נאנט, בבעלות לוינשטיין ואולימפיה הישראליות, השלימה גיוס של כ-11 מיליון ליש"ט בלונדון

הנפיקה 13 מיליון מניות למוסדיים לפי 85 פני למניה * יו"ר לוטן: "רומניה היא בין המדינות הנבחנות להשקעה"

זרוע הנדל"ן האירופאית של של לוינשטין ואולימפיה , נאנט, הודיעה היום כי השלימה גיוס של כ-11 מיליון ליש"ט בהנפקה בבורסה ה-AIM הלונדונית. נאנט פעילה בפולין והונגריה ובונה שם כ-14 אלף יחידות דיור בשלבים שונים ונסחרת בלונדון בשווי של 124 מיליון ליש"ט.

נאנט הנפיקה לגופים מוסדיים 13 מיליון מניות לפי מחיר של 85 פני למניה. סך התמורה מההנפקה הסתכמה, כאמור, בכ-11 מיליון ליש"ט ברוטו, שהם כ-91.6 מיליון שקלים.

בעקבות ההנפקה תרשום קבוצת לוינשטין רווח לפני מס של כ-16 מיליון שקל, והחזקותיה בנאנט ידוללו ל-22.4% מ-24.6%, טרם ההנפקה. גם אחזקותיה של אולימפיה בנאנט ידוללו בעקבות ההנפקה וגם היא תרשום רווחי הון מהמהלך. נכון לכתיבת שורות אלו, אולימפיה טרם מסרה את רווח ההון שתרשום מהמהלך.

זוהי ההנפקה השנייה של החברה. את הראשונה ביצעה החברה בחודש יוני, אז הונפקו כ-12.5 מיליון מניות ששיקפו לחברה שווי כולל של כ-160 מיליון דולר.

לדברי שאול לוטן, יו"ר נאנט ומנכ"ל קבוצת לוינשטין, הקבוצה רואה בנאנט כזרוע מרכזית לפעילות החברה באירופה. "בהתבסס על המכירות הנוכחיות וההזמנות שהתקבלו וצפויות למימוש אני בטוח כי נאנט תפגין תוצאות מרשימות בשנת 2007. הגיוס שביצעה נאנט יאפשר לה לבחון רכישת קרקעות נוספות במדינות בהן היא פעילה ולבחון אפשרויות רכישה במדינות חדשות", ציין לוטן. עוד הוסיף לוטן, כי רומניה היא בין המדינות הנבחנות להשקעה.