בנק הפועלים מעלה קמפיין גיוס תרומות לילדים חולי סרטן

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, יעלה תחת הסיסמה "כשפועלים מכל הלב, הלב מתרחב"

בנק הפועלים מעלה קמפיין טלוויזיה המציג את פועלן של העמותות למען ילדים חולי סרטן ונכים, והקורא לציבור לתרום לעמותות ולהתנדב בהן. ה

בנק מתחייב להכפיל (שקל מול שקל) את סך כל התרומות שיאספו למען עמותות אלו במהלך הקמפיין לעמותות "חיים" ו"אתגרים".

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, יעלה תחת הסיסמה "כשפועלים מכל הלב, הלב מתרחב".

פירסומי
טוקבקים
נושא
"גלובס" מעודד שיח ראוי ומכבד. אנא הימנעו מתגובות מסיתות, משמיצות, גסות ו/או פוגעניות
טוען תגובות...טוען
טען תגובות נוספות
חזרה למעלה