מבשלות בירה ישראל יוצאת בקמפיין תדמיתי ראשון לבירה הבלגית לף (Leffe) באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, בהשקעה של כ-500 אלף שקל.
הקמפיין מתאר מפגשים אינטימיים בין אנשים שבמרכזם נמצאות כוסות לף, ויכלול מודעות בעיתונות ובמגזינים תחת הסיסמה: "לפתוח את הלף".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.