בנק הפועלים מעלה קמפיין גיוס תרומות לילדים חולי סרטן

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, יעלה תחת הסיסמה "כשפועלים מכל הלב, הלב מתרחב"

02/03/2006, 11:46

בנק הפועלים מעלה קמפיין טלוויזיה המציג את פועלן של העמותות למען ילדים חולי סרטן ונכים, והקורא לציבור לתרום לעמותות ולהתנדב בהן. ה

בנק מתחייב להכפיל (שקל מול שקל) את סך כל התרומות שיאספו למען עמותות אלו במהלך הקמפיין לעמותות "חיים" ו"אתגרים".

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, יעלה תחת הסיסמה "כשפועלים מכל הלב, הלב מתרחב".

גלובס לחודש היכרות – כל הכתבות, המאמרים וטורי הדעה אצלך מדי ערב >>
 
 
חזרה למעלה