ג'יזל בונדשן שוב מובילה את דירוג הדוגמניות המרוויחות של "פורבס"

גרפה יותר מ-35 מיליון דולר בשנה שעברה ; בונדשן בת ה-27 סיימה ב-2007 את החוזה שלה עם יצרנית ההלבשה התחתונה ויקטוריה'ס סיקרט, אך עדיין יש לה כ-20 חוזים והיא מופיעה בפרסומות של דיסני וניוואה

דוגמנית-העל הברזילאית, ג'יזל בונדשן, שמרה על המקום הראשון ברשימת הדוגמניות המרוויחות ביותר בעולם, לאחר שגרפה יותר מ-35 מיליון דולר בשנה שעברה, כך דיווח בשבוע שעבר המגזין "פורבס".

בונדשן בת ה-27, בלונדינית יפהפייה, סיימה את החוזה ארוך הטווח שלה עם יצרנית ההלבשה התחתונה ויקטוריה'ס סיקרט ב-2007, אך עדיין יש לה כ-20 חוזים, והיא מופיעה בפרסומות של דיסני, ניוואה ואקווסקוטום.

בונדשן, בעבר חברתו של לאונרדו דיקפריו, וכיום בת זוגו של שחקן הפוטבול האמריקני טום בריידי, הרוויחה יותר מ-100% מהסכום שהרוויחה הדוגמנית שניצבת במקום השני ברשימה, היידי קלום הגרמנית. קלום, בת ה-34, הרוויחה בשנה שעברה 14 מיליון דולר מפעילותה בתחום הדוגמנות, המדיה והאופנה.

במקום השלישי ניצבת דוגמנית העל הבריטית, קייט מוס. למרות שהיא סיימה כמה מסעות פרסום עבור חברות בפרופיל גבוה, הרוויחה מוס בעלת מראה העזובית המורעבת, 7.5 מיליון דולר הודות להצלחת קו האופנה שלה. מגזין "פורבס" ציין כי מוס ממשיכה גם לעבוד עבור דונה קארן, לונגצ'אמפ, אג'נט פרובוקטר, איב סאן לורן, רוברטו קוואלי ורימל.