נשיא אוקראינה נועד עם שרי אריסון ודן איתה בהשקעות אפשריות של הקבוצה באוקראינה

יושצ'נקו הדגיש במיוחד את ההזדמנויות הרבות להשקעה באוקראינה, שתארח את משחקי אליפות אירופה לכדורגל לאומות ב-2012 ; הוא דיבר על השקעות באצטדיונים, מתקני ספורט, מלונות ותעשיית האירוח, חניונים ובניית נמלי תעופה וכבישים

נשיא אוקראינה, ויקטור יושצ'נקו, נועד אתמול (ד') עם שרי אריסון, הבעלים של קבוצת אריסון הישראלית, ודן איתה בהשקעות אפשריות של הקבוצה באוקראינה. כך דיווחה אתמול (ד') לשכת העיתונות הנשיאותית האוקראינית. בפגישה עם יושצ'נקו, המקדם בברכה את האפשרות הזו, נכחו גם מנכ"לית אריסון השקעות, אפרת פלד, ויו"ר בנק הפועלים , דני דנקנר.

בהודעת הלשכה, שציטטו סוכנויות ידיעות מקומיות וסוכנות אינטרפקס הרוסית, נאמר כי יושצ'נקו אמר בפגישה שהוא שמח על כך שההסכמים הבילטרליים שנחתמו בעת ביקורו בישראל בנובמבר האחרון, בייחוד בכל הנוגע לפיתוח ולשיתופי פעולה וקשרים עסקיים בין שתי המדינות, באים לידי ביטוי מעשי. "בהקשר זה, אנו מקדמים בברכה את בואה לאוקראינה של קבוצת אריסון". יושצ'נקו הביע תקווה לשיתוף פעולה פורה ומועיל לשני הצדדים.

יושצ'נקו הדגיש במיוחד את ההזדמנויות הרבות להשקעה באוקראינה, שתארח את משחקי אליפות אירופה לכדורגל לאומות ב-2012. הוא דיבר על השקעות באצטדיונים, מתקני ספורט, מלונות ותעשיית האירוח, חניונים ובניית נמלי תעופה וכבישים. בהמשך ישיר לכך, נציגתו של הנשיא יושנקו למשחקים עתידה להשתתף בכנס אוקראינה שיוזם זו השנה השנייה משרד אמזל-לוי-חסיד. כנס זה ייערך בתחילת יוני יתמקד, בין היתר, בנדל"ן תשתיות וההשקעות האדירות הנדרשות לאירוח יורו 2012 באוקראינה.

לפי ההודעה הנשיאותית, יושצ'נקו דיבר על "אישורים אחידים שיינתנו לפרויקטים הללו, שיוקמו בכל הערים שיארחו את המשחקים", והזמין את קבוצת אריסון להשתתף בהם. ההודעה מדגישה את היותה של קבוצת אריסון הבעלים של חברת שיכון ובינוי, מהגדולות בישראל בתחומה.

יושצ'נקו הביע גם ביטחון שקבוצת אריסון תוכל "לתרום למערכת הבנקאית האוקראינית וליצור הזדמנויות חדשות ליישום השקעות ישראליות חדשות באוקראינה בתחומים שונים". הוא הדגיש את הייחוד את שיתופי הפעולה בתחום החקלאי.

דובר קבוצת אריסון אישר את הידיעה.