תכשיטי רויאלטי מעלה קמפיין בכיכובה של מירי בוהדנה

הקמפיין, שהופק עצמאית, יכלול קטלוג ומודעות בעיתונות, בהשקעה של כמיליון דולר, תחת הסיסמה "IT FEELS LIKE ROYALTY"

רשת תכשיטי רויאלטי יוצאת במהלך שיווקי חדש להשקת קולקציית חגים וחורף 2006. במהלך יושקעו 2 מיליון דולר והוא כולל שתי קטגוריות:

בקטגוריה הראשונה - קמפיין פרסום בכיכובה של מירי בוהדנה תחת הסיסמה: IT FEELS LIKE ROYALTY. הקמפיין יכלול קטלוג ומודעות צבע בעיתונות ארצית, מגזינים, עיתוני נשים ולייף סטייל. עלות קמפיין הפרסומי לתקופת החגים כמיליון דולר והוא הופק עצמאית.

בקטגוריה השנייה - השקת כ-280 דגמים חדשים בהשקעה של מיליון דולר נוספים.

פירסומי
טוקבקים
נושא
"גלובס" מעודד שיח ראוי ומכבד. אנא הימנעו מתגובות מסיתות, משמיצות, גסות ו/או פוגעניות
טוען תגובות...טוען
טען תגובות נוספות
חזרה למעלה