה עם ועד העובדים של הבנק.