בענף האינטראקטיב טוענים: אתר "מקו" של קשת יעלה לאוויר בשבועיים הקרובים

הפעם זה אמיתי? האתר החדש, שעלייתו לאוויר נדחתה פעמים רבות, יחליף בעתיד את האתר הנוכחי של קשת ; האתר יתבסס בין השאר גם על תוכן שיווקי עם מפרסמים

לאחר חודשים רבים של שקט תעשייתי, גל של שמועות מגוונות ובעיקר דחיות אינסופיות, מקו - האתר החדש של קשת, צפוי לעלות בשבועיים הקרובים - כך מסרו גורמים בכירים בענף האינטראקטיב ל"גלובס". לרגל ההשקה צפוי לעלות כבר בעוד עשרה ימים, גם על מסך קשת וגם באינטרנט, קמפיין פרסומי מקדים. ב"קשת" הכחישו את הידיעה.

מקו עתיד להחליף את האתר הקיים של קשת באינטרנט, ולתפקד כמותג הבלעדי של הזכיינית באינטרנט. בקשת הרבו לייצר סביבו שקט תעשייתי בחודשים האחרונים וסירבו בכל תוקף לדבר עליו או לחשוף פרטים נוספים על המיזם החדש. עם זאת, מקשת נמסר בעבר כי באתר יוקמו כ-150 קהילות ייחודיות, לצד פורום צופים נבחרים שייקחו חלק בבניית לוח השידורים ומערך התוכניות וישמשו כקבוצת מיקוד ופידבק לתכני החברה. לגבי התכנים, הרי שבשוק העריכו בחודשים האחרונים כי מדובר בעיקר בתוכן שיווקי.

בכירים בענף מסרו ל"גלובס", כי בקשת יעשו מאמץ להעלות את האתר החדש עוד לפני תחילת העונה החדשה של "כוכב נולד", תוכנית שעד כה יצרה את מירב הכניסות לאתר הזכיינית.

על-פי סקר TIM לחודש מארס, אתר קשת הידרדר במונחי שיעורי חשיפה שבועיים, כאשר דורג במקום ה-13, עם שיעור חשיפה שבועי של 17.8%, בהשוואה למקום ה-11 בפברואר, עם שיעור חשיפה שבועי של 21.3%.

כזכור, קשת וחברת Netex, המפעילה מנוע חיפוש ונסחרת בבורסה בתל-אביב, הודיעו בחודש שעבר על שיתוף פעולה אסטרטגי, במסגרתו הודיעה קשת כי היא רוכשת 25% מהחברה הבת של Netex, שתקרא Netex ישראל, וכי היא תיכנס אליה כשותפה אסטרטגית. לקשת יוקצו 25% ממניות החברה הבת, בתמורה לשירותים בהיקף של 2.5 מיליון דולר, כלומר לפי שווי של 10 מיליון דולר אחרי הכסף.

אל החברה הבת תועבר פעילות Netex בתמורה להשקעת שירותי פרסום ושיווק המיועדים למימוש פעילות החברה המשותפת באינטרנט, בטלוויזיה ובסלולר. בין היתר, ישמש Netex כמנוע החיפוש של קשת בפורטל החדש מקו.