תכשיטי רויאלטי מעלה קמפיין בכיכובה של מירי בוהדנה

הקמפיין, שהופק עצמאית, יכלול קטלוג ומודעות בעיתונות, בהשקעה של כמיליון דולר, תחת הסיסמה "IT FEELS LIKE ROYALTY"

15/08/2006, 14:08

רשת תכשיטי רויאלטי יוצאת במהלך שיווקי חדש להשקת קולקציית חגים וחורף 2006. במהלך יושקעו 2 מיליון דולר והוא כולל שתי קטגוריות:

בקטגוריה הראשונה - קמפיין פרסום בכיכובה של מירי בוהדנה תחת הסיסמה: IT FEELS LIKE ROYALTY. הקמפיין יכלול קטלוג ומודעות צבע בעיתונות ארצית, מגזינים, עיתוני נשים ולייף סטייל. עלות קמפיין הפרסומי לתקופת החגים כמיליון דולר והוא הופק עצמאית.

בקטגוריה השנייה - השקת כ-280 דגמים חדשים בהשקעה של מיליון דולר נוספים.

גלובס לחודש היכרות – כל הכתבות, המאמרים וטורי הדעה אצלך מדי ערב >>
 
 
חזרה למעלה