בנק הפועלים מעלה קמפיין טלוויזיה המציג את פועלן של העמותות למען ילדים חולי סרטן ונכים, והקורא לציבור לתרום לעמותות ולהתנדב בהן. ה
בנק מתחייב להכפיל (שקל מול שקל) את סך כל התרומות שיאספו למען עמותות אלו במהלך הקמפיין לעמותות "חיים" ו"אתגרים".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, יעלה תחת הסיסמה "כשפועלים מכל הלב, הלב מתרחב".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.